Gå til innhold

Wikipedia gir opp kampen mot KG!


Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt OT:

"Susanne Borlie (17) er fra seg etter å ha blitt tipset om at et nakenbilde av seg selv sirkulerer på internett.

– I forrige uke la jeg ut et nakenbilde av meg selv på skolen. Jeg gjorde det bare for kødd, men da jeg kom hjem, fikk jeg en melding fra noen venninner som hadde sett det på internettet hjemme hos seg selv, forteller Borlie til 5080.no.

Nå frykter Borlie at nakenbildet som ble lagt ut på internettet på skolen, har blitt lagt ut på et internett i nærheten av der venninnene bor.

– Det er eneste mulighet. De hadde sett bildet lenge etter at skolen stengte. Nå er jeg redd for at bildet kan bli lagt ut på internettet til jobben til min far. Der er det store vinduer som gjør at mange kan se inn."

:skratte:

http://www.5080.no/2012/01/jente-frykter-nakenbilde-har-havnet-pa-internett-etter-a-ha-lagt-ut-nakenbilde-pa-internett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel strengt talt en åpenbar spøk.

Du går virkelig rundt og tror at jeg trodde at Wikipedia var historie på grunn av KG og info om strikkeoppskrifter og åpningstider på Bunnpris? Jeg leser 5080.no med god dose satire og ironi jevnlig, ellers takk for info. :-)

Endret av OneLove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

5080 sier at de er en humorside.

Jeg forsøkte forresten å søke på "Kvinneguiden" på Wikipedia, men fant ingen artikler.

Selv er jeg her ganske mye, fordi jeg ikke vet om noe bedre nettsosialt diskusjonssted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

5080 sier at de er en humorside.

Jeg forsøkte forresten å søke på "Kvinneguiden" på Wikipedia, men fant ingen artikler.

Selv er jeg her ganske mye, fordi jeg ikke vet om noe bedre nettsosialt diskusjonssted.

No shit Sherlock.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...