Gå til innhold

Wikipedia gir opp kampen mot KG!


Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

synes dere virkelig dette er positivt? det er med på å vanne ut og komplisere tilgang til seriøs informasjon med kvalitetssikring. det er jo logisk at wiki ser på kg som en utfordrer, men motsatt? mener noen av dere at wiki er en konkurrent, og dermed blir dette en seier for kg?

jeg er ganske nysgjerrig på hva som gjør at noen liker dette. er det bare simpel skadefryd?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dere virkelig dette er positivt? det er med på å vanne ut og komplisere tilgang til seriøs informasjon med kvalitetssikring. det er jo logisk at wiki ser på kg som en utfordrer, men motsatt? mener noen av dere at wiki er en konkurrent, og dermed blir dette en seier for kg?

jeg er ganske nysgjerrig på hva som gjør at noen liker dette. er det bare simpel skadefryd?

Du... Er du seriøs nå? Ser ut til at du ikke skjønner greia her??

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes dere virkelig dette er positivt? det er med på å vanne ut og komplisere tilgang til seriøs informasjon med kvalitetssikring. det er jo logisk at wiki ser på kg som en utfordrer, men motsatt? mener noen av dere at wiki er en konkurrent, og dermed blir dette en seier for kg?

jeg er ganske nysgjerrig på hva som gjør at noen liker dette. er det bare simpel skadefryd?

:happy:

wikipedia skal nok ikke tas så alt for seriøst heller og så innmari kvalitetssikret. Og kanskje heller ikke 5080.no.... :plystre:

eller vent, er dette avansert form for ironi som jeg ikke får med meg på den lange fredagsettermiddagen? :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tar over verden, nettsted for nettsted! Ikke bare skravler vi ustanselig, vi skriver samtidig :nigo:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av februar kommer vi til å lansere KvinneGoogle Plus. Det er akkurat som Kvinneguiden, bare med færre brukere og en hang out-sone. Ingen skal fortelle meg at vi ikke følger med i utviklingen

:skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror KvinneGuiden og Google har et hemmelig samarbeid, for hver gang jeg googler noe kan du banne på at tråder fra KG ligger på toppen av søket!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror KvinneGuiden og Google har et hemmelig samarbeid, for hver gang jeg googler noe kan du banne på at tråder fra KG ligger på toppen av søket!

Det heter betalt annonseplass. De som har betalt kommer overst på søket. idag har du lært noe nytt :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter betalt annonseplass. De som har betalt kommer overst på søket. idag har du lært noe nytt :sprettoy:

Pff, nå er du naiv. Jeg tror det heter utpressing. KG sitter sikkert på pinlige bilder av Googles toppledere.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff, nå er du naiv. Jeg tror det heter utpressing. KG sitter sikkert på pinlige bilder av Googles toppledere.

bra forsøk på å vri seg unna dumheter :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...