Gå til innhold

Hvorfor øker kriminalitet med feminisme?


waco

Anbefalte innlegg

De fleste har lagt merke til alle dagligdagse konflikter som kommer i kjølvannet av denne ”kvinnefrigjøringa” de fleste ressurssterke mennesker er så lei.

Jeg tror jeg snakker på vegne av ganske mange, når jeg sier at feminisme og familieoppløsninger avler vold og kriminalitet.

Feminisme er farlig fordi den ødelegger familieidyllen. Når familier går i oppløsning øker også sjansene for at dattera skal fly med kriminelle gutter eller at sønnene i huset ender på barnehjem eller fengsel.

Er det noen som kan finne frem statestikk?

Nei det tror jeg ikke. Årsaken er at den slags type ”journalistikk” som å linke familieødeleggelser og kriminalitet hemmelighetsstemples av de feministvennlige grupperinger vi har på Stortinget. Bare se hvordan AP-juntaen angriper mannsrollen.

Det blir flaut hva våre barnebarn blir nødt til å lese i historiebøkene.

Bør vi ikke handle før det er for sent?

Hva synes dere?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes alle de kvinne-fientlige innleggene dine blir mer og mer patetisk.

Jeg skjønner ikke hvor du får alt dette viss vasset fra???

Men samtidig skjønner jeg deg jo så godt også.Det er klart det ikke er lett å være mann når du hører kvinnfolk på kvinnfolk ramse opp at de har DEN deilige lønninga i mnd når du sitter der med et usselt lite studie stipend på 1500,- i mnd i et kott av en hybel mens lo-dottene flyr rundt ørene på deg fordi du har ikke kvinnfolk som rydder opp etter deg og ei heller råd til leie av vaskekjærring.For en kvinnes plass er jo i hjemmet.Alt de behøver å gjøre er å vaske,rydde,poppe ut den ene ungen etter den andre og sørge for at middagen står klar på bordet 17.00 PRESIS for da kommer far i huset hjem fra jobb og er sliiiiiten og trøøøøøt fordi han har jobba r### av seg for å tjene litt slanter til familien fordi kjærringa KUN går hjemme og ikke gjør en dritt og bare popper ut den ene skriker ungen etter den andre.Og skulle man være så uheldig at man kjørte ei dame på tjukken fordi hun hadde eggløsning just når du sendte inn ladningen din og fordi dama ikke var fornuftig nok til å bruke prevansjon så må man attpåtil betale for ungen i 18 år?????UHØRT ER DET!!!!!!

Og ute på gaten er det jo de lekre ungrøyene på 13 som går i deeee korte skjørtene KUN for å egle opp mannens seksuelle lyster og ikke noe annet.

Og på toppen av allt............tenk at vi kvinner kan være i stand til den grufulle handlingen det er å ha sex med en mann vi ikke har følelser for når Waco gutten setter seg godt til rette i en bil,der den eneste følelsen som ligger i luften er ren og skjær kåthet og litt crack fra dagen før og får deeeeeen blow joben av deeeeen lekre røya som har sååååå lyst på leeeeeekre Waco,også går hele sex akten til Waco skeis fordi intelligensen hans ikke strekker til.

Det er klart stoltheten din får en real knekk da.Herregud DU ER DA MANN!!!!!

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor du ikke blir rompe-hull-kjører istedet.

Dere menn er jo de meste perfekte skapningene født på denne jorden og definitivt gud`s gave til kvinnen.Vi skulle egentlig bare holdt kjeft og hatt suging som vårt livsmotto vi.

Jeg vet du hater og høre det men........kvinner er det sterkeste kjønn.DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnene er det sterke kjønn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man må kjempe seg frem her i verden....

Så man ønsker seg en kjønnskrig.....

En krig hvor den sterke setter grensene....Hvor den sterke bestemmer normene ...lovene ...Bringer sitt syn til seier......

Velbekomme og lykke til.....

Da vil jeg tro....vi snart har fangehull som er ensbetydende med gratis horehus....

Benyttet menn sin makt....sin overlegne styrke...sine evner til å virkelig bekjempe kvinner...

Hvor var vi da......

TENK AT MAN KAN VÆRE SÅ UFATTELIG DUM.....At man ikke ser at kvinners livslykke beror på menns godhet...vilje til samarbeide og kjærlighet...

Hadde menn virkelig benyttet sine fysiske krefter og svart med samme mynt som enkelte kvinner gjør....Ville kvinner blitt holdt som husdyr....I det antall menn ville synes var formålstjenelig.....

Ingen spurte etter likestilling og feminisme da....

Tullhøner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-22 01:09, waco wrote:

TENK AT MAN KAN VÆRE SÅ UFATTELIG DUM.....At man ikke ser at kvinners livslykke beror på menns godhet...vilje til samarbeide og kjærlighet...

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_razz.gificon_razz.gificon_razz.gif

Trenger vel ikke si at du dreit litt på leggen der vel??? Nuvel.........DET gjorde du icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea... .her påpeker man bare muligheten...riset bak speilet....Men for menn er det fullt mulig å underkue kvinner 100% ..om de ville....for det kan de..Kvinner gjør jo ikke militærtjeneste engang...Tenk deg for et potensiale for menn...

Med våpen i hånd kunne vi tvinge kvinner under kjøkkenbenken.......og inn i skapet...Ved et kupp....over natten.Du vokner opp en morra som mannens trell.....

Den fysiske styrkeforskjellen får du demonstrert i OL.....

Den mannlige agresiviteten er så velkjent.......

Den økonomiske makt tilhører menn..

Menn er målrettet og resultatorientert....

Sannsynligvis er vi langt mere intelligent....

All verdens viten tilhører menn...og alt nevneverdig er oppfunnet av menn..i hovedsak....

Vi kunne presse dere som en sitron.....

Sørge for at menn alltid var i flertall...

Vi kunne bestemme over kvinners liv og død...Deres levevilkår...

Vi kunne få kvinnene til å gjøre alt grov arbeidet......

Vi kunne bestemme hvordan vi skulle dele ordene og skrive dem.....uten at kvinner turde mukke...Et kremt var nok til å sette dem på plass...

Slik er menns posisjon ...egentlig, men vi er snille vi....

Overbærende og elskelige..greie og koselige...

Degger med dere..ute og hjemme..smiler og koser med dere..for at dere skal trives...

Men langt inne i oss ligger Tarsanhylet gjemt...Når villdyret våkner...... Dag fra skogane...Da finnes ingen nåde.... Havet tar og havet gir....Naturkreftene. KOMMER TIL OVERFLATEN...

Hva betyr da vel engelsk artiumen til lille Eva da!!!!! ER DET IKKE SKREMMENDE!!!!!

Et godt velment varmt tips......

Vekk ikke en sovende bjørn !!!

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco, har du tenkt over at med våpen i hånd kunne kvinner ta mannen som husdyr.

Vel, hvis vi gidder da..

Dessuten klarer vi med skjønnhet og kvinnelist å fikse den saken uten våpen.

Hvis vi gidder icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det STØRSTE våpenet er jo vårt dah.

Vi kan jo bare trygle oss ut av skapet, lokkelure med smil og invitere til litt koz og munnsex. Enhver geriljaidiot vil gå på den.

Når mannen er på vei opp der vi alle vet han kan nå ved slik behandling, så kan vi bare med et slu, sleskt smil...klappe kjevene sammen i låsposisjon.

Sorry, waco, vi har styrken på vår side der gitt. Tenner er sterkere enn muskedunder'n.

Kvinns: Spis gulrøtter og grovt knekkebrød. tren opp tenner og klør. Rust til kamp icon_smile.gif

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Åååå, Maiken, nå er du gruuuusom! icon_wink.gif

Spiller på noe av mannens innerste redsel og frykt, gjør du, og hans skjøre tillit forbundet ved å dele sitt mest kostbare med kvinnen.

Husk nå bare at du roter i sarte sinn, disse stakkars mennene tåler ikke allverden!

icon_biggrin.gif

PS: Ikke si det til noen, men jeg spiste knekkis til frokost. Jeg er føre var når disse mannsgrisene overtar verden.

Paranoid hilsen St.Vibs icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_lol.gificon_lol.gif

Jenter, se for dere situasjonen: "...og de store sterke mennene stormet kvinnetårnet med sine store våpen og sterke kropper! De var overbevist om at ingen eller ingenting kunne overvinne dem!! MEN.... *skriiiiiiik*... kvinnene hadde tatt frem sitt sterkeste våpen!!!! For akkurat i det mennene stormet sterkt inn i kvinnenes forsvar, flashet alle kvinnene for dem! icon_rolleyes.gif Mennene mistet øyeblikkelig kontrollen på situasjonen, og mens mennene vimset paralysert og tåpelig glisende rundt som tullinger, tok kvinnene hendig kontroll over situasjonen! Takket være kvinnelist var kjønnskrigen avsluttet. (ending:) kvinnene lot, godhjertede og kloke som de er, mennene få ha sin frihet. De visste at mennene trengte det for å bevare sin egen personlighet, og for å bevare spenningen. For ingen kvinne vil vel ha en mann som oppfører seg som en dott? Så lenge de får tro at de er det sterke kjønn, og velger å fortrenge alt annet, så er de i sitt ess! Det er derfor, og KUN derfor, vi kvinner lar dere tro dere har rett og at dere er det sterke kjønn!"

bortsett fra det Waco, du sier: "Når familier går i oppløsning øker også sjansene for at dattera skal fly med kriminelle gutter eller at sønnene i huset ender på barnehjem eller fengsel."

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_lol.gificon_wink.gif

Hvor tar du all "logikken" din fra?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gøy icon_smile.gif

Føler meg plutselig kjempeskummel og proppfull av makt, altså...Var hos tannlegen forrige uke, og han (til tross for at han akkurat der og da hadde totalkontroll på psyken min der han lyste inn i mitt indre og viftet med unevnelige våpen som lagde merkeligere lyder og bevegelser enn vibratoren jeg fikk i presang i fjor) roste mine sterke og sunne tenner.

Skal flashe smilet mitt i hele dag og observere nervøse rykninger i menns øyne icon_smile.gif(holder meg til flashing av tenner i dag, aline, men skal definitivt huske alt hva du har sagt når dommedagens testoreronfylte time kommer).

Sammen er vi jammen skumle icon_wink.gif Waco - nå har du mobilisert svarte krefter her inne, vibrerer skjermen din?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

waco, skjerp deg jævl... kraftig!

hvorfor kommer du med alt dette vissvasset dit? tror du virkelig du har rett i en eneste ting du sier? nei alt det tullet ramser opp er nemlig så feil som det går an å bli!

Har det noen gang slått deg at kvinner er laget av kjøtt og blod som deg, at vi er like dumme eller intelligente som deg, at den eneste forskjellen på menn og kvinner, er kroppen? sjelen, intelligensen, tankene er akkurat de samme.

Og forresten så er du halvt ett eller annet og ikke norsk, du er sikkert halvt pakistaner eller noe, og har et fordømt urettferdig patetisk livssyn.

DU HAR så innsnevret tankegang, at enten så er tanken at du skal få oss sint, eller så mener du det, og mener du det du sier, er du ikke verd å snakke med en gang, fordi normale folk skjønner at menn og kvinner skal behandles likt, og skjønner du ikke det, lever du tusen år tilbake.

skjønner? MODERNISER DEG LITT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt dere lever på deres illusjon jenter... om villdyret våknet, da er dere ikke mye verdt vet dere.

Kvinner ville blitt fødselsmaskiner om de ville eller ikke.....Og alle kvinner ville født barn til de døde etter 17 unger.

Tjoret til senga, stengt inne i huskestua.....

Sånn ville det blitt om villdyret våknet....Og kanskje mannen ville finne det fortreffelig å forbli villdyret.....

Hankatta spør ikke om lille "pusemor" ønsker å bli mor til hans avkom...I naturen tar man det man får ...i ærlig kamp med andre hanndyr....Hundyret er statisten ...en slags midlertidig premie for hannen.

Dere har lullet deg inn i at verden forblir som den er idag...og ikke kan forandres....

Etter atombomben foreksempel...en ny og annerledes verden.....

Og dere skulle bruke kjønnslist, paralysering og våpen…..lykke til….

W

Men tankene mine får dere aldri...Bare et lite gløtt inn i mannens potensialet får dere...bare et gløtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HÆHÆHÆ!! Midlertidig premie?

Sett en pusefrøken med løpetid foran en hvilken som helst hannkatt, og se om du klarer å finne noe som helst i hele verden som er mer interessant for Herr Pus enn den yndige lille frøken...

Det du kaller midlertidig premie, er Meningen med livet for en hannpus.

Akkurat som for de fleste andre dyr. Og en god del menneskebarn også.

Nei, du Wacko. Du overvurderer nok ditt eget kjønn noe i denne tråden. Dessuten er du jo for likestilling. Så lenge en masse mannfolk tror de kan ta makten når som helst fordi de fysisk er sterkere enn kvinner, trenger vi også feminister.

Av og til - sånn som nå - er du søøøøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere sagt Waco, siden dere er så mye mer spennende med deres egen frie vilje, og deres egne små rare meninger om at dere er tøffest og sterkest osv, så lar vi dere bare tro det. Da tilfredsstiller vi dere, + at vi får menn som tror de er noe. Og jeg har nevnt tidligere, ingen kvinne vil vel ha en dott, så vi lar dere drømme. icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

THEA, du er bare så god!!...hihi, ler enda av det første innlegget ditt...hihihi

Stå på Thea...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...