Gå til innhold

Den offisielle "hva liker du i sengen" tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kåte blikket, at han er bestemt, fast, holder hendene mine "fast" over hodet mens han kysser meg nedover halsen og brystene - OMG... Blir kåt bare av å tenke på det. Det tenner meg helt rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kåte blikket, at han er bestemt, fast, holder hendene mine "fast" over hodet mens han kysser meg nedover halsen og brystene - OMG... Blir kåt bare av å tenke på det. Det tenner meg helt rått.

Signerer!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kåte blikket, at han er bestemt, fast, holder hendene mine "fast" over hodet mens han kysser meg nedover halsen og brystene - OMG... Blir kåt bare av å tenke på det. Det tenner meg helt rått.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Forspill! Maaaaaassse suging og slikking, av alt! Pikk, fitte, nipples, rumpe (jeg slikker hennes), baller, hals, øreflipper, krageben, kneshaser, fotsåler (om hun er relativt nydusjet).

Party: Me Tarzan, you Jane. Slenger henne rundt, snur, vrir, vender, holder, presser, skyver, har full kontroll, holder henne fast, presser henne ned madrassen, "tvinger" låra fra hverandre, herjer med henne, klasker til henne på rumpa så den blir lett rød, kvelertak (kontrollert), fiker lett til hennen i ansiktet. Hun er kjøttstykket/knulledokka mi, og trygler om å få være det.

Stæsj: Snasent undertøy og ikke minst; strømper - i (nesten) alle varianter.....

Happy? You bet :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kåte blikket, at han er bestemt, fast, holder hendene mine "fast" over hodet mens han kysser meg nedover halsen og brystene - OMG... Blir kåt bare av å tenke på det. Det tenner meg helt rått.

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...