Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. mai 2002 #21 Del Skrevet 23. mai 2002 Waco bruker hele tiden ordene "hvis" og "tenk om". Og det forundrer meg ikke om han er muslim eller er påvirket av musliske menn. Men uansett, Waco lever i en verden der kvinner enten er horer eller husmødre. Takk og lov for at dette ikke er min verden. Snart kan dere alle besøke min verden og i min verden har ikke menn som Waco adgang. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. mai 2002 #22 Del Skrevet 23. mai 2002 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 31. mai 2002 ...Jeg legger merke til at kvinner i veldig liten grad er villige til å diskutere ubehagelige temaer omkring feminismen..... Nå var saken den at barn av alenemødre har en noe STØRRE risiko for å bli kriminell. Og da kan vi diskutere ÅRSAKENE til dette problemet. Dere må huske på at med denne "frigjøringa" så følger det med ansvar også. Dere kan ikke bare leke hele tiden, det er viktig å belyse alle sider av en sak. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. mai 2002 #24 Del Skrevet 31. mai 2002 Vi er like villige til å diskutere ubehagelige temaer rundt feminisme like mye som du er villig til å la trådene dine dø ut Dessuten er det vel ikke mange av jentene her inne som har noen interesse av å diskutere temaer opp,ned,inn og ut. DESSUTEN Waco..........hvem tror du synes disse diskusjonene er mest ubehagelige for?Deg eller oss kvinnfolka? Jeg holder en knapp på deg jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 31. mai 2002 Thea, jeg har en liten følelse av at du er litt avstandsforelsket i meg slik du fotfølger meg hele tiden. Minner litt om x'dama mi, jeg måtte skifte telefonnummer og sånt. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. mai 2002 #26 Del Skrevet 31. mai 2002 Oooooooohhhhhhhh, YEAH BABY.No doubt about that En kan jo rett og lett ikke motså den boblende følelsen og kilinga i magen når man ser enda et innlegg signert Waco og det ene håpløse innlegget etter det andre bare popper frem. Må jo bli litt betatt da?? Dessuten så hadde jeg ikke bekymra meg for tlf nr,hemmelig adresse og sånt.Hadde aldri tørt å ringe likavæll jeg.Tiihhiiii 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå