Skytte Skrevet 5. juni 2005 #1321 Del Skrevet 5. juni 2005 Heisann! Takk for besøk i boka mi! Alltid koselig det! Håper du har en fin,fin søndagskveld og ønsker deg ei kjempegod uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. juni 2005 #1322 Del Skrevet 6. juni 2005 Heisann! Håper du har hatt ei flott helg! Med mange runder både her og der... Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. juni 2005 #1323 Del Skrevet 7. juni 2005 Burde tatt meg noen runder i leiligheten..men her er det ingen banebrytende rundetider å skryte av..data'n stjeler vannvittig med oppmerksomhet...jeg får ikke gjort noe!! Bare litt rydding og klesvask..men allikevel!! Ha en flott tirsdagskveld huldra vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. juni 2005 #1324 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for besøk og hilsener fra Lilletrollet, Charmina, Skytte, gode gamle Murmeldyret og Madden! Veldig koselig å komme til dagboken og lese nye hilsener! Driver og planlegger ferietur for tiden. Ferien er rett rundt hjørnet, og vi hadde opprinnelig tenkt oss på en billig hoppe-på-tur til syden, og hadde derfor ikke lagt mer konkrete planer enn som så. Men så begynte vi å snakke om Nice, og siden begynte det å balle på seg... Har sett flere ledige feriehus/leiligheter (gjennom skandinavisk firma) i Provanceområdet, og dit har vi lyst å reise. Så nå blir det gjerne Frankriketur i stedet for tradisjonell sydentur! Har ikke kjøpt tur enda, og vi begynner å få dårlig tid. Håper vi klarer det! Hvis ikke blir det sydenliv i stedet, og det blir definitivt bra det også. Ser fram til ferien... Håper det bare blir solskinn og varme..! Her er det så grisekaldt at jeg går og fryser for tiden. :o Har ikke frøset siden i vinter... Alt er grønt og fint, og du kan se at det er sommer, men ikke en eneste dag har jeg gått ute i t-skjorte, uten jakke! Akkurat nå er det 10 grader og regn. Og det er 8.juni. Skulle tro det var 8 november!! Denne sommeren har vært nitrist så langt.. Så vi MÅ reise til et varmt sted! Jeg har til og med kjøpt sommerkjole i år!! Den må jeg få brukt!! Sol, sol, kom igjen, solen er min beste venn... Ellers er det lite nytt. I alle fall lite som lar seg fortelle her.. Venter fortsatt på brev om time på IVF-avd, men den timen blir nok ikke før i august, for det var jo 3 mnd ventetid, og så har de vel ferielukket en stund. Uansett så trenger jeg den tiden for å bygge meg videre opp. HAdde de gitt oss en time i morgen og sagt vi kunne begynt med forsøk i neste uke, måtte vi sagt nei og ventet på tur igjen. Jeg er ikke i stand til å gå igjennom noe sånnt nå. Tror ikke kroppen min er mottakelig for å tenke på å bli gravid en gang. Men å som jeg gleder meg til det en gang skal skje...! :hjerter2: Vi lengter begge to... Har så lyst på et lite Hulderbarn... Og en dag håper jeg vi får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. juni 2005 #1325 Del Skrevet 8. juni 2005 :hjerter2: Vi lengter begge to... Har så lyst på et lite Hulderbarn... Dere kommer til å få et fantastisk nydelig lite hulderbarn Krysser for at ventetiden ikke blir så altfor mye lenger :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 9. juni 2005 #1326 Del Skrevet 9. juni 2005 Håper du får planlagt en toppferie og at du kommer tilbake med nye krefter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. juni 2005 #1327 Del Skrevet 10. juni 2005 Takk for besøk, Bizzy og Cielo! Neste uke igjen - og så er det ferie! Har jo på en måte "ferie" nå også, i og med at jeg går sykmeldt og er det helt fram til ferien starter, men det er ikke mye feriefølelse det, siden det ikke er ferie. Nå er jeg sykmeldt, om en uke har jeg begynt med ferie. Det ser jeg fram til! Ferie er deilig! Blir ikke Frankrike likevel, men vi fikk så mange gode ideer at vi skal definitivt ta en sånn tur en annen gang! Kanskje neste år? I år blir det klassisk syden, som først tenkt. Følger med på restplasser på nettet, og gjett om billigturene fyker unna! Har tenkt å kjøpe tur i dag, når Huldermannen kommer hjem fra jobb. I dag skal vi kjøpe tur, hihi!! Gleder meg til å reise på ferietur!! Vekk fra 10 grader og regn, det skal bli godt!!! For et par minutter siden så jeg det var 9,4 grader utenfor :o :o :o Vondt i magen i dag, et lite forvarsel om mens. Er på dag 20, i morgen er det dag 21 og jeg skal ta dag 21-blodprøven i morgen for å se om jeg har hatt EL (jada...) Har jo tatt den prøven før, hvorfor må vi gjøre alt så mange ganger? :klø: Uansett må jeg ringe haukeland for å høre om prøvetakningslab'en er åpen i morgen i det hele tatt, så jeg får tatt den prøven når jeg skal. Har ikke fått somlet meg til det enda.. Nå er det - tid. Skal ha besøk i kveld, og her flyter det... Best å gjøre noe! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. juni 2005 #1328 Del Skrevet 10. juni 2005 Får du ta EL prøver fortsatt?? Jeg er litt skuffet over at jeg ikke får tatt det nemlig..for jeg aner virkelig ikke om pergoen funker lenger... hm..... Anyway! Så kjekt da med sydentur!!! Det er virkelig ikke noe vær her å skryte av iallefall! Her er det også ca 10 grader og styrtregn.... Holder på å bli sprø av dårlig vær jeg nå altså! Lykke til med chartershopping i kveld da!! God fredags- fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. juni 2005 #1329 Del Skrevet 11. juni 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #1330 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei snuppa! Sydentur blir deilig! Det går iallefall ikke an å sitte her og vente på at sommeren skal komme Makan til dårlig vær skal man lete lenge etter gitt! Har jo ikke fått brukt noen sommerklær ennå og ungene må jo leke ute i tykke gensre og regntøy i juni mnd :o Har faktisk fyrt i peisen og jeg enkelte kvelder! Håper dere har fått kjøpt dere tur! Nå er det bare 3 uker til vi reiser, gjett om jeg gleder meg Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. juni 2005 #1331 Del Skrevet 13. juni 2005 Sydentur reservert i dag!!! 6500 pr pers for to uker. Det er faktisk den rimeligste jeg har funnet til et sted som vi vil til og med spesifisert hotell. Må bare få et ja fra Huldermannen så kan vi kjøpe den på ordentlig. Restplassene har jammen gått unna i det siste, har fulgt med på div. sider på nettet. Skulle egentlig kjøpe før helgen, men det skjedde så mye annet rart i stedet. Men nå er vi nesten i boks! Gleder meg!!!!!!!!!! Aldri vært på sånn pakketur til syden, jeg, så jeg er litt spent! Madden: Takk for hilsen! Det var Fertilitet Bergen (IVF-avd. ved Haukeland) som har bedt om de prøvene, som en del av utredning/forundersøkelse før ICSI. Tok blodprøve på fredag, dag 20, for dag 21 (lørdag) var det stengt på prøvetakningen. Så prøven ble tatt i all hast rett før de stengte for helgen! Huldermannen tok (omsider) sin kromosomprøve, så nå har vi gjort vårt så langt. Da er det bare å vente på time! Mrs. Potter: Takk for det! Har hatt en ganske så ok helg. Håper din har vært bra også! Charmina: Sydentur blir bra ja!!! Hvis vi slår til på den jeg har reservert nå, så reiser vi om litt under to uker! Nå er det ikke lnge til mensen, skal komme mot slutten av denne uken regner jeg med. Er visst kommet til dag 23 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. juni 2005 #1332 Del Skrevet 13. juni 2005 Åkej... sånn å forstå! Ble bare litt bekymret et øyeblikk...synes de er litt for slepphendte med Pergoen skjønner du...lurer på om kanskje privatklinikk med god oppfølging hadd hjulpet oss litt mer..men ikke til å tenke på nå! Ha en kjempefin mandagskveld Huldra mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. juni 2005 #1333 Del Skrevet 16. juni 2005 Går og venter på mens. I går og i dag har jeg hatt skikkelige murringer, akkurat som menssmerter, og tror hele tiden at nå kom den. Men venter fortsatt. Kom nå bare så jeg kan bli fortere ferdig... :-? Hater mensen. Kunne fint klart å leve uten. Vi har kjøpt ferie! Om to uker er vi i solen (forhåpentligvis) på Azorene! Gleeeeeeder meeeeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. juni 2005 #1334 Del Skrevet 17. juni 2005 Dag 1, PP 29. Au au au... Magen miiiin... Og ryggen miiin.... Au, au... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. juni 2005 #1335 Del Skrevet 17. juni 2005 Å så deilig med en utenlandstur. Unner dere det! Nå begynner endelig ferien på mandag. Skjønner hva du mener: Å være sykemeldt er ikke ferie. Ha en strålende helg. Kanskje vi skulle fått til et lite cafèbesøk til i neste uke...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. juni 2005 #1336 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei Mayamor, der var du innom også! Ja, den turen ser vi fram til! Det skal bli veldig godt! På mandag begynenr ferien ja, vet ikke helt om jeg får den store feriefølelsen når jeg har gått SM så lenge.. Hadde jeg vært i jobb, hadde ferien smugstartet i dag pga langfri på turnusen, så egentlig har jeg på en måte ferie fra i dag av! *Prøver hardt å omstile meg til feriemodus* Cafebesøk i neste uke hadde vært kos ja!!! Jeg er med på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 #1337 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei snuppeluppa! Så fint at ferien er i boks. Masse å glede deg til nå ja Selv kjenner jeg reisefeberen begynner å komme nå! Gleder meg til late dager med sol og sand mellom tærne ja Men utrolig nok tittet jo solen fram her i dag også! Jammen på tide eller hva? Håper du får en kjempefin helg og at vi beholder været! Stor klem fra Charmina Cafe besøk............................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 20. juni 2005 #1338 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå har du ferie! Håper turen til Azorene blir fantastisk, har hørt mye fint om stedet. , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. juni 2005 #1339 Del Skrevet 20. juni 2005 Takk for hilsen, Charmina og Cielo! Jaaaa! Nå er det ferie!!!!!!!!!! Og om en uke er vi på Azorene! Det ser jeg veldig fram til! Har litt problemer med å komme i ferimodus, for jeg har jo gått sykmeldt hjemme i veldig mange uker nå.. Pleier ikke ha ferie så tidlig helelr, pleier alltid ha i august. Så den store feriefølelsen er ikke på plass akkurat.. Men jeg har begynt å skrive i feriedagboken min nå, og da er det liksom ferie. Har en bok som jeg skriver dagbok i når jeg har ferie, har brukt den samme boken i flere år. Og på mørke tunge kjipe høst- og vinterdager kan jeg bla tilbake og hente fram sommerminner, og så blir humøret myyye bedre. :D Jeg lever på sommeren og ferietiden gjennom hele året... Og nå er jeg der igjen, men uten sol, uten varme og uten sandaler... Møkkavær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. juni 2005 #1340 Del Skrevet 20. juni 2005 For en super ide Huldra!!!! Kanskje jeg også burde finne pennen fatt og skrive sommerdagbok/feriedagbok?! Vi bruker å filme...og så setter vi oss ned og ser sommerfilmen når vinteren er på sitt verste...det er også ganske herlig! Filmen fra sommerhuset i fjor er snart utslitt...det er utrolig gøy å sitt hjemme og se på all snekringa og grillinga vi koste oss med i fjor! Ha en flott mandagskveld vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå