Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #161 Del Skrevet 8. februar 2012 Det vitner ikke om mye intelligens når du ikke klarer å svare henne på det hun snakker om. Hvilket spørsmål skal jeg svare på? Livet er egentlig for kort til å bruke tid på slike innlegg. Men ja, det hun sier er vås. Det vet hun, det vet du, og det vet alle menn på denne planeten som noen gang har vært i et forhold. Men dere må bare fortsette sannhetsfornektelsen om dere ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #162 Del Skrevet 8. februar 2012 jeg synes at de med bra personlighet er de som fortjener "godbitene"! bra personlighet i mine øyne vil si bra humor, morsom, ærlig(hater gutter som lyver), er seg selv, ikke overlegne og så blir jeg helt betatt av gutter som er musikalske eller kan noe med musikk(type piano, sang, dans, gitar osv)! vet det høres klisjé ut, men men. bra personlighet er helt klart det viktigste, men utseende er en god nummer to Bravo! Poeng til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #163 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvilket spørsmål skal jeg svare på? Livet er egentlig for kort til å bruke tid på slike innlegg. Men ja, det hun sier er vås. Det vet hun, det vet du, og det vet alle menn på denne planeten som noen gang har vært i et forhold. Men dere må bare fortsette sannhetsfornektelsen om dere ønsker det. Det var ikke noe spørsmål der, hun drøftet påstandene dine, men du kunne ikke argumentere tilbake. Ellers da så venter jeg på svar på spørsmål i innlegg #150. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #164 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor skal "mindre pene" damer forvente mindre av menn som ber henne med ut, enn såkalte pene damer? Fordi hun har lavere verdi på kjønnsmarkedet. Tapet er ikke så stort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #165 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor skal "mindre pene" damer forvente mindre av menn som ber henne med ut, enn såkalte pene damer? Dette er så åpenlyst at ingen har nok giddet å svare deg. Det var ikke min påstand, men verden er ikke så enkel at en mindre pene jente kan forvente at gutter skal be henne ut like ofte som pene jenter blir bedt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #166 Del Skrevet 8. februar 2012 Det var ikke noe spørsmål der, hun drøftet påstandene dine, men du kunne ikke argumentere tilbake. Ellers da så venter jeg på svar på spørsmål i innlegg #150. Skal jeg argumentere mot det hun sier om at det ikke er viktig for menn å gjøre en innsats? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #167 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvilket spørsmål skal jeg svare på? Livet er egentlig for kort til å bruke tid på slike innlegg. Men ja, det hun sier er vås. Det vet hun, det vet du, og det vet alle menn på denne planeten som noen gang har vært i et forhold. Men dere må bare fortsette sannhetsfornektelsen om dere ønsker det. du kan da ikke vite om det er vås for henne! det var absolutt ikke vås for meg. det eneste du vet er at det var vås for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. februar 2012 #168 Del Skrevet 8. februar 2012 bra personlighet er helt klart det viktigste, men utseende er en god nummer to Problemet er bare det at ute i det normale liv så kommer utseendet først og personligheten etterpå. Og dermed blir det ikke helt som du sier her; selv om det burde ha vært sånn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #169 Del Skrevet 8. februar 2012 Fordi hun har lavere verdi på kjønnsmarkedet. Tapet er ikke så stort. Men hvorfor i det hele tatt be med seg en dame på date hvis de egentlig ikke er interessert i å date den her damen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #170 Del Skrevet 8. februar 2012 Men hvorfor i det hele tatt be med seg en dame på date hvis de egentlig ikke er interessert i å date den her damen? Alternativer er å bli en singel sur grinebiter som henger på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #171 Del Skrevet 8. februar 2012 du kan da ikke vite om det er vås for henne! det var absolutt ikke vås for meg. det eneste du vet er at det var vås for deg. Jeg diskuterer med to damer om hvorvidt menn må gjøre en innsats. I og med at jeg er mann, så burde jeg vite dette bedre enn dem, tror du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #172 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette er så åpenlyst at ingen har nok giddet å svare deg. Det var ikke min påstand, men verden er ikke så enkel at en mindre pene jente kan forvente at gutter skal be henne ut like ofte som pene jenter blir bedt ut. Jeg forstod hvor hen Alfred ville hen, men når man ber med noen ut så gjør man da sitt beste for at det skal bli en god kveld, uansett hvor "pen" man mener folk er? For man er da ikke interessert i å kaste bort tiden sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 8. februar 2012 #173 Del Skrevet 8. februar 2012 De beste menneskene fortjener de beste damene. De som er mest medmenneskelige og minst egoistiske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 8. februar 2012 #174 Del Skrevet 8. februar 2012 De beste menneskene fortjener de beste damene. De som er mest medmenneskelige og minst egoistiske. Det er nå bedre å forholde seg til den virkelige verden, enn en idealverden som ikke eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #175 Del Skrevet 8. februar 2012 Men hvorfor i det hele tatt be med seg en dame på date hvis de egentlig ikke er interessert i å date den her damen? Det kan godt hende han er interessert i henne. Men det er flere fisk i sjøen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #176 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg diskuterer med to damer om hvorvidt menn må gjøre en innsats. I og med at jeg er mann, så burde jeg vite dette bedre enn dem, tror du ikke det? at du føler du gjør en innsats er ikke en større sannhet enn når en dame mener innsats ikke har mye å bety. vi vurdere jo vanligvis, hvertfall til en viss grad, etter egne erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 8. februar 2012 #177 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er nå bedre å forholde seg til den virkelige verden, enn en idealverden som ikke eksisterer. Jeg sa hvem jeg syntes fortjener de beste damene. Jeg er fullt klar over at det ikke er de jeg beskriver som faktisk får de. Hvem mener du fortjener de beste damene? De som har mest av det damene tiltrekkes av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #178 Del Skrevet 8. februar 2012 Det kan godt hende han er interessert i henne. Men det er flere fisk i sjøen... Og da skal man ikke anstrenge seg for at det blir en bra kveld??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 8. februar 2012 #179 Del Skrevet 8. februar 2012 Og da skal man ikke anstrenge seg for at det blir en bra kveld??? Jo, for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #180 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo, for all del. Like presis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå