Gjest ms_kwang Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Vet ikke om det er en tråd om dette, men fant den iallefall ikke x) Endret 5. februar 2012 av ms_kwang
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 min historie er ikke fin i det hele tatt, huff... Jeg ble med en drittsekk hjem og vi gjorde det, gjorde ikke vondt da, haha, ennå var han rimelig stor.. iallefall, viste seg at han hadde kjæreste... jeg var forresten 16, og hadde INGEN selvrespekt
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Ehm - det er en vesentlig forskjell på å "miste jomfrudommen" (=ha samleie for første gang) og på å få jomfruhinnen ødelagt. 9
Gjest Levitate Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Hvordan jeg mistet min jomfrudom? Jeg hadde guddommelig sex! 2
anonymeline Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Både romantisk og uromantisk. Var med min første "ordentlige" kjæreste (var sammen i litt over tre år tilsammen). Jeg var 15, nesten 16, og vi hadde drukket litt vin, også skjedde det. Uromantisk at vi var brisne, men romantisk siden vi elsket hverandre og holdt ut lenge til å være så unge 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Sov hos en jeg holdt på med. Ikke vanskelig å tenke seg til hva det førte til.
Gjest ms_kwang Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 (endret) . Endret 5. februar 2012 av ms_kwang
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Noen tar jo jomfrudommen selv ved å bruke en dildo. Men de er jo ikke akkurat jomfru lengre, selvom de ikke har hatt samleie med en partner. Jo. 14
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 Han: Er du jomfru? Du: Nei. Han: Hvem har du vært med før meg? Du: Sykkelen. Eh? 23
Gjest ms_kwang Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 (endret) . Endret 5. februar 2012 av ms_kwang
Lana Del Rey Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Da mistet jeg jomfrudommen min til min kjære tampong da jeg var 13 16
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Jeg mistet jomfrudommen min da ei jente i barnehagen tok tissefanten min i munnen sin. Vi var 4-5 år gamle.
spinnwild Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Klara klok sa/skrev en gang at "De fleste definerer det å miste jomfrudommen å ha samleie eller sex med en annen person. Å onanere er noe annet." Og det er stor forskjell på å miste jomfrudommen (ikke hatt sex) og å briste jomfruhinnen. Er man ikke jomfru uten merkbar jomfruhinne, så er det jo mange som aldri har vært jomfru... tema: jomfruhinnen har jeg aldri merket at jeg har mistet (kanskje den ikke var spesielt tilstede hos meg (aka stor åpning)). Onanerte med leketøy fra jeg var 15-16år, og gav min jomfrudom til en gutt/mann da jeg var 18år (etter avtale, ikke romanse). 2
Gjest ms_kwang Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 (endret) . Endret 5. februar 2012 av ms_kwang
Bernardette Skrevet 4. februar 2012 #16 Skrevet 4. februar 2012 Teknisk og offisielt sett mister man jomfrudommen om jomfruhinnen blir ødelagt på en annen måte. Offisielt? Nei kjære vene, nå er du på bærtur. Tamponger,onanering,riding med hest, eller knall og fall. Men det er opptil hver enkelte, hvilke meninger man har om det, om man er jomfru eller ikke.Samleie eller noe annet Du kan mene akkurat hva du vil, men å hevde at en femåring ikke er jomfru fordi hun tryna mens hun hoppa strikk er i beste fall svært naivt av deg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #17 Skrevet 4. februar 2012 Møydom er da ikke det samme som jomfrudom. Man er jomfru frem til man har sex. Hva er da sex? Sex er kjønnslig omgang. Om det er med fingre, med tunge/munnen, eller hva som. Så lenge det er en annen person som gir en den erfaringen så er det sex. Uavhengig av kjønn. Eneste som er i gråsonen, selv om jeg likevel vil mener det er unntaket, er voldtekt. Voldtekt er ikke sex. Det er vold. 8
Pene sko... Skrevet 4. februar 2012 #18 Skrevet 4. februar 2012 (endret) I en skranglete fransk seng. For min del var det faktisk en, unnskyld språket, jævlig flott og minneverdig opplevelse. Endret 4. februar 2012 av Pene sko...
Gjest ms_kwang Skrevet 4. februar 2012 #19 Skrevet 4. februar 2012 (endret) . Endret 5. februar 2012 av ms_kwang
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #20 Skrevet 4. februar 2012 jomfruhinna forsvant da jeg tryna i et svømmebasseng og jomfrudommen forsvant i fylla, ingen av delene var spesielt minneverdig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå