Gå til innhold

Nå trenger jeg litt sjekkehjelp...heh :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe svar gitt, men kjenner at det ikke gjør all verdens heller! :) Har i det minste forsøkt, så.. ja.. Da går man bare videre i stedet for å dvele over noe som aldri ville skjedd likevel :) No stress :D Jeg likte dette her, skal fortsette å gå for det jeg vil ha, ikke vente.

Venting er ut i 2012 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe svar gitt, men kjenner at det ikke gjør all verdens heller! :) Har i det minste forsøkt, så.. ja.. Da går man bare videre i stedet for å dvele over noe som aldri ville skjedd likevel :) No stress :D Jeg likte dette her, skal fortsette å gå for det jeg vil ha, ikke vente.

Venting er ut i 2012 ;)

Fin innstilling, men det er vel ikke over og ut enda? :)

Det er ikke alle som sjekker Facebook daglig og det var jo en tråd like under her med ei som ikke fikk svar etter flere dager og så dukket plutselig noe opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme som deg for noen måneder siden, og for å si det slik, det går nå rette veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin innstilling, men det er vel ikke over og ut enda? :)

Det er ikke alle som sjekker Facebook daglig og det var jo en tråd like under her med ei som ikke fikk svar etter flere dager og så dukket plutselig noe opp. ;)

Det er sant :) Kan jo hende det plutselig dukker opp et svar! Det hadde vært stas! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta klager hele tiden på at jentene ikke tar initiativ, de etterlyser det til og med, men når vi gjør det så får man jo null respons! ..selv om de tidligere har gitt uttrykk for interesse... Andre som også opplever det stadig vekk? Det har skjedd meg flere ganger, syns det er merkelig :)

Blir dere skremt eller hva?

Ikke er jeg stygg heller.. Flere gutter som har sagt jeg er en 9`er :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt.. men det er ikke over ennå!

Jeg var på en fantastisk date med en gutt, og siden han alltid tar kontakt først tenkte jeg jeg skulle være den som tok kontakt med han. Sendte han en melding på facebook (iphonen var ødelagt) og venta som en idiot i flere dager.. tenkte "tok jeg så feil, det var jo en bra date?!" Etter en uke sender han melding "synd jeg ikke hørte mer fra deg.. :( " Han hadde aldri fått den jævla meldinga! Så der satt vi å venta begge to :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, dagens teknologi! Fantastisk når det fungerer, men når det ikke virker som det skal...

Ble det flere dates i etterkant blondie? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dagens teknologi! Fantastisk når det fungerer, men når det ikke virker som det skal...

Ble det flere dates i etterkant blondie? :)

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er modig! gjorde nesten det samme selv nettopp, med flott resultat så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Her har jeg ikke hørt en dritt! Og regner vel med det toget har gått..

Men, dersom jeg skal velge å se positivt på det hele, så tok han kontakt med meg på mandag, og da virket det ikke som om noe hadde skjedd, samt at det ikke har vært noen forandring på FB-siden hans... Så, kanskje han ikke har sett det? hehe

Vel, jeg har mine tvil ;) Men det var gøy å tøye grensene sine likevel! Nå er det ikke like skummelt å ta første steget neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han har sett det enda. Vet det er flere enn meg som er på kanskje en gang hver halvannen uke på FB. :skravle:

Og jeg synes det er BRA du tok initiativ. Når jeg dealet med han er jeg sammen med nå, så fikk jeg høre at det som slo positivt ut for meg var at jeg tok kontakt med han. Han hadde bevist skrevet navnet sitt før meg (så jeg skulle se hva han het) da vi skrev oss på ei liste, slik at jeg kunne ta kontakt med han. Jeg var ekstremt usikker siden jeg ikke ante om han hadde dame, men jeg sendte han nå en melding og vi er nå sammen. Samboere og venter barn i sommer :rodmer: Ting kan skje bare om man prøver selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, jaja, i dag dreit jeg meg overfor samme fyren. Nå må jeg lære å tenke før jeg prater.

Jeg ventet på at kollegaen min skulle kjøre meg hjem fra jobb. Normalt sett går jeg hjem fra jobb, men i dag snødde det som bare det, og var sjeleglad for å kunne sitte på. Rett før vi skal gå, ser jeg prince charming komme mot meg. Hjerteklapp og det som er, smiler jeg det mest strålende smilet jeg klarer og hvisker hei, siden han er langt unna. Han ser på meg hele tiden, og hvisker hei tilbake.

Mens han står litt unna, og fremdeles ser på meg, smiler han og spør om jeg har helg nå. Svarer: "Ja, deilig!".

Han kommer nærmere, og sier "Skal du også gå hjem?"

"Normalt sett gjør jeg det, men i dag får jeg sitte på med kollegaen min :)"

"Åja... Hvor bor du?"

"XXX, enn du?"

"XXX, og det tar akkurat 15 min å gå"

"Til meg tar det 20, ca"

"Da går du seint, hehe, små bein!", sier han mens blikket farer opp og ned kroppen min :O Etterfulgt av "God helg!"

Et lite øyeblikk står jeg der nokså fortumla, vender meg mot kollegaen min og spør: "Fader.. hadde jeg egentlig sjanse til å gå sammen med han hjem der??"

Kollegaen svarer: "Det var jo helt obvious.."

GOOOOOOOOOOOOOOOOOSH! Hvorfor svarte jeg at jeg skulle sitte på?!?!??! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Haha, det var synd du gikk glipp av den sjangsen der ja. Men jeg skjønner egentlig at du sa du skulle sitte på. Det var jo det første han spurte om, og når du er nervøs prøver du gjerne bare å gjøre alt så normalt som mulig. Det er ganske vanskelig å sånn helt spontant skulle tenke rakst at du kan svare ja til å gå sammen med han på det lille tidsrommet fra han spør til du bør svare noe. Og når du først har sagt at du skal sitte på blir det litt rart å endre mening senere i samtalen også. Så jeg skjønner egentlig veldig godt "feilen" din sånnsett.

Men du får sikkert flere sjangser. Lykke til! :yvonne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl

Om du ikke er venn med han på FB, så er det ofte at meldinger havner under Annet på meldinger. Så kan hende han ikke har sett meldinga :) Jeg oppdaget tilfeldig det der Annet som stod under meldinger og der lå haugesvis av post fra menn jeg ikke var venn med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, se den du! Der var det også meldinger! Who knew? :)

Jaja, jeg får gjøre et nytt forsøk på kontaktskaping når jeg treffer han til uka, satser i alle fall på at jeg treffer han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jaja, i dag dreit jeg meg overfor samme fyren. Nå må jeg lære å tenke før jeg prater.

Jeg ventet på at kollegaen min skulle kjøre meg hjem fra jobb. Normalt sett går jeg hjem fra jobb, men i dag snødde det som bare det, og var sjeleglad for å kunne sitte på. Rett før vi skal gå, ser jeg prince charming komme mot meg. Hjerteklapp og det som er, smiler jeg det mest strålende smilet jeg klarer og hvisker hei, siden han er langt unna. Han ser på meg hele tiden, og hvisker hei tilbake.

Mens han står litt unna, og fremdeles ser på meg, smiler han og spør om jeg har helg nå. Svarer: "Ja, deilig!".

Han kommer nærmere, og sier "Skal du også gå hjem?"

"Normalt sett gjør jeg det, men i dag får jeg sitte på med kollegaen min :)"

"Åja... Hvor bor du?"

"XXX, enn du?"

"XXX, og det tar akkurat 15 min å gå"

"Til meg tar det 20, ca"

"Da går du seint, hehe, små bein!", sier han mens blikket farer opp og ned kroppen min :O Etterfulgt av "God helg!"

Et lite øyeblikk står jeg der nokså fortumla, vender meg mot kollegaen min og spør: "Fader.. hadde jeg egentlig sjanse til å gå sammen med han hjem der??"

Kollegaen svarer: "Det var jo helt obvious.."

GOOOOOOOOOOOOOOOOOSH! Hvorfor svarte jeg at jeg skulle sitte på?!?!??! :kjefte:

Haha har gått i samme fella! Ren refleks at man forteller sannheten da. SÅ tenker du "hva faen var det jeg gjorde nå" :fnise:

Men..betyr dette at han aldri fikk mld? Han hadde jo ikke komt bort å snakt med deg hvis han ville unngå deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...