muffineline Skrevet 10. mars 2012 #81 Del Skrevet 10. mars 2012 Dette var jo bare verdens søteste og koseligeste tråd! håper det kommer til å gå bra for dere to, jeg tror det er mer enn bare sex for han slik som du forklarer det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 11. mars 2012 #82 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh! Gosh :) Nå har han dratt hjem for litt siden Jeg tror faktisk jeg har gått hen og forelsket meg på ordentlig, ikke bare sånn "kilerimagen" men "shit, følelsene kommer i full firsprang"! Han er jo helt fantastisk! Vi laget middag sammen, og skulle se film... men det endte opp med klining i sofaen i stedet. Masse gode samtaler om alt fra a til å. Nei, dæven steike. Kroppen bobler over! Og etter han dro, tikket det inn en mld hvor takket han for en koselig kveld, og at vi snart sees igjen Glaaaaaaaad! jeg er så forelska at det at vi liker de samme sjokoladene best føles helt fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. mars 2012 #83 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh! Gosh :) Nå har han dratt hjem for litt siden Jeg tror faktisk jeg har gått hen og forelsket meg på ordentlig, ikke bare sånn "kilerimagen" men "shit, følelsene kommer i full firsprang"! Han er jo helt fantastisk! Vi laget middag sammen, og skulle se film... men det endte opp med klining i sofaen i stedet. Masse gode samtaler om alt fra a til å. Nei, dæven steike. Kroppen bobler over! Og etter han dro, tikket det inn en mld hvor takket han for en koselig kveld, og at vi snart sees igjen Glaaaaaaaad! jeg er så forelska at det at vi liker de samme sjokoladene best føles helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. mars 2012 #84 Del Skrevet 11. mars 2012 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 11. mars 2012 #85 Del Skrevet 11. mars 2012 Sååååå koselig tråd Blir nesten litt misunnelig! Jeg vil også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 11. mars 2012 #86 Del Skrevet 11. mars 2012 Åhhh, så koselig tråd Blir litt misunnelig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackpuma Skrevet 11. mars 2012 #87 Del Skrevet 11. mars 2012 Sommerfugler i magen på dine vegne, håper jeg også kommer dit en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 11. mars 2012 #88 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh! Dere er så herlige Dere får det sånn dere også, garantert! Er det en mann dere sjesker på, så er det bare å prøve seg! (Ikke det at det var helt sånn dette endte opp, men nå som han vet det i etterkant, så virker det ikke som om det var noe negativt at jeg tok initiativ ). Heier på dere, hele gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 11. mars 2012 #89 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh! Dere er så herlige Dere får det sånn dere også, garantert! Er det en mann dere sjesker på, så er det bare å prøve seg! (Ikke det at det var helt sånn dette endte opp, men nå som han vet det i etterkant, så virker det ikke som om det var noe negativt at jeg tok initiativ ). Heier på dere, hele gjengen! Det er en jeg er litt keen på, men neste måned drar jeg vekk i noen måneder, så vet ikke om det er vits at jeg "prøver" meg. Men har lekt med tanken, men tør ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagdrømmer Skrevet 11. mars 2012 #90 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh, så herlig! Jeg har det litt sånn selv, men vi er bare i startfasen så det blir spennende å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackpuma Skrevet 11. mars 2012 #91 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh! Dere er så herlige Dere får det sånn dere også, garantert! Er det en mann dere sjesker på, så er det bare å prøve seg! (Ikke det at det var helt sånn dette endte opp, men nå som han vet det i etterkant, så virker det ikke som om det var noe negativt at jeg tok initiativ ). Heier på dere, hele gjengen! Jeg er veldig interessert i/betatt av en gutt jeg kun har truffet to ganger, og som viste åpenbar interesse for meg andre gangen, så jeg håper håper at jeg kan få det sånn også snart. Er redd det bare er illusjoner jeg skaper meg i hodet, da. Han kommer på venninna mi sin fest på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 11. mars 2012 #92 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg er veldig interessert i/betatt av en gutt jeg kun har truffet to ganger, og som viste åpenbar interesse for meg andre gangen, så jeg håper håper at jeg kan få det sånn også snart. Er redd det bare er illusjoner jeg skaper meg i hodet, da. Han kommer på venninna mi sin fest på lørdag. Haha, jeg har samme problemet. Han jeg er keen på HAR prøvd seg på meg tidligere (flere måneder siden), og da jeg traff han nylig virket han flørtete, men jeg er også redd jeg skaper "illusjoner", og tolker det han sier og gjør til min fordel. Hvis du skjønner. Ønsker deg lykke til på lørdag da, kanskje det blir litt romanse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackpuma Skrevet 11. mars 2012 #93 Del Skrevet 11. mars 2012 Haha, jeg har samme problemet. Han jeg er keen på HAR prøvd seg på meg tidligere (flere måneder siden), og da jeg traff han nylig virket han flørtete, men jeg er også redd jeg skaper "illusjoner", og tolker det han sier og gjør til min fordel. Hvis du skjønner. Ønsker deg lykke til på lørdag da, kanskje det blir litt romanse på deg Jeg skjønner veldig! Det er så vanskelig å vite. Tenk om de tar veldig lett på det, flørter litt, men tenker ikke på oss i det hele tatt når vi er "out of sight"? Uææ, jeg er nervøs. Ahrgh, men det er så lenge til lørdag! Og i tillegg er dette en sånn supersosial fyr, som er hyggelig mot alle, så jeg er redd at han ikke er så interessert som han viste når han var her forrige uke. Da var han helt over meg, imponert over meg, fortale meg hvor vakker jeg er, smart, morsom, søt, alt.. Jeg har i hvert fall bestemt meg for å ikke ligge med han! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #94 Del Skrevet 12. mars 2012 Moderator må se å få stengt denne tråden snarest mulig slik at ikke vi single dør av misunnelse. Er jo livsfarlig at denne slags lesestoff skal ligge helt uskjermet for oss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 12. mars 2012 #95 Del Skrevet 12. mars 2012 Det er en jeg er litt keen på, men neste måned drar jeg vekk i noen måneder, så vet ikke om det er vits at jeg "prøver" meg. Men har lekt med tanken, men tør ikke Hvorfor ikke? Selv om du skal reise bort noen måneder, så kan du jo se på dette som en mulighet til å tøye grensene dine, ta initiativ til å prate litt og flørte med fyren! Har du "prøvd" deg én gang, er det ikke like skummelt å gjøre det igjen siden Åh, så herlig! Jeg har det litt sånn selv, men vi er bare i startfasen så det blir spennende å se hva som skjer Så koselig! Ønsker dere lykke til Jeg er veldig interessert i/betatt av en gutt jeg kun har truffet to ganger, og som viste åpenbar interesse for meg andre gangen, så jeg håper håper at jeg kan få det sånn også snart. Er redd det bare er illusjoner jeg skaper meg i hodet, da. Han kommer på venninna mi sin fest på lørdag. Ja, illusjoner er det man kanskje frykter mest. Man ønsker så gjerne at ting skal være sånn og sånn, så da ser man kun det man vil se. Men det er jo bare en måte å finne ut om det er illusjoner eller ei Ta sats! Kan være lurt å ikke ligge med han på lørdag, men litt klinings i sofakroken derimot Heier på deg! Oppdater på søndag hvordan ting gikk! Haha, jeg har samme problemet. Han jeg er keen på HAR prøvd seg på meg tidligere (flere måneder siden), og da jeg traff han nylig virket han flørtete, men jeg er også redd jeg skaper "illusjoner", og tolker det han sier og gjør til min fordel. Hvis du skjønner. Ønsker deg lykke til på lørdag da, kanskje det blir litt romanse på deg Dersom han HAR prøvd seg, så ville jeg bare kjørt på! Han har jo vist at han er interessert, din tur til å vise at du er interessert! Moderator må se å få stengt denne tråden snarest mulig slik at ikke vi single dør av misunnelse. Er jo livsfarlig at denne slags lesestoff skal ligge helt uskjermet for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #96 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke for å drepe euforien, men skal han ikke ta deg med ut? Dvs at dere går ut? Bare litt spesielt at han starter med middagslaging og TV-TITTING?? Morsomt at han foreslår det en gang til siden tv-titting/å se film er kodeord for å pule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 12. mars 2012 #97 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke for å drepe euforien, men skal han ikke ta deg med ut? Dvs at dere går ut? Bare litt spesielt at han starter med middagslaging og TV-TITTING?? Morsomt at han foreslår det en gang til siden tv-titting/å se film er kodeord for å pule. Hehe, det visste jeg ikke Men hey, bra pulings er ikke å forakte det heller Selv om det kanskje dreper euforien litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackpuma Skrevet 12. mars 2012 #98 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hehe, det visste jeg ikke Men hey, bra pulings er ikke å forakte det heller Selv om det kanskje dreper euforien litt Selv om han har lyst til å ligge med deg, så betyr ikke det at han ikke først vil lage middag, så ligge med deg og deretter se på tv med deg Og deretter få barna dine. Endret 12. mars 2012 av Blackpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 13. mars 2012 #99 Del Skrevet 13. mars 2012 Selv om han har lyst til å ligge med deg, så betyr ikke det at han ikke først vil lage middag, så ligge med deg og deretter se på tv med deg Og deretter få barna dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 18. mars 2012 #100 Del Skrevet 18. mars 2012 Oooh, så spennende, vil følge med jeg og! Elsker når andre også får det til, you go girl :D Har det skjedd noe mer siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå