Gå til innhold

Wikipedia gir opp kampen mot KG!


Fresi

Anbefalte innlegg

Kvinner tar over verden, nettsted for nettsted! Ikke bare skravler vi ustanselig, vi skriver samtidig :nigo:

:skratte:

Dette sitatet er til å dævve av :fnise:

Arnstad viser til at etter at Wales la ut pressemeldingen på Kvinneguiden, ble han overøst med klemme- og trøste-smileys og beskjeder om at han var «domm i skalen».

Morsomste artikkelen jeg har lest på lenge :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bra forsøk på å vri seg unna dumheter :fnise:

Huh? :gjeiper: Jeg har da selv kjøpt annonseplass av Google for forumet mitt, så selv om jeg ikke er verdens flinkeste på markedsføring er jeg fullstendig klar over at slikt kan kjøpes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dere virkelig dette er positivt? det er med på å vanne ut og komplisere tilgang til seriøs informasjon med kvalitetssikring. det er jo logisk at wiki ser på kg som en utfordrer, men motsatt? mener noen av dere at wiki er en konkurrent, og dermed blir dette en seier for kg?

jeg er ganske nysgjerrig på hva som gjør at noen liker dette. er det bare simpel skadefryd?

Jeg tror du må være domm i skalen!! :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Nå lo jeg høyt her jeg sitter! Fantastisk nyhetssak :ler:

Lo spesielt godt av dette

Kvinneguiden baserer seg også på fremtidens uttrykksform med utstrakt bruk av emoticons, utropstegn og raljerende kommentarer om uvitende spørsmålsmålsstillere i diskusjonstrådene

:fnise:

Endret av Bellamy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å ignorere hønsehakkingen i tråden som strengt tatt burde vært opprettet et eget emne på, og heller kommentere...

...at det var en fantastisk artikkel. Jeg så den på Pingtings dagbok tidligere i dag og holdt på å ødelegge tastaturet med te.

Pokker ta henne!

/shakefist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artikkelen har spredd seg blant mine venner på FB, og det er flere som lurer på om den er seriøs :fnise:

:fnise:

Jeg liker så godt dette, som en annen bruker (Edvarda?) postet i tråden om selve nettstedet:

Også nettgiganten Google sliter mot Kvinneguiden, ettersom stadig flere går direkte til Kvinneguiden og søker, i stedet for å ta steget om Googles søkemotor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Nå lo jeg høyt her jeg sitter! Fantastisk nyhetssak :ler:

Lo spesielt godt av dette

Men Kvinneguiden baserer seg også på fremtidens uttrykksform med utstrakt bruk av emoticons, utropstegn og raljerende kommentarer om uvitende spørsmålsmålsstillere i diskusjonstrådene, hevder han.

:fnise:

:lur::jepp::takke::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere om dette? Er det hip som happ om det er KG eller Wikipedia som får bestå? Er kvaliteten noenlunde den samme?

– Vi klarer rett og slett ikke dekke alle områdene disse nettsidene dekker. I tillegg til å innholde informasjon om alt fra åpningstider til flekkfjerningstips, produseres innholdet deres av mange flere engasjerte skribenter med mye mer fritid, skriver Wikipedia-grunnlegger Jimmy Wales i en pressemelding publisert i dag på Kvinneguiden

http://www.5080.no/2012/01/wikipedia-gir-opp-kampen-mot-kvinneguiden/

Endret av OneLove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes KG skal bestå.

For på Wikipedia får man aldri så gode diskusjoner som her, for ikke å snakke om mangel på krystallkule når jentene trenger å vite om de er gravide eller ei. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...