Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Takk for fint tilbud, Bizzy! :klem: Du er bare skjønn du! :kose:

Fikk mensen i går, ble skikkelig skuffet. Hadde et ørlite håp denne gangen, og i alle fall når det vippet fra dag 28 til 29 og ingen mens, og fra dag 29 og til dag 30 (igår) og fremdeles ingen mens. Men når kvelden begynte å komme, kom tanta også... :tristbla: Så jeg fikk en syklus på 29 dager. Utrolig kjipt... Var veldig dårlig i går kveld også, vondt i magen som bare f'en, og kvalm og stresset. Mye bedre i dag heldigvis.

Nå har jeg offisielt gitt opp håpet om naturlig befruktning, har sikkert sagt det før, men nå tror jeg ikke dete r en sjanse i havet. Kanskje en sjanse på ti år eller noe sånnt, men så lenge slipper vi heldigvis å vente. Funderte litt på om jeg ikke skulle skrive meg opp på IKM-listen i prøverforumet, for jeg har egentlig bare lyst å glemme alt.. Men skrev meg nå opp likevel... :sjenert:

Nå er ferien over... :tristbla: Det har vært en deilig ferie! :hjerter_rundt::briller2: Jeg har egentlig arbeidsdag i dag ( :frustrert: ) men er sykmeldt, så jeg skal ikke. Er sykmeldt 80% fremover, skal jobbe en dag i uken sånn at jeg kan prøve meg litt fram igjen. Ser litt fram til det, godt å kunne prøve seg litt forsiktig.

Har altså vippet over i syklus nr 30.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til deg... Duste tante!!! :(

Men jeg fortsetter å heie på deg, det er klart dere skal få en liten bebis! :tommel:

Krysser alt jeg har for at du snart kan teste positivt altså!

Enn så lenge håper jeg du og din kjære får en fin fin sommer videre og at det går bra med deg og jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønner deg så godt jeg, selv om man egentlig har gitt opp så har håpet en snodig tendens til å snike seg innpå igjen.. Men det er jo egentlig en veldig god egenskap også, selv om det ikke føles sånn når ting ikke går som man håper :klem:

Godt å høre at du ikke hopper inn i for mye på jobben med en gang!!!

Hadde vært koselig å møtes en dag om du vil og det passer seg slik :sjenert:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vi skal flytte.......................... :sjokkbla::sjokkert::redd::sjokkert::sjokkbla:

I løpet av en måned fra omtrent i dag skal det skje ALT MULIG, og fra helgen før den 16. august bør vi sitte fiks ferdig i et nytt hjem på vårt nye hjemsted. Og ingenting er ordnet enda. Hjeeeelp!

Nå skal jeg spy ut jobbsøknader her.... Sambo må flytte til en bestemt dato uansett, men jeg må jo ha en jobb der borte! Vi er en smule avhenigig av inntekten....

Nå er jeg drittstresset...............

Hjelp.....!

Endret av Hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Trist at dere må flytte, men et år på østlandet kan jo være fint også! Håper alt ordner seg med leiligheten, et sted å bo og jobb uten så altfor mye stress!!! :tommel:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for besøk i boken, Bizzy! :klem:

Her går det unna i svingene! På fire dager har følgende skjedd:

:klappe: Huldermannen har svart ja til skoleplassen

:klappe: Jeg har søkt permisjon

:klappe: Jeg har sendt jobbsøknader

:klappe: Jeg har fått avtale med noen som vil være referansepersoner (ifht.jobb)

:klappe: Vi har satt annonse på leiligheten vår (til leie)

:klappe: Jeg har fått innvilget permisjon!

:klappe: Jeg har fått telefon fra et av stedene jeg søkte, og avtalt møte angående vikarvakter

:klappe: Vi har søkt på studenthybel (i verste fall)

:klappe: Vi strever med å finne leilighet, får kanskje en vi har ringt på i dag

:klappe: Vi har undersøkt priser på flyttebil vs leiebil, men vanskelig å avtale når vi ikke har noe sted å bo enda og noen skikkelig dato å forholde oss til...

Masse som gjenstår (bla. bytte sykehus!) men jeg synes vi har fått gjort utrolig mye på så kort tid! Puh...

Men det tar på, og jeg har ikke så mye å gå på. Men kjenner at jeg er klar for noe nytt... Nå skal Hulderjenta og Huldermanen ut på nye eventyr, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann du!

Så mye nytt pågang! Spennende med flytting da! Selv om det er mye pes og organisering hit og dit, så er det jo ltt gøy også! Håper dere finner ei ok leilighet da! Men det er bare for et år eller?

Trist at den hersens tanta kom :frustrert: Føler liksom ikke at jeg har noen grunn til å syte som er 20PP bak deg på en måte....Hvordan takler dere det? Føler det som jeg blir splitter pine gal ene dagen, så kobler jeg ut hjernen neste dag for så å være deppa tredje dagen osv...Det er så urettferdig!!!!!!!

Håper dere får napp snart uansett...Kanskje nye omgivelser gjør susen? Jeg håper i allefall at noe ordner seg snart for dere! Sender dere varme tanker :klem:

God bedring også forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Skytte! Takk for lang og god hilsen! :klem: Vi håper vi flytter for et år, men i verste fall kan det bli tre år. Men hvis det går an å bytte studiested etter første året, så flytter vi hjem igjen i juni neste år. Jeg håper vi kommer oss hjem etter et år, spesielt hvis vi skulle bli så heldige å bli gravid i løpet av det året. Har aller mest lyst å få baby hjemme i Bergen, hvis jeg kunne velge på øverste hylle liksom.... :sjenert:

Angående prøvingen.. Det er nå helt naturlig å bli frustrert og smågal, Skytte! Det er et slit å gå og vente og håpe på noe som liksom "aldri" skjer. Ønsker dere lykke til og håper det skejr fort!Vi for vår del takler det som alle andre - vi blir skuffet, vi lengter, vi venter, vi håper... Og prøver å ikke fokusere på selve det å prøve - vi har sex akurat når vi har lyst. Ingen flere målinger og beregninger nå, her går alt etter lystprinsippet. Ellers hadde det tatt knekken på oss, og det har det omtrent gjort i små perioder (spesielt meg...). Ellers snakker vi sammen om savnet vi deler, og om behandlingen vi skal igjennom, og gleder oss sammen til vi får en liten. :hjerte: Nå har vi jo noe mer håndfast å forholde oss til, i og med at vi er godkjent for behandling, og egentlig skulle begynt prosessen nå i høst, men siden vi flytter må vi bytte sykehus og må belage oss på litt mer venting..

I dag (også - utrolig nok) er det full sommer her og det er så deilig!!! I går kveld var vi nede på badeplassen nedforbi oss og grillet pølser til kvelds og fisket og hørte på bølgeskvulp. Først var dte sånn - gidder vi gå ut..? men det er ikke mange sånne kvelder der man kan sitte i t-skjorte til klokken nærmer seg midnatt, så vi måtte bare gripe sjansen. Og det var godt. Deilig sommerkveld! :hjerter:

Ha en nydelig lørdag alle som titter innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!

Tusen takk for at du svarte meg så bra! Ja det er ikke måte på hva vi mennesker skal gjennomgå...Men det er vel i motgang vi blir sterkere...Blir rene skjære "bamse-verdens sterkeste bjørn"klubb dette :ler: Gudskjelov at jeg har min teite humor enda! Å slike ubetalelige gode venner her inne....Dere er bare best altså!

Bolig?? Hva fant dere? Håper den er bra! Og at dere slipper å vente så lenge etter sykehusbytte.....Slik at dere kan få et lite gull oooog flytte tilbake til Bergen til våren! Vi snakkes sikkert mer! Jeg har adoptert deg nå :)

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Har du adoptert meg, Skytte! :ler: Så kjekt da! :klem:

Det har akkurat vært noen her og sett på leiligheten vår, et kjempehyggelig par med en utrolig skjønn gutt på et år. De ville gjerne ha den om de får den. For min del er saken i grunnen biff, men vi håper på om det kanskje er et enslig voksent menneske eller noe som vil leie. Men jeg har ingen betenkeligheter med å leie ut til dem.

Tenke meg til - på mandagskvelden da vi fikk vite at Huldermannen kom inn i Elverum var INGENTING klart. Og nå, under en uke senere har så utrolig mye ordnet seg! Skulle tro noen høyere makter vil oss vel, for en gangs skyld! :sjenert: Har hatt mye motgang, men nå får vi jaggu meg litt medgang også..

Og i Hedmark har vi fått leid oss et lite hus! :danse: Så dette blir bra! Har fått bilder på mailen (kjempefint! Nyoppusset med lekre fliser og nytt kjøkken og lyst og fint!!), og snakket masse i tlf med utleierne, de virker veldig ålrighte. Får jo bo finere enn hjemme jo.. :sjenert:

Stor klem til alle lesere fra Huldra med fornyet håp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Så deilig med boligsituasjonen i orden :klappe:

Gleder meg til å høre mer i morgen, vil gjerne se bilder altså :sjenert:

Godt at noe går lett for dere også det har dere mer enn fortjent nemlig!!!! Skal se alt snur nå og ting går som en lek fremover, heier på det jeg :hoppe:

Nyt siste rest av helgen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Bizzy! Skal prøve å printe ut :) Gleder meg til i morgen!

For en latmannsdag... Har ikek vært utenfor en gang... :overrasket: Eller, jeg har vært ute på terassen, men ikke noe mer.. Burde gått meg en tur, men nå er jeg så svimete at jeg ikke orker.. Blir svimete av å være inne en hel dag, så det er jo min egen feil men...

På tide å lage middag, skikkelig sulten nå. Blir pytt-i-panne - grei restemat på en alene-hjemme-søndag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melli

Hei!

Så bra at dere har fått ordnet alt med flyttinga, og så fort! :overrasket:

Kjedelig å måtte vente enda litt lenger på ICSI da. Har du bestemt deg for hvilke sykehus dere skal bytte til da? Kan virkelig anbefale Porsgrunn,kjempe allrighte folk der, også har de veldig gode resultater.

Ha en fortsatt fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir jo supert med et eget lite hus! Kanskje dere ikke vil flytte hjem igjen?!

Ja det er bra at det er ting som ordner seg fort for dere nå, for det fortjener dere jammen meg! Så får vi håpe naturen begynner å ordne opp snart! Eller at det går fort med sykehusbytte og alt det!

Skal se det blir et lite gull snart! Jeg ønsker dere fortsatt lykke til med alt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta

Ja sant det har gått fort, Melli! :overrasket: Er litt overasket selv.. Ting ordner seg når man bretter opp ermene og setter i gang!!

Skytte: Vi skal hjem igjen! ;) Hokke som!! Om det blir om et eller tre år er ikke så viktig, men hjem skal vi! Men jeg håper vi vil trives mens vi bor der borte!

Bizzy: Takk for igår ja! :klem: Jeg koste meg veldig! Triste nyheter idag.. Men vi snakket jo litt om det i går, og jeg er glad for at du fikk så gode minner fra deres siste møte! :klem:

Nå har vi bestemt oss for leietagere, og de har sagt ja - så nå er absolutt alle store ting i boks! (Bortsett fra jobb til meg da, men det er en redningsflåte der ute og går, jeg har en plan for å si det sånn.) Nå er det bare småplukk og detaljer igjen. Blant annet noen blobb-blobber (hvordan flytte et akvarium..) og en pip-pip.. Og så selve flyttingen da... Puh.. Nok å henge fingrene i...

Ting har gått på skinner, men det har jammen kostet mye energi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

:vinke:

Lenge siden jeg har vært på KG nå,og her skjer det jammen ting.

Flytting og greier.. Må si du har vært effektiv.Du har jo nesten alt i boks jo! :tommelsmil:

Ha en fin kveld da,Hulderjenta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei på deg.

Du flytter til samme fylke som meg. Jeg tror vi har ca 3 mil fra hverandre, hvis jeg ikke tar så veldig feil.

9 år på vestlandet og jeg ønsker meg ikke tilbake. Iallfall ikke på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...