Gå til innhold

Hvordan mistet du jomfrudommen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article476932.ece

Jomfruhinnen slik den er fremstilt i enkelte kulturer, er en myte, hverken mer eller mindre, og jeg synes det er en tanke urovekkende at det endog finnes individer i Norge anno 2012 som tror på slikt.

Så til spørsmålet: Jeg var 14, og på en hjemme - alene fest. Etter litt mye å drikke, havnet jeg til sengs med en gutt jeg kjente litt fra før, og det sier seg selv hvordan det endte. Det hører med å nevne at vi faktisk var et par for en periode etterpå.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article476932.ece

Jomfruhinnen slik den er fremstilt i enkelte kulturer, er en myte, hverken mer eller mindre, og jeg synes det er en tanke urovekkende at det endog finnes individer i Norge anno 2012 som tror på slikt.

mm synes det er rart at det er bare sider fra skandinavia som har akkurat det der jeg.

Kom fram i en rapport fra sverige i 2006 om den der "myten" og senere i Norge.

Men flere andre land forteller hva en jomfruhinne er.

Jeg lever i allefall ikke i en boble,jeg holder meg ikke til BARE det som er og blir sagt i Norge.

Du vet vel at mennesket er ikke den eneste arten som har jomfruhinne? ;)

Skrevet

Med et smil om munnen.

Skrevet

Han: Er du jomfru?

Du: Nei.

Han: Hvem har du vært med før meg?

Du: Sykkelen.

Eh?

Hahahaha!!!! Der har vi årets svarinnlegg for 2012! Fantastisk - ler og ler! :D

Skrevet

TS, fikk du sjekka deg for kjønnssykdommer etter at du tryna på sykkelen? Viktig å sjekke slikt etter ubeskyttet sex!

:ironi:

• Liker 2
Skrevet

Jeg lever i allefall ikke i en boble,jeg holder meg ikke til BARE det som er og blir sagt i Norge.

Hvis du holder deg til det de tror i afrikanske stammer osv, og kaller det fakta, da lever du dessverre i en boble.

• Liker 1
Skrevet

Herlighet... DRIT NÅ I DET VEL! De fleste klarer ved å se hva TS faktisk spør om.

Mista jomfruhinna/jomfrudommen på den vanlige måten, jeg var ung og møtte en eldre pikk med ein liten pikk som ble kjæresten min og we did the deed etter mas og press fra han. Dumpa ræssen hans litt senere siden han kun maste om puling og suging og faen ikke klarte å holde fingrene av fatet samme hvor vi var (jævlig kult med en fyr som prøver å lage hull i favorittbuksene dine, i håp om å få snike minikølla inn en tur). Han visste knapt opp og ned på en jævla kondom og hygienen var det mangel på (KUKOST! Æææææææsj :spy: ). Dessuten ødela han den nye cd-spilleren min og nekta å erstatte den. Jævel. Han begynte å grine når jeg ba han dra til helvete og la visstnok stoooore planer om å sjenke meg dritings slik at han kunne "ha seg" med meg en siste gang eller fem. Håper fortsatt at han blir overkjørt av ein buss. Grøsser når jeg tenker tilbake på det, ekkel fyr.

• Liker 5
Gjest ms_kwang
Skrevet

Hvis du holder deg til det de tror i afrikanske stammer osv, og kaller det fakta, da lever du dessverre i en boble.

Så det som blir sagt/skrevet i norge & sverige skal da gjelde for resten av verden altså?

javell....og jeg lever i en boble *plystre*

Gjest ms_kwang
Skrevet (endret)

Nei vet du hva altså, dagens norske kvinner takler ikke andre sitt syn på diverse ting, at jeg bare sletter det jeg har skrevet her så får heller dere ta debatten på den andre tråden jeg laget.

Jeg står for det jeg skriver, men tror ikke "moderne" norge er klar for ett slikt syn som jeg og 1% av resten av norges befolkning har.

Så da får jeg heller kose meg med de som tenker slikt som meg.

Endret av ms_kwang
Skrevet

Jeg hadde ikke jomfruhinne i det hele tatt, kanskje den forsvant ved tampongbruk? Så da er det ingen som tok jomfrudommen min, da?

Skrevet

Jeg står for det jeg skriver, men tror ikke "moderne" norge er klar for ett slikt syn som jeg og 1% av resten av norges befolkning har.

Det er ikke det at vi ikke er klar for det, det er det at vi er ferdige med det :)

• Liker 2
Skrevet

Nei vet du hva altså

Synes jeg ser deg! :fnise:

Skrevet

Teknisk sett mistet jeg den(jomfruhinna) på sykkelen som så mange andre.

Første gang jeg hadde sex var helt greit og det er jeg glad for. Jeg var altfor ung, men det er det eneste jeg har å utsette på hendelsen. Gikk vel første året på ungdomsskolen. Var med bestevennen min(som også gikk i klassen min) hjem fra skolen, som vanlig. Også satt vi og spilte playstation og prata. Vi begynte å prate om sex og kom vel nærmest frem til at det var like greit at vi bare gjorde det sammen, så fikk vi det unnagjort med noen vi var glad i og stolte på.

Utrolig uromantisk, men også veldig fint. Ikke noe fyll, angring og hore-rykter :) Ingen av oss var forelsket i hverandre, og det ble ikke kleint etterpå.

Skrevet

Soooh... Hvis noen får sydd sammen jomfruhinnen etter å ha vært med en 10-20 forskjellige partnere så er hun en jomfru igjen? Er det det som er logikken her? For den kjøper jeg ikke helt...

• Liker 5
Skrevet

Blei seksuelt missbrukt som barn. Så JA den var det han som tokk! :tristbla:

Skrevet

Blei seksuelt missbrukt som barn. Så JA den var det han som tokk! :tristbla:

Ååååhh... :(

Men altså, det er noe heeelt annet å være med en du har følelser for. Så sånn sett så er du jomfru. :)

• Liker 1
Skrevet

I skogen i russetiden. Kjemperomantisk :ironi:

• Liker 2
Skrevet

uff så mye diskusjoner det er her inne.. regner med at den personen som la ut denne tråden mente hvordan man hadde sex for første gang! blir så oppgitt av å se at andre pirker på hverandre hele tiden! :klaske: etter det jeg har lært så er jomfru/jomfrudommen når man har sex for første gang, og jomfruhinnen en helt annen ting..

Skrevet

uff så mye diskusjoner det er her inne.. regner med at den personen som la ut denne tråden mente hvordan man hadde sex for første gang! blir så oppgitt av å se at andre pirker på hverandre hele tiden! :klaske: etter det jeg har lært så er jomfru/jomfrudommen når man har sex for første gang, og jomfruhinnen en helt annen ting..

Det er jo personen som startet denne tråden som mener at man ikke er jomfru lenger hvis hinnen er sprukket :fnise: Har du ikke lest HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...