Gjest Kv84 Skrevet 28. august 2013 #1 Del Skrevet 28. august 2013 Å få en kjæreste. Hva synes du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. august 2013 #2 Del Skrevet 28. august 2013 Nei, det synes jeg ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Del Skrevet 28. august 2013 Min kamerat sier at alle kvinner fortjener minst 14 cm. Men han snakket om peniser da Anonymous poster hash: 216d4...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Del Skrevet 28. august 2013 Mamma sier at alle fortjener et hardt slag på rumpen en gang i blant. Anonymous poster hash: 80ade...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Del Skrevet 28. august 2013 Selvsagt ikke. Anonymous poster hash: 4297f...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 28. august 2013 #6 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) En av vår tids største illusjoner er at vi får det vi fortjener. Av en eller annen grunn får vi dette innprentet som barn, og prøver å leve etter en innbilt naturlov om rettferdighet. Greit nok å ha et rettsystem som fungerer nogenlunde etter rettferdighetsprinsippet, men resten av verden er faktisk ikke rettferdig på en flekk! Jeg personlig vil gjerne at alle får alt de ønsker seg, alltid, men desverre så er det ikke sånn... Og ikke kommer det til å bli sånn heller! Det er bare å akseptere først som sist Endret 28. august 2013 av Knirke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. august 2013 #7 Del Skrevet 28. august 2013 En av vår tids største illusjoner er at vi får det vi fortjener. Jeg vil heller si at illusjonen er at vi tror vi fortjener alt mulig rart, og deretter forventer å få det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 28. august 2013 #8 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg vil heller si at illusjonen er at vi tror vi fortjener alt mulig rart, og deretter forventer å få det. Så alle single fortjener å forbli single? Da lurer jeg fælt på hva man må gjøre for å fortjene en kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Del Skrevet 28. august 2013 Så alle single fortjener å forbli single? Da lurer jeg fælt på hva man må gjøre for å fortjene en kjæreste Som dame må man se bra ut. Som mann må man være være egoistisk og ikke la andre menn få overtaket. Anonymous poster hash: 3f083...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. august 2013 #10 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Så alle single fortjener å forbli single? Da lurer jeg fælt på hva man må gjøre for å fortjene en kjæreste Jeg har ikke sagt noe om hva noen fortjener, single eller ei. Edit: Bortset fra at jeg sa meg uenig i at alle fortjener en kjæreste, selvsagt. For etter min mening så gjør ikke alle det. Endret 28. august 2013 av Raindrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. august 2013 #11 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hva mener du man burde gjøre for å fortjene en kjæreste da? Edit: Sikkert en del som føler de fortjener å ha en kjæreste, men som alikavel ikke blir sett, annerkjent osv. Når jeg tenker meg om synes jeg spørsmålet er vanskelig å svare på selv. Endret 28. august 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 28. august 2013 #12 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg vil heller si at illusjonen er at vi tror vi fortjener alt mulig rart, og deretter forventer å få det. Jeg er enig i denne. Vi tror vi fortjener alt mulig, og forventer å få det, men sannheten er at alt man fortjener må man jobbe for. Noen ganger innebærer det å jobbe med seg selv for å være verdig en kjæreste. Så nei, alle fortjener ikke en kjæreste, men de kan gjøre seg fortjent til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 28. august 2013 #13 Del Skrevet 28. august 2013 Hva mener du man burde gjøre for å fortjene en kjæreste da? Være et bra menneske som vil sette pris på det å dele livet med et annet menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. august 2013 #14 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Være et bra menneske som vil sette pris på det å dele livet med et annet menneske. Det blir jo fort veldig subjektivt da. Mange som sikkert mener at de er et bra menneske. Edit: Liker forsåvidt tankegangen din da, og jeg synes også at innsats burde bli belønnet og at man tør å ta risken. Endret 28. august 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #15 Del Skrevet 28. august 2013 Det blir jo fort veldig subjektivt da. Mange som sikkert mener at de er et bra menneske. Edit: Liker forsåvidt tankegangen din da, og jeg synes også at innsats burde bli belønnet og at man tør å ta risken. Enig, det er mange bra mennesker som vil sette pris på det å dele livet med et annet menneske, men som likevel aldri vil kunne få en kjæreste. Anonymous poster hash: 3f083...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. august 2013 #16 Del Skrevet 28. august 2013 Nå må dere ikke tolke meg dithen at jeg mener at alle som er single fortjener å være det, det er mange som fortjener å finne noen de kan dele livet med og å skape lykke med, men det gjelder ikke absolutt alle. Ikke alle som er i et forhold engang fortjener å ha en kjæreste. Det er egentlig like enkelt som da jeg ønsket med en kanin til jul, og moren min sa at siden jeg ikke hadde klart å ta vare på hamsteren min, så fortjente jeg ikke å få et nytt kjæledyr. Selv om jeg var glad i dyr og de ga meg mye glede. På samme måte synes jeg ikke at noen som f.eks. har så store følelsesmessige problemer at de lar det gå utover partneren sin enten psykisk eller fysisk nødvendigvis fortjener å ha en kjæreste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 28. august 2013 #17 Del Skrevet 28. august 2013 Det blir jo fort veldig subjektivt da. Mange som sikkert mener at de er et bra menneske. Edit: Liker forsåvidt tankegangen din da, og jeg synes også at innsats burde bli belønnet og at man tør å ta risken. Jeg tror nok at man innerst inne vet om man er et bra menneske eller ikke og det er jo da man fortjener en kjæreste. Viktig å ta risken ja, uten det tror ikke jeg man kan vinne førstepremien! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 28. august 2013 #18 Del Skrevet 28. august 2013 Enig, det er mange bra mennesker som vil sette pris på det å dele livet med et annet menneske, men som likevel aldri vil kunne få en kjæreste. Anonymous poster hash: 3f083...638 Hvorfor vil de aldri kunne få seg en kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. august 2013 #19 Del Skrevet 29. august 2013 Å få en kjæreste. Hva synes du? Man høster det man sår, sier jeg. Jeg tror nok at man innerst inne vet om man er et bra menneske eller ikke og det er jo da man fortjener en kjæreste. Viktig å ta risken ja, uten det tror ikke jeg man kan vinne førstepremien! :D Livet er ikke rettferdig heller. Så selv om man er snill og grei etter beste evne, så betyr ikke det at man får det samme tilbake, selv om man kanskje har gjort seg fortjent til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 29. august 2013 #20 Del Skrevet 29. august 2013 Livet er ikke rettferdig heller. Så selv om man er snill og grei etter beste evne, så betyr ikke det at man får det samme tilbake, selv om man kanskje har gjort seg fortjent til det. Nei for man må faktisk gjøre en innsats for å få det man ønsker seg, når man fortjener å få det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå