Gjest Blubberella Skrevet 12. august 2013 #41 Skrevet 12. august 2013 Huskatten veide nesten 4,5 kg sist jeg var hos dyrlege med henne og hun er overvektig. I sommer har hun trimmet seg så mye ute at hun tydelig har gått ned i vekt så nå vet jeg ikke helt hva hun veier. Jeg gjetter i underkant av 4 kg. Ragdollhannen har jeg ikke fått veid men jeg vil gjette at han veier 6 - 7 kg eller der omkring. Han er ikke overvektig, bare lang og stor. Mange kommenterer at han er en stor gutt. Ragdolls kan bli større enn som så men jeg tror han er ferdig utvokst nå.
Adhara Skrevet 12. august 2013 #42 Skrevet 12. august 2013 Lillepus veier 3.3 kg. Hun ble veid sist gang vi var hos dyrlegen
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #43 Skrevet 13. august 2013 Hun veier rundt 1,8-2,3kg, hunnpus. Hun velger selv hvor mye hun spiser og virker som hun har orden på dietten selv, vanlig for den rasen og være tynn og tror jeg. Anonymous poster hash: 6237c...040
Gjest Belle âme Skrevet 13. august 2013 #44 Skrevet 13. august 2013 Maoen: Nesten 5 kg. Kovu: 2 kg, han e syltynn :/
Severus Skrevet 13. august 2013 #45 Skrevet 13. august 2013 Min ragdollpus på 8-9 måneder veier 4.1 kilo. Hun har store, fine poter og er ganske bred og robust. Hun blir nok et stort beist med alderen. Å jeg har ei av samme rase som veier 3 kg, å er 2 år gammel. Hun er alt for tynn, men selv ikke kattungefor hjelper.
Gjest Superwoman! Skrevet 13. august 2013 #46 Skrevet 13. august 2013 Er ikke sikker, men jentepusen veier minst 2 ganger mer enn guttepusen.
fruBeist Skrevet 13. august 2013 #47 Skrevet 13. august 2013 (endret) Elvis på 12 år veier ca 10 kilo. Han har nok Maine Coonblod i gatemixårene sine. Stor og god og myk og bedagelig Ibsen på 3 år har abyssinerblod i sine gatemixårer, og er langt mer grasiøs enn Elvis. Nå vil jeg tro at han ligger på rundt 4 kilo. Litt i tynneste laget, han har nesten ikke tid til å spise på denne tiden av året Fenris på et år er og en god gatemix, ingen rase i sikte der så vidt vi klarer å se. Han er litt tyngre enn Ibsen, tipper han veier ca 5 kilo. Fenris er en dyktig musefanger. Jeg finner til stadighet døde mus utafor huset. Alle er kastrert, og spiser Royal Caninefór for kastrerte puser. Endret 16. november 2015 av fruBeist 1
Chiqette Skrevet 13. august 2013 #48 Skrevet 13. august 2013 katten min veier 2kg. en bitteliten jentepus, men i kjempefin form. Men ser ut som en pusunge ennå.
Aurora M. Skrevet 13. august 2013 #49 Skrevet 13. august 2013 Vår voksne hunnkatt veier 5 kg, som er for mye. Idealvekt for en voksne hunnkatt er 3-4 kg. Så nå er hun på slankekur. Pusina mi er en voksen hunnkatt og hennes idealvekt er 5 kilo blank. Det går ikke an å si at en vekt er den riktige for alle.
Tabris Skrevet 13. august 2013 #50 Skrevet 13. august 2013 Pusina mi er en voksen hunnkatt og hennes idealvekt er 5 kilo blank. Det går ikke an å si at en vekt er den riktige for alle. Wow, det innlegget mitt du siterte var 1,5 år gammelt. Men, nei, det kommer jo an på størrelse og f.eks rase.
ninuska_ Skrevet 13. august 2013 #51 Skrevet 13. august 2013 Elvis på 12 år veier ca 10 kilo. Han har nok Maine Coonblod i gatemixårene sine. Stor og god og myk og bedagelig Ibsen på 3 år har abyssinerblod i sine gatemixårer, og er langt mer grasiøs enn Elvis. Nå vil jeg tro at han ligger på rundt 4 kilo. Litt i tynneste laget, han har nesten ikke tid til å spise på denne tiden av året Fenris på et år er og en god gatemix, ingen rase i sikte der så vidt vi klarer å se. Han er litt tyngre enn Ibsen, tipper han veier ca 5 kilo. Fenris er en dyktig musefanger. Jeg finner til stadighet døde mus utafor huset. Alle er kastrert, og spiser Royal Caninefór for kastrerte puser. Så nydelige de er! 1
fruBeist Skrevet 13. august 2013 #52 Skrevet 13. august 2013 Så nydelige de er! Takk, de er kjempegode og kosete alle sammen
Anehan Skrevet 14. august 2013 #53 Skrevet 14. august 2013 Hunnpus 1 - 4 år - 3 kg Hunnpus 2 - 4 år - 4 kg Hannpus 3 - 3 år - 5,8 kg. Hunnpusene er søsken og hannpusen er barn av nr 1.
Aurora M. Skrevet 14. august 2013 #54 Skrevet 14. august 2013 Wow, det innlegget mitt du siterte var 1,5 år gammelt. Men, nei, det kommer jo an på størrelse og f.eks rase. Det så jeg ikke! Hehe, her blir ingenting glemt!
Tabris Skrevet 14. august 2013 #55 Skrevet 14. august 2013 (endret) Det så jeg ikke! Hehe, her blir ingenting glemt! Snakk om å sone for gamle synder. Endret 14. august 2013 av Tabris
MarenogAron Skrevet 14. august 2013 #56 Skrevet 14. august 2013 Huskatt, hannkatt. Litt over 6 kg. Men han ser utrolig liten og spe ut om han kommer inn og er klissvåt. Norsk skogskatt, jente. Har aldri veid henne, men vil tippe ca 4 kg. Slank pus, kjennes utrolig lett ut i forhold til størrelsen.
Serafina. Skrevet 14. august 2013 #57 Skrevet 14. august 2013 Elvis på 12 år veier ca 10 kilo. Han har nok Maine Coonblod i gatemixårene sine. Stor og god og myk og bedagelig Ibsen på 3 år har abyssinerblod i sine gatemixårer, og er langt mer grasiøs enn Elvis. Nå vil jeg tro at han ligger på rundt 4 kilo. Litt i tynneste laget, han har nesten ikke tid til å spise på denne tiden av året Fenris på et år er og en god gatemix, ingen rase i sikte der så vidt vi klarer å se. Han er litt tyngre enn Ibsen, tipper han veier ca 5 kilo. Fenris er en dyktig musefanger. Jeg finner til stadighet døde mus utafor huset. Alle er kastrert, og spiser Royal Caninefór for kastrerte puser. Så skjønne puser! Min pusefrøken veier ca 4 kg, tror jeg. Dyrlegen mente hun hadde litt for mye fett på kroppen i vinter, men nå på sommeren er hun mye mer aktiv og jeg tipper hun har gått noe ned.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #58 Skrevet 14. august 2013 20 kg. Hun har bare kraftig benbygning, litt valpefett og dessuten timeglassform!!!! Anonymous poster hash: 9a4c3...989
Skylines Skrevet 15. august 2013 #60 Skrevet 15. august 2013 Sist vi veide er vel noen mnd siden.. Sibirhann ukastrert på 1 år og 9 mnd: ca 5,7 kg Ragdollhann ukastrert på ca 1,5 år: Rundt sju kg Husker ikke eksakt. Husker ikke hva resten veide, men de har generelt en god vekt i forhold til rase. Den ene sibiren min er litt tynn, men han skiller seg veldig ut fra resten generelt også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå