Caramela Skrevet 17. februar 2012 #41 Del Skrevet 17. februar 2012 Haha har gått i samme fella! Ren refleks at man forteller sannheten da. SÅ tenker du "hva faen var det jeg gjorde nå" Men..betyr dette at han aldri fikk mld? Han hadde jo ikke komt bort å snakt med deg hvis han ville unngå deg! Det er det jeg tenker jeg også?! Og dersom jeg skremte han med meldingen, så er det jo rart å ta kontakt bare for å være hyggelig? Kanskje? Æsj, jeg vet ikke. Dette skal jeg finne ut av til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 17. februar 2012 #42 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er det jeg tenker jeg også?! Og dersom jeg skremte han med meldingen, så er det jo rart å ta kontakt bare for å være hyggelig? Kanskje? Æsj, jeg vet ikke. Dette skal jeg finne ut av til uka! Hyggelig er å si "hei" og gå videre, men han stoppa jo opp for å snakke. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 29. februar 2012 #43 Del Skrevet 29. februar 2012 Tenkte å komme med en liten update! For å gjøre en lengre historie kort, så har jeg nå nummeret hans Og han syns jeg er søt, og at det mest minneverdige ved denne skuddårsdagen - var chatten med meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leopard Skrevet 29. februar 2012 #44 Del Skrevet 29. februar 2012 For en koselig update Fulgte denne tråden en stund, så gøy å vite at det ordnet seg på et vis Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 29. februar 2012 #45 Del Skrevet 29. februar 2012 Takk Leopard! Nå er det bare å spille kortene sine riktig videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 29. februar 2012 #46 Del Skrevet 29. februar 2012 I stad så skrev han forresten: "Har tenkt på det alt for lenge at det hadde vært kult å snakkes utenom jobb, og du er så deilig så hadde jo i bakhodet at det hadde vært kult å bli bedre kjent! Men det her er bare for bra til å være sant!!" Så mine antakelser har ikke vært helt på jordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #47 Del Skrevet 1. mars 2012 "Da går du seint, hehe, små bein!", sier han mens blikket farer opp og ned kroppen min :O Etterfulgt av "God helg!" Bare jeg som synes det er turn off med sånne? Bein er ikke små, de er evt korte. Føtter kan være små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 1. mars 2012 #48 Del Skrevet 1. mars 2012 Bare jeg som synes det er turn off med sånne? Bein er ikke små, de er evt korte. Føtter kan være små. Spørs hvilken grad av turn off du snakker om.. Skjønner ikke at det kan være spesielt turn off med en så liten "feil" i språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 1. mars 2012 #49 Del Skrevet 1. mars 2012 Enig med UngKalven. En slik "feil" i språket ignoreres. Ellers kan jeg ikke helt se hva annet som skal være turn off med uttrykket "små bein". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -J- Skrevet 1. mars 2012 #50 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) *krysser fingrene* Ser du? Så bra da. Men hva skjedde? Hadde ikke han sett meldingen din på Facebook? Endret 1. mars 2012 av -J- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #51 Del Skrevet 1. mars 2012 Venting er ut i 2012 Haha xD, ska vi gifte oss? .. Lykke til med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #52 Del Skrevet 1. mars 2012 Han kommer nærmere, og sier "Skal du også gå hjem?" "Normalt sett gjør jeg det, men i dag får jeg sitte på med kollegaen min " "Åja... Hvor bor du?" "XXX, enn du?" "XXX, og det tar akkurat 15 min å gå" "Til meg tar det 20, ca" "Da går du seint, hehe, små bein!", sier han mens blikket farer opp og ned kroppen min :O Etterfulgt av "God helg!" Et lite øyeblikk står jeg der nokså fortumla, vender meg mot kollegaen min og spør: "Fader.. hadde jeg egentlig sjanse til å gå sammen med han hjem der??" Kollegaen svarer: "Det var jo helt obvious.." GOOOOOOOOOOOOOOOOOSH! Hvorfor svarte jeg at jeg skulle sitte på?!?!??! Hahaha!, dette høres ut som meg selv av og til. Faen sku ønske eg var litt raskere i toppen når det gjelder som mest! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #53 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er det jeg tenker jeg også?! Og dersom jeg skremte han med meldingen, så er det jo rart å ta kontakt bare for å være hyggelig? Kanskje? Æsj, jeg vet ikke. Dette skal jeg finne ut av til uka! Neida det her kan gå veien, gjorde samme feilen for ikkje så lenge siden og det var ikkje dødt for meg neste gang eg traff hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #54 Del Skrevet 1. mars 2012 I stad så skrev han forresten: "Har tenkt på det alt for lenge at det hadde vært kult å snakkes utenom jobb, og du er så deilig så hadde jo i bakhodet at det hadde vært kult å bli bedre kjent! Men det her er bare for bra til å være sant!!" Så mine antakelser har ikke vært helt på jordet Hehe , da ser jo dette ut som å gå veien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. mars 2012 #55 Del Skrevet 1. mars 2012 Så gøy og lese denne tråden! Håper dere starter å date snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #56 Del Skrevet 1. mars 2012 Aaaah for en herlig tråd! Men hva skjedde med den meldinga du sendte? Har han nevnt den? svarte han ikke på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #57 Del Skrevet 1. mars 2012 Fin innstilling, men det er vel ikke over og ut enda? Det er ikke alle som sjekker Facebook daglig og det var jo en tråd like under her med ei som ikke fikk svar etter flere dager og så dukket plutselig noe opp. link til denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 1. mars 2012 #58 Del Skrevet 1. mars 2012 Så gøy og lese denne tråden! Håper dere starter å date snart! Vi skal treffes på lørdag Aaaah for en herlig tråd! Men hva skjedde med den meldinga du sendte? Har han nevnt den? svarte han ikke på den? Jeg har ikke turt å ta opp den meldinga enda, i frykt for at stalkertendensene mine skremmer han bort. Men det virker som om han ikke har fått den/lest den/sett den komme. Jeg vet ikke, men måten han sier at han "alt for lenge har hatt lyst til å bli bedre kjent", så burde det jo egentlig vært en super åpning for han at jeg sendte han mld på FB først? Vel, planen er å vente med å ta det opp til han syntes det er søtt at jeg stalket han. Kan kanskje ta litt tid, men.. I dag har han sendt massevis av meldinger, og det er virkelig flørting på høyt nivå her! I love it! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 2. mars 2012 #59 Del Skrevet 2. mars 2012 Svever her jeg nå Ikke bare skal vi treffes i morra, men i dag kom han innom jobb før jeg sluttet, og ventet til jeg var ferdig, sånn at vi kunne ta følge hjemover! Avsluttet det hele med en herlig klem Og fikk mld etterpå om at han syns det var vanskelig å gå etter den klemmen Herre jemini, hele verden er rosenrød! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 2. mars 2012 #60 Del Skrevet 2. mars 2012 Vel, planen er å vente med å ta det opp til han syntes det er søtt at jeg stalket han. Kan kanskje ta litt tid, men.. Høres ut som en god plan :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå