Gå til innhold

Hvis jeg skal på kino, hva bør jeg se?


Grooo

Anbefalte innlegg

Av filmene som går i Oslo nå har jeg sett følgende:

-Buddy

-Finding Nemo

-Once Upon a Time in Mexico

-Ringenes Herre: Atter en Konge

Altså ganske mye jeg ikke har sett...

Hva bør jeg se hvis jeg skal bevege meg ut av huset en dag senere i uka (hvis jeg blir frisk)??

Er i grunn åpen for de fleste sjangre, så lenge filmen kan anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og brodern gikk ved en feil på denne

http://www2.filmweb.no/oslokino/article.jh...articleID=27026

Det er nok en smal film, men det var skikkelig deilig å se en film med dybde som faktisk fikk meg til å utvide horisonten litt.

Ikke filmen om du skal ha billig æksjen men dersom du har lyst å tenke :wink:

Denne er bare kooooos :ler:

http://www2.filmweb.no/oslokino/article.jh...articleID=26735

:D God tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finding Nemo har jeg jo sett flere ganger allerde, så den er ganske uaktuell.

Din japanske kollega så egentlig ganske spennende ut, hadde ikke lest om den før jeg. Ellers er Love Actually og Master and Commander filmer jeg har hørt om og vurdert, og Kalenderpikene har jeg også hørt om, men den har jeg ikke så lyst til å se...

LItt usikker på Stuck on You, tror ikke det er førstevalget.. I alle fall ikke slik humøret/formen er i dag, men ting kan fort forandre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Master and Commander er en veeeeldig "guttefilm". Tror ikke det var en eneste dame i salen da jeg så den. Det betyr selvfølgelig ikke at jenter ikke kan like den. :)

Jeg syntes den var storslått! :D Voldsom i perioder og ettertenksom i andre. Et aldeles utrolig tidsriktighet. Massevis av detaljer innen ting og adferdsmønstre som virket utrolig gjennomarbeidet og troverdig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Return of the King anbefales å bli sett flere ganger. Så langt har jeg sett den fire ganger, og jeg oppdager nye detaljer for hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ternger ikke flere tips...

Hoster og er sjuk fremdeles, har blitt sykmeldt fra i dag og ut uka. Så kinobesøket må nok utsettes på ubestemt tid, og da er det sikkert helt andre filmer som går... Hehe.. Men noen andre fikk sikkert nytte av tipsene håper jeg, og flere av disse filmene skal jeg nok få sett etter hvert uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...