Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Wææ,har lest hele dagboken din nå.! ALL respekt te humøret ditt,tålmoden og krysser virkelig alt jeg kan for uvi time og tiden etter samtalen.

Ble litt skum lesing,men fikk maen jobben i Halliburton?

Stikker snart innom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, har du lest gjennom hele dagboka :wow: Ikke værst :fnise:

Jo, takk for det! Det tar på, men vi holder håpet oppe, så godt vi kan! Nå er vi bare spente på hva/nårtid ting skjer fremover :biggrin:

:fnise: Ikke min mann som har fått jobb der, men Belle sin mann har ;) Min jobber i nordsjøen :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg! :klemmer:

Takk for det. Dagen idag startet med å dra på kafè med ei vennine, å ikveld ska vi se film :) Absolutt en flott dag!

Håper du også får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, har du lest gjennom hele dagboka :wow: Ikke værst :fnise:

Jo, takk for det! Det tar på, men vi holder håpet oppe, så godt vi kan! Nå er vi bare spente på hva/nårtid ting skjer fremover :biggrin:

:fnise: Ikke min mann som har fått jobb der, men Belle sin mann har ;) Min jobber i nordsjøen :glare:

Ja, bommet bare litt da...tihiii, så dere er begge rogalendinger da?

Belle og du?

Ja, så mannen din skal jobbe offshore fremover? Nå er det snart Haugesund På dere., hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er Rogalendinger, ja. :hjerte::fnise:

Mannen jobber offshore, så det blir ikke noen pendling sånn sett. Han får 2-4, 2-4, 2-4, 2-3 turnus eller noe sånt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en kjempefin filmkveld! :klemmer:

Det var en kjempefin kveld :klem:

Ja, bommet bare litt da...tihiii, så dere er begge rogalendinger da?

Belle og du?

Ja, så mannen din skal jobbe offshore fremover? Nå er det snart Haugesund På dere., hva tenker du?

Ja, vi er begge rogalendinger :fnise:

Min mann skal jobbe offshore fremover ja. Han stortrives, å jeg nyter alenetiden også :nigo: Så er det jo såå godt når han kommer hjem igjen. Jeg får savnet han, å setter gjerne mye mer pris på han når jeg får han hjem igjen :) Jeg trur det kan være en av grunnene for at vi har det så fint ilag også, med at vi ikke går hverandre på nervene, alltid :fnise:

Samtalen ja. Nå nermer det seg.. Jeg vet ikke helt va jeg føler/tenkr. Er redd vi sitter der å føler at vi er i ett avhør ( det er sikkert ikke sånn, men jeg har drømt det, å hver gang jeg tenker på det, ser jeg bare for meg at det er sånn :skratte: ) Men samtidig, gleder jeg meg til og bli ferdig med det :nigo:

Vi er Rogalendinger, ja. :hjerte::fnise:

Mannen jobber offshore, så det blir ikke noen pendling sånn sett. Han får 2-4, 2-4, 2-4, 2-3 turnus eller noe sånt. :ler:

Greit med den turnusen da, er slik turnus sambo har. Bare fast 2-4 da :nigo: Deiligt!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen ja. Kjempekoseligt :)

Fredagen var jeg som sagt på shopping, greit å få svidd av litt penger ja :fnise: Imorgen må jeg også på senteret som er rett vesidenav her vi bur. For ei vennine skrøyt av ei bukse de hadde fått inn på carlings, så var såå godt, å til bare 399. Så da jeg bare innom der :fnise: + Jeg må innom nille også. De har såå masse kjekke pynteting åsånt.. Åsså er det jo så greie priser også! Så må vi innom Kid å di butikkene der. De har masse tilbud på dynetrekk. Å i og med at det ikke er så billigt, så er det jo greit å se om det er noen kjekke :nigo:

Ellers var jeg jo på kafè med ei vennine på lørdag. Hun kom også tilbake på kvelden. Vi så filmer, kosa oss å bare snakka masse ilag. Hun reiste ikke før halv 3 på natta :sjokkert:

Igår var jeg med ei annen vennine. Vi så også flerne filmer, snakket, å laget taco..

Med andre ord, ei perfekt helg med gode venner :)

Å idag, kom jo sambo hjem. Det var kjempegodt å få han hjem. Selvom jeg ikke såg så mye til han.

Han fikset den lekkede oppvaskemaskinen. Laget oss noe enkel middag. Vi så litt tv, så gjekk vi og hadde litt :sengekos: så la han seg. Så jeg sitter nå å ser på sex and the city, å strikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt hadde jeg en drøm om torsdagen. De var ikke kjekke i det hele tatt.. Jeg drømte at det var DET avhøret. Vi ble spurt om hva vi hadde gjort for å prøve bli gravid. Joda, vi fortalte nå hva vi hadde gjort osv. Da fikk vi beskjed om at det var jo to ting vi ikke hadde prøvd, så vi ble sendt hjem, å måtte prøve de to tingene i minst ett år før vi kunne komme tilbake, om det ikke hadde klaffet :hakeslepp::rasende:

De to typene var at vi ikke hadde tempet, å en ting til jeg ikke aner hva var :fnise:

Heldigvis var det bare en drøm. Å vi er mer en klar til å dra derte :)

Jeg spurte mannen ista om ikke han grudde seg litt til han skal "lade kanonen" på sykehuset der, å levere prøven. Men det var ingen problem vistnok :fnise:

Jeg trur jeg hadde fått skikkelig presentasjons-angs :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, er det noen som vet om noen enkle strikkeoppskrifter til babyklær/babyteppe som også er fine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert kjempebra på torsdag! Før en slik dag, så kverner det veldig oppe i hodet og det er ikke rart at du drømmer!

Jeg syns mor Signes babyteppe er veldig fint og venter bare på at det kommer garn i posten slik at jeg kan starte :Nikke:

Jeg har ikke oppskriften, for jeg har bestilt den også, men det finnes helt sikkert oppskrift på nettet et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Merkelig med alt man kan drømme! Hehe... Går nok strålende på torsdag :) Selv om det kan bli et slag i trynet å få vite at noe eventuelt er gale med dere, så er det i allefall deilig å vite at man kan få hjelp og få et tidsperspektiv for når man kan komme i gang :)

Strikking er ikke helt mitt bord, så har dessverre ikke noen tips der... Men lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sikkert kjempebra på torsdag! Før en slik dag, så kverner det veldig oppe i hodet og det er ikke rart at du drømmer!

Jeg syns mor Signes babyteppe er veldig fint og venter bare på at det kommer garn i posten slik at jeg kan starte :Nikke:

Jeg har ikke oppskriften, for jeg har bestilt den også, men det finnes helt sikkert oppskrift på nettet et sted :)

Off ja. Jeg både gru/gleder meg! :) Blir en spennende dag.. Men absolutt verdt det. Så forbreder jeg meg på en måte for en "streng" samtale, så kan vi heller bli veldig overasket, på den posetive siden, å ikke omvendt ;)

Jeg så det teppe du skulle strikke.. Kanskje jeg ska strikke noenlunde det samme, det er jo veldig fint :) Eneste da må jeg se på noen filmer, å lære meg måten :fnise:

:fnise: Merkelig med alt man kan drømme! Hehe... Går nok strålende på torsdag :) Selv om det kan bli et slag i trynet å få vite at noe eventuelt er gale med dere, så er det i allefall deilig å vite at man kan få hjelp og få et tidsperspektiv for når man kan komme i gang :)

Strikking er ikke helt mitt bord, så har dessverre ikke noen tips der... Men lykke til :klemmer:

Hehe, ja løye med de drømmene ja :fnise: Håper det går bra imorgen ja! Inatt har jeg sovet kanskje 3 timer, før klokken ringte idag tidlig, å jeg skulle på jobb.. :sleeping: Lurer på hvordan det kommer til og bli natt til imorgen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det tidlig måren, gitt :) Hardt å komme på jobb etter langfri på 5 dager. Kunne nesten tenkt meg fri enda lenger, jeg da :fnise:

Å imorgen er det Haugesund :hoppendeglad:

Igår var vi på sentere hvor vi bor. Å jeg fant meg to bokser på carlings, å ett par tøfler. Dette fikk jeg jo da i bursdags gave av gode sambo, siden jeg har bursdag på søndag :hjerte:

Nertur at jeg skal jobbe hele helgen også. Men, sånn er det nå bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk, i morgen er dagen her! :hoppe: Gleder meg til å høre hvordan det gikk. :jepp:

Jeg synes dette teppet er så fint, og så ser det så mykt og deilig ut! Det virker dessuten superenkelt å strikke, til og med jeg som er strikkeanalfabet hadde klart det tror jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, tenk, i morgen er dagen her! :hoppe: Gleder meg til å høre hvordan det gikk. :jepp:

Jeg synes dette teppet er så fint, og så ser det så mykt og deilig ut! Det virker dessuten superenkelt å strikke, til og med jeg som er strikkeanalfabet hadde klart det tror jeg. :ler:

Ja, det blir spennende å se hvordan det går i morgen, å hva de sier ;) Kjenner jeg har skikkelig sommerfugler i magen :fnise:

Åååh, det såg jo sååå deiligt ut, kanskje jeg skulle prøvd å bestille det, å prøve meg :) Må gjerne lære meg hvordan jeg strikker de maskene først, i og med at jeg kun kan strikke vanlig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såååå trøtt :Gjesp: Øynene svir.. Gleder meg så til å komme hjem så jeg kan ta meg en hvil. Det skal bli så godt nå kjenner jeg. Hjelper ikke at jeg nettopp har spist også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk for en tid du har foran deg nå, Cathrine! Blir veldig veldig spennende å følge med!! :klemmer:

Ta deg en kaffekopp!! :kaffekopp: SKÅL!! ;)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk for en tid du har foran deg nå, Cathrine! Blir veldig veldig spennende å følge med!! :klemmer:

Ta deg en kaffekopp!! :kaffekopp: SKÅL!! ;)

Jeg kan fortelle deg det at jeg har drukket espressochoc veldig mye idag, det går an å telle på to hender for å si det slik :fnise: Men nå fikk jeg han som skal ta over for meg, til å komme kl.14 istedefor 15.. Å det er jo ikke lenge til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...