Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som med alt annet, ta til takke med det man får eller klare seg foruten?

Du kan da ikke mene at man ikke skal jobbe for noe her i livet, for at det uansett ikke hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke mene at man ikke skal jobbe for noe her i livet, for at det uansett ikke hjelper?

Det er vel her selvinnsikten også spiller inn. Jeg vet om et par kompiser og venninner som kommer til å gå single gjennom hele livet fordi de sikter for høyt. Her er det snakk om å plukke fra øverste hylle mens man selv er ganske så ordinær.

Men jeg kan også forstå dem på et vis. Jeg hadde aldri kunne bli sammen med noen jeg ikke var fornøyd med. Jeg føler allikevel at det jeg er fornøyd med er godt under det disse vennene mine krever av utseende. For meg er kjemien langt viktigere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er vel her selvinnsikten også spiller inn. Jeg vet om et par kompiser og venninner som kommer til å gå single gjennom hele livet fordi de sikter for høyt. Her er det snakk om å plukke fra øverste hylle mens man selv er ganske så ordinær.

Men jeg kan også forstå dem på et vis. Jeg hadde aldri kunne bli sammen med noen jeg ikke var fornøyd med. Jeg føler allikevel at det jeg er fornøyd med er godt under det disse vennene mine krever av utseende. For meg er kjemien langt viktigere.

Slik snakker man om en vare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissPennyfeather

Og også potensielle partnere, ved mindre du er så desperat at du tar det du kan få, enten du liker dem eller ei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Og også potensielle partnere, ved mindre du er så desperat at du tar det du kan få, enten du liker dem eller ei.

Jeg synes det er så kult at du vet hvordan jeg snakker om fyrer, hvilke holdninger jeg har og om hvorvidt jeg er desperat og tar det jeg får, bedre enn meg selv.

Jeg snakker ikke slik om folk, eller tenker slik om dem. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man formulerer det litt annerledes da?

Ytterst få blir sammen med noen de ikke kunne tenke seg å bli sammen med. Har man fått en bedre halvdel man trives med er man jo fornøyd? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvis man formulerer det litt annerledes da?

Ytterst få blir sammen med noen de ikke kunne tenke seg å bli sammen med. Har man fått en bedre halvdel man trives med er man jo fornøyd? :)

Men det er da ikke det samme som:

For det Bandit mer enn insinuerer er at folk rett og slett bare gir opp og nøyer seg med det nest beste.

Er det slik de fleste av oss vil beskrive våre forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS's poeng tror jeg var at alle menn har likt syn på hva som er best! Godt å høre et annet synspunkt fra en annen mann!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

TS's poeng tror jeg var at alle menn har likt syn på hva som er best! Godt å høre et annet synspunkt fra en annen mann!

Jeg har ignorert TSs innlegg over lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ignorert TSs innlegg over lang tid.

Det burde jeg gjøre også. Ellers kommer jeg til å rive av meg alt håret :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er da ikke det samme som:

For det Bandit mer enn insinuerer er at folk rett og slett bare gir opp og nøyer seg med det nest beste.

Er det slik de fleste av oss vil beskrive våre forhold?

Hvem er disse folkene du snakker om? Jeg kom med en personlig betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...