Gå til innhold

Nå trenger jeg litt sjekkehjelp...heh :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, for en søt tråd!

Jobber dere i samme firma, TS? Hva tenker du isåfall om det? Jeg spør fordi jeg er interessert i en i samme firma selv.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicolina: Vi jobber ikke i samme firma, men jeg tenker at det ikke er tabu å innlede et forhold med en som jobber på samme sted. Det er klart at det kan by på utfordringer, men så lenge begge er inneforstått med at jobb er jobb, og fritid er fritid, så vil det gå bra :)

For øvrig så fikk jeg besøk av prince charming i går, og det gikk så bra! Han er så flott :rodmer: Men jeg ble litt stresset da han sa han skulle legge meg til på FB. Kom jo på denne meldingen som ligger der ute i nettuniverset, så da tenkte jeg at det var like greit å bare fortelle ståa, sånn at han ikke satt hjemme og lurte på hva i alle dager dette er for en person. Men han synes bare jeg hadde vært flink til å finne han ;) Og at han ikke hadde fått noen melding, og ble redd for at jeg hadde følt at han hadde vært overlegen som ikke hadde svart. :)

Etterpå sa han at han måtte innrømme noe selv, den dagen han inviterte til Wordfeudspill, så hadde han stått klar med lapp i lomma hvor han hadde skrevet navnet sitt på. Denne skulle han uansett gi til meg denne dagen, og be meg finne han på FB, men siden Wordfeud kom opp i samtalen, så ble det mye mer smooth å legge inn en slik invitasjon i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør godt å lese en slik tråd blant alle de triste historiene her på KG. Tøft av deg å ta kontakt, og fantastisk at du ble belønnet for det. Heiagjengen jubler!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :), blir helt smeltet av go historien din :)

:)

Det gjør godt å lese en slik tråd blant alle de triste historiene her på KG. Tøft av deg å ta kontakt, og fantastisk at du ble belønnet for det. Heiagjengen jubler!

Det er alt for mange triste tråder her på forumet, ja! Jeg synes det er litt morsomt med denne tråden selv, for fra å være så på tuppa etter å få kontakt med han for noen uker siden, og til nå, hvor vi sitter og skriver med hverandre hele tiden.

Håper kanskje det gir et puff til noen andre som vil komme i kontakt med noen, men ikke tør! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, for en hyggelig tråd. Glad på dine vegne Caramela :) Får håpe vi blir oppdatert litt fremover om hvordan det går da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, for en hyggelig tråd. Glad på dine vegne Caramela :) Får håpe vi blir oppdatert litt fremover om hvordan det går da!!

Ingen problem :fnise: , hele kroppen ivrer etter å fortelle hele verden hva jeg opplever for tiden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem :fnise: , hele kroppen ivrer etter å fortelle hele verden hva jeg opplever for tiden :rodmer:

Det skjønner jeg :) Venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hva sa eg! Jenter som viser initiativ ER attraktive (selv om at han muligens ikke såg den helt i begynnelsen?) Uansett... Bra jobba! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Koselig at du oppdaterer om hvordan det går. Dette går jo bare en vei høres det ut som. Tøff du er! icon_cheers.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Ååå så godt å høre! Her sitter jeg og sipper og så leser jeg dette :) Glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hva sa eg! Jenter som viser initiativ ER attraktive (selv om at han muligens ikke såg den helt i begynnelsen?) Uansett... Bra jobba! :klemmer:

SKulle ønske alle gutter syntes det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha hva sa eg! Jenter som viser initiativ ER attraktive (selv om at han muligens ikke såg den helt i begynnelsen?) Uansett... Bra jobba! :klemmer:

Hehe, ja, det var kanskje ikke helt sånn det ble til, men likevel! :) Har i alle fall lært at den som intet våger, intet vinner.

Høres jo ut som dette går helt fantastisk!

Ja, jeg håper det! Etter vi møttes i helgen som var, så har vi ikke sett hverandre, men vi har skrevet med hverandre hver dag. Jeg var et lite øyeblikk redd han hadde kjølnet litt, men jeg visste ikke, det er kanskje sånn at man forbereder seg på det verste, slik at fallhøyden ikke er så stor :P

Uansett, så fikk jeg mld i dag hvor han lurte på om vi skulle lage noe mat og chille foran tv'n i helgen :D Så kjølnet, neh, trokke det! :hoppe:

Wii! :rodmer:

Endret av Caramela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Hehe, ja, det var kanskje ikke helt sånn det ble til, men likevel! :) Har i alle fall lært at den som intet våger, intet vinner.

Ja, jeg håper det! Etter vi møttes i helgen som var, så har vi ikke sett hverandre, men vi har skrevet med hverandre hver dag. Jeg var et lite øyeblikk redd han hadde kjølnet litt, men jeg visste ikke, det er kanskje sånn at man forbereder seg på det verste, slik at fallhøyden ikke er så stor :P

Uansett, så fikk jeg mld i dag hvor han lurte på om vi skulle lage noe mat og chille foran tv'n i helgen :D Så kjølnet, neh, trokke det! :hoppe:

Wii! :rodmer:

Jeg vil gjerne høre hvordan det gikk fra "jeg tror ikke han er interessert" til dette! Hvis du har lyst å dele :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå, for en koselig tråd! :)

Du må oppdatere oss etter du har vært med han i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre hvordan det gikk fra "jeg tror ikke han er interessert" til dette! Hvis du har lyst å dele :P

Hehe, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det hele.. :fnise: Vel, da vi møttes i helgen som var, så endte vi opp med å ha sex lørdag ettermiddag :sjenert: Ikke bare én gang, men to :fnise: Det føltes bare veldig riktig. Og jeg har jo vært helt i skyene siden da, men har følt at han er mye mer laidback. I og med han var innom arbeidsplassen min flere ganger i uken før vi møttes den helgen, så tenkte jeg at han kun var ute etter sex, da han ikke har vært innom denne uken. Men likevel var jeg usikker siden han fortsatte å ta kontakt på melding/fb/wordfeud. Men sårbar som man blir etter å ligge med noen man er interessert i, så tenker jeg det verste, og at han kun var ute etter sex.

Men så, da jeg i dag morges tenkte; jaja, det var da jævla bra sex i alle fall! Helt ærlig, den beste jeg har erfart! Vi funka bare så sykt bra sammen.. (Dette har han forøvrig også skrevet i mld, og sagt til meg ellers, at det var helt sinnsykt bra sex, han var visst helt utkjørt på søndagen også :fnise: )

Oh well.. jeg rakk akkurat å tenke ovennevnte tanke, før det tikka inn mld om ikke vi skulle spise mat og se tv i helgen :) Og da tenker jeg ett av to; 1. Nå er han kåt igjen... eller 2. Han er interessert.

Og uansett hva det er, så er det greit for meg, for kan jeg ha så deilig sex igjen i helgen, så yay :) (Selv om jeg aller helst ønsker alternativ 2... ).

Hm.. Han har jo også skrevet at han har blitt hektet på meg, og at 2 uker uten meg (i forbindelse med den kommende påske og feriering) vil føles lenge. Men den ene siden av meg tenker at, ja, det er jo lenge uten sex, mens den andre tenker at jo, sex kan han jo få av andre, men han er likevel to uker uten meg, så da kanskje han vil være med meg likevel... Og ikke minst - det er jo fremdeles en stund til påske, så hvorfor tenker han så langt frem dersom det bare skal dreie seg om sex!?

Hahahah, jentehjerner as! :fnise:

Edit: Etter å ha lest dette etter posting, så innser jeg selv at jeg må roe ned kommamerkingen, og at jeg burde slutte å tenke så mye! :sjenert:

Endret av Caramela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Etter alt det du har skrevet her inne blir jeg veldig overraska om han bare er ute etter sex! Så det tviler jeg på :) Ja, den jentehjernen, tror uansett hva de gjør /hvordan de gjør det tror vi alltid det verste helt til de har overbevist oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt det du har skrevet her inne blir jeg veldig overraska om han bare er ute etter sex! Så det tviler jeg på :) Ja, den jentehjernen, tror uansett hva de gjør /hvordan de gjør det tror vi alltid det verste helt til de har overbevist oss :fnise:

Nettopp! :fnise: Nei, dette blir spennende å se! Gleder meg veldig til å treffe han igjen i alle fall :rodmer: Sommerfuglene kiler langt uti lilletåa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...