AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg leste denne tråden som er inne her på generell debatt, og jeg begynte å tenke på alle de gangene jeg sitter alene på bussen, eller på t-banen. Jeg er ikke narkis, og ikke ser jeg helt psykotisk ut. Ikke ser jeg plagsom ut heller, og jeg går alltid i rene klær og er opptatt av å være renslig. Likevel skjer det gang på gang at INGEN velger å sitte ved siden av meg!!! Og jeg føler meg skikkelig stygg og fæl! Bussen kan være ganske full, da til slutt noen velger å sette seg ved siden av meg. Og på t-banen sitter jeg ofte alene mens alle setter seg andre steder, men til slutt kommer det noen å setter seg ved meg ... Hva er grunnen til at ingen velger å sette seg ved siden av meg først? Hva vil grunnen være at du ikke velger å sette deg ved siden av en ung dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 5. februar 2012 #2 Del Skrevet 5. februar 2012 Kanskje det rett og slett er tilfeldigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2012 #3 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvis jeg hadde vært "den ungen damen", ville jeg ha prist meg lykkelig over å få ha setet helt alene, så lenge som mulig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Del Skrevet 5. februar 2012 Kanskje det rett og slett er tilfeldigheter? Ja, det er forhåpentligvis det! Men jeg begynner å lure noen ganger ... TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. februar 2012 #5 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg leste denne tråden som er inne her på generell debatt, og jeg begynte å tenke på alle de gangene jeg sitter alene på bussen, eller på t-banen. Jeg er ikke narkis, og ikke ser jeg helt psykotisk ut. Ikke ser jeg plagsom ut heller, og jeg går alltid i rene klær og er opptatt av å være renslig. Likevel skjer det gang på gang at INGEN velger å sitte ved siden av meg!!! Og jeg føler meg skikkelig stygg og fæl! Bussen kan være ganske full, da til slutt noen velger å sette seg ved siden av meg. Og på t-banen sitter jeg ofte alene mens alle setter seg andre steder, men til slutt kommer det noen å setter seg ved meg ... Hva er grunnen til at ingen velger å sette seg ved siden av meg først? Hva vil grunnen være at du ikke velger å sette deg ved siden av en ung dame? Jeg har det ganske likt, men fant ut ved å lese tråden at det er nok fordi jeg ikke er en førti år gammel dame Fordi det er de det er tryggest å sitte ved siden av. Jeg opplever ofte at folk ikke setter seg ned selv om det er stappfullt. Jeg breier meg ikke ut, jeg har god hygiene, jeg spiller ikke høy musikk.. men jaja, er jo deilig å sitte alene og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golden Girl Skrevet 5. februar 2012 #6 Del Skrevet 5. februar 2012 Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre:-) Det har sjedd med meg og og det er ingen skam, jeg liker jo helst å sitte alene, men det kan jo være at det er lite plass ve siden av deg, har du tengt over det? Poenget mitt er at det har sikkkert ikke noe med deg å gjøre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvis jeg hadde vært "den ungen damen", ville jeg ha prist meg lykkelig over å få ha setet helt alene, så lenge som mulig. Jo, jeg er glad for at jeg får sitte alene og ha god plass, men når det begynner å bli masse folk, og ingen vil sitte ved meg klarer jeg ikke unngå å merke det. Føler meg dum når jeg sitter alene på 2-seter i bussen, og det er ganske fult rundt meg, og mange står... Eller på t-banen, da sitter jeg kanskje alene på er 4-seter langs veggen, eller alene på en disse vanlige 5-seterne mens alle setter seg alle andre steder. Så sitter jeg der da, helt alene, men til slutt kommer det noen å setter seg. Nei, jeg tar ikke stor plass, sitter kun på et sete ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #8 Del Skrevet 5. februar 2012 Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre:-) Det har sjedd med meg og og det er ingen skam, jeg liker jo helst å sitte alene, men det kan jo være at det er lite plass ve siden av deg, har du tengt over det? Poenget mitt er at det har sikkkert ikke noe med deg å gjøre:-) Nei, jeg breie meg ikke, og jeg ser jo at jeg bare tar et sete når jeg sitter. Om jeg har med veske eller sekk har jeg den på fanget når det kommer masse folk for å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #9 Del Skrevet 5. februar 2012 Vær glad du, jeg tiltrekker meg gærninger jeg, da er det bedre å sitte alene. Slår aldri feil, er setet ved siden av meg ledig og det befinner seg en gærning innenfor en radius på en mil, så kan du banne på at personen på en eller annen måte sitter i setet før min busstur er over. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 5. februar 2012 #10 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg foretrekker å sitte ved siden av unge damer. Nå er ikke hvem jeg sitter ved siden av på de korte buss/trikketurene mine det jeg bryr meg aller mest om i verden som i at jeg ser det veldig an og har mange krav, men jeg prøver jo å unngå de som er rablende gale eller som er på sjekkern (and not in a cute way..) - eller det aller verste: en kombinasjon av de to. Føler det sikreste kortet da er en ung dame. Hender faktisk jeg setter meg ved en ung dame selv om andre plasser er ledig, for setter jeg meg på en 2seter alene så kan du banne på at det kommer på en skrulling på neste stopp og dumper ved siden av meg. Om jeg vet bussen blir full så er det bedre å sikre seg en behagelig medpassasjer med en gang, for noen ganger lurer jeg på om jeg er en skikkelig wacko-magnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. februar 2012 #11 Del Skrevet 5. februar 2012 Vel, jeg vil helst ha setet for meg selv, og jeg foretrekker så langt det går å sette meg på et sete hvor det også er ledig ved siden av meg. Med andre ord: det ikke deg det er noe galt med, men ikke alle liker å sitte ved siden av noen med mindre man absolutt må. Det verste jeg vet er når folk absolutt skal sette seg ved siden av meg hvis hele bussen/toget/trikken/t-banen er tom. Det handler nok mest om ens private sfære, jeg liker ikke når fremmede kommer for tett på meg. Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Del Skrevet 5. februar 2012 Vel, jeg vil helst ha setet for meg selv, og jeg foretrekker så langt det går å sette meg på et sete hvor det også er ledig ved siden av meg. Med andre ord: det ikke deg det er noe galt med, men ikke alle liker å sitte ved siden av noen med mindre man absolutt må. Det verste jeg vet er når folk absolutt skal sette seg ved siden av meg hvis hele bussen/toget/trikken/t-banen er tom. Det handler nok mest om ens private sfære, jeg liker ikke når fremmede kommer for tett på meg. Mvh Yvonne Men det handler jo om når bussen eller t-banen er ganske så full, og jeg sitter alene på på 2-seter i bussen eller 4-5-seter på t.banen, og det blir fyllt opp rundt meg, mens jeg sitter helt alene og har goood plass! Hadde det vært lite folk, hadde jeg ikke brydd meg, for da sitter alle på hver sin 2-seter i bussen, eller de setter seg ved hvert sitt vindu på t-banen og breier seg på 4-5-seter hver. Og jeg liker jo å sitte alene, men når jeg er den eneste som sitter alene føler jeg meg så dum ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slackerbitch Skrevet 5. februar 2012 #13 Del Skrevet 5. februar 2012 Tror alle føler det sånn noen ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #14 Del Skrevet 5. februar 2012 Men det handler jo om når bussen eller t-banen er ganske så full, og jeg sitter alene på på 2-seter i bussen eller 4-5-seter på t.banen, og det blir fyllt opp rundt meg, mens jeg sitter helt alene og har goood plass! Hadde det vært lite folk, hadde jeg ikke brydd meg, for da sitter alle på hver sin 2-seter i bussen, eller de setter seg ved hvert sitt vindu på t-banen og breier seg på 4-5-seter hver. Og jeg liker jo å sitte alene, men når jeg er den eneste som sitter alene føler jeg meg så dum ... Dette er et luksusproblem jeg gjerne skulle hatt. Men med meg er det motsatt. Folk setter seg tett innpå meg selv om det er halvtom buss. Jeg blir til og med vekket på langdistansebusser av folk som heller vil sitte med meg enn på en ledig toseter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 5. februar 2012 #15 Del Skrevet 5. februar 2012 Trodde det var ganske tilfeldig hvem man satte seg med,men etter å ha lest den andre tråden så begynner jeg å lure. Syns det er helt ok jeg hvis jeg får sitte alene,spesielt på lange bussturer for da vil jeg helst sitte alene sånn at jeg kan breie meg litt Ville nok ikke tenkt for mye over det for man kan jo ikke vite hva folk tenker,og tror egentlig fortsatt at det er ganske så tilfeldig hvem folk setter seg med i hvertfall så lenge man ikke ser veldig ustabil ut eller om man stinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. februar 2012 #16 Del Skrevet 5. februar 2012 Men det handler jo om når bussen eller t-banen er ganske så full, og jeg sitter alene på på 2-seter i bussen eller 4-5-seter på t.banen, og det blir fyllt opp rundt meg, mens jeg sitter helt alene og har goood plass! Hadde det vært lite folk, hadde jeg ikke brydd meg, for da sitter alle på hver sin 2-seter i bussen, eller de setter seg ved hvert sitt vindu på t-banen og breier seg på 4-5-seter hver. Og jeg liker jo å sitte alene, men når jeg er den eneste som sitter alene føler jeg meg så dum ... Tror du ikke skal legge så mye i det, jeg er en som f.eks heller velger å stå framfor å sitte hvis det er fullt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. februar 2012 #17 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har motsatt problem: folk setter seg hele tiden ved siden av meg! Har gått over til å stirre stygt på dem for å holde dem unna, fram til det blir nødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 5. februar 2012 #18 Del Skrevet 5. februar 2012 enten er du drit pen, da blir det kanskje litt flaut å sitte seg med deg. eller så er du rett og slett dyrstygg, og kanskje feit, og da setter man seg også et annet sted. eller så er det rett go slett tillfeldigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 5. februar 2012 #19 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har vanligvis helt motsatt erfaring på tog, trikk og lignende. Gamle damer kommer på, kikker seg nervøst rundt, trekker et lettelsens sukk når de får øye på meg alene i en toseter og stavrer bort så fort de gamle bena kan bære dem mens de nærmest svimeslår alt av potensielle konkurrenter med gåstokken. Vet ikke hva det er med meg, om jeg ser ut som et gjennomkristent gudsord fra landet eller hva, men jeg tror vi kan trygt konkludere med at jeg nok ikke akkurat utstråler pur faenskap Skulle dog gjerne sett at flere kjekke menn satte seg, det er forholdsvis sjeldent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. februar 2012 #20 Del Skrevet 5. februar 2012 Vær glad du, jeg tiltrekker meg gærninger jeg, da er det bedre å sitte alene. Slår aldri feil, er setet ved siden av meg ledig og det befinner seg en gærning innenfor en radius på en mil, så kan du banne på at personen på en eller annen måte sitter i setet før min busstur er over. Same same. Og du kan banne på at den som setter seg ved siden av meg har tonnevis med ting å bære på, spiser ridderost eller drikker øl og raper... Vurderer snart å ikle meg stallklær for å få litt ro på bussen. Da er det garantert ingen som vil sitte ved siden av meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå