Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han når ikke Gosling til hårene som vokser på stortåa hans engang. Vær ærlig nå.

Ryan Gosling har operert seg i ansiktet for å se sånn ut, lol. Vil ikke si det er så barskt. Heller jålete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Han når ikke Gosling til hårene som vokser på stortåa hans engang. Vær ærlig nå.

Hva var det du sa om kjendisdyrking igjen? :fnise:

Eler er ikke Gosling kjendis han, kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvaaaaa? Gosling er jo et mannsideal utseendemessig, spesielt ansiktet. Andhøy kan stille opp som krabbeagn.

Smaken er som baken vet du Flanør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at noe er en klisjé betyr ikke at det er negativt eller dumt. Det er jo en grunn til at de er blitt klisjéer i utgangspunktet, ofte fordi det er noe så mange føler eller mener eller har til felles :)

Det å leve "lykkelig sammen i alle sine dager" er klisjéen over alle klisjéer, likevel er dette noe de fleste trakter etter.

Du synes ikke de er mer tiltrekkende, jeg synes det. Ikke alltid uten unntak, men det å være eventyrlysten er generelt sett et pluss hos det motsatte kjønn.

Hva liker du da? Pene øyne? Et fint smil? Et snilt vesen? God humor? Alle disse tingene kan da også kalles klisjéer :)

Haha ja. Jeg er en vandrende klisjé! Eller kanskje en seilende klisjé en vakker dag i fremtiden? :fnise:

Vel, jeg driter langt i om dama er eventyrlysten eller ikke. Spiller ingen trille for meg om hun jager rundt til havs i en jolle eller hva hun nå enn foretar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du sa om kjendisdyrking igjen? :fnise:

Eler er ikke Gosling kjendis han, kanskje?

Ja det finnes jo ikke kjekke/pene kjendiser ifølge Flanør :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaaa? Gosling er jo et mannsideal utseendemessig, spesielt ansiktet. Andhøy kan stille opp som krabbeagn.

Jeg måtte bildegoogle denne Gosling dere snakket om, og det er jo han fra The Notebook jo! Han er søt :) Men ikke den kjekkeste Hollywood-mannen om man først skal plukke fra øverste hylle. Da synes jeg heller at Collin Farrel eller Johnny Depp er bedre valg, nam nam!

Vel, jeg driter langt i om dama er eventyrlysten eller ikke. Spiller ingen trille for meg om hun jager rundt til havs i en jolle eller hva hun nå enn foretar seg.

Javel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det du sa om kjendisdyrking igjen? :fnise:

Eler er ikke Gosling kjendis han, kanskje?

Hallo! Gosling dukker opp i gjesterolle her som rent sammenlikningsgrunnlag. Jeg er hetero så slangen i buksa forholder seg helt rolig, den. Det jeg sier er at ingen kvinnelige kjendiser lokker den ut av huset heller, i alle fall ikke mer enn det andre hverdagskvinnner jeg ser daglig gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vel, jeg driter langt i om dama er eventyrlysten eller ikke. Spiller ingen trille for meg om hun jager rundt til havs i en jolle eller hva hun nå enn foretar seg.

Javel. det er ingen som har bedt deg bry deg om det heller, men andre må da få lov å ha sine preferanser da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bildegoogle denne Gosling dere snakket om, og det er jo han fra The Notebook jo! Han er søt :) Men ikke den kjekkeste Hollywood-mannen om man først skal plukke fra øverste hylle. Da synes jeg heller at Collin Farrel eller Johnny Depp er bedre valg, nam nam!

Javel?

Nei, er du rusk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrialist!

Hvordan gjør det at jeg foretrekker mennene mine rene og smarte meg til en materialist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør det at jeg foretrekker mennene mine rene og smarte meg til en materialist?

Jeg tror det er flere som har lyset på men ikke er hjemme :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er flere som har lyset på men ikke er hjemme :fnise:

Om du på bakgrunn av den informasjonen konkluderer med at jeg er dum og formidler det på den måten, kan jeg ikke annet enn riste på hodet. Vi diskuterer smak. Du latterligjør på et veldig tynt grunnlag.

Det er ikke det at jeg ikke syntes han har nok, eller er pen nok. For meg fremstår han som en litt enkel fyr, og etter å ha sett intervjuene med de pårørende og hvordan har har forholdt seg til dem, også som en opportunist. Det syntes ikke jeg, materialistisk eller ikke, er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du på bakgrunn av den informasjonen konkluderer med at jeg er dum og formidler det på den måten, kan jeg ikke annet enn riste på hodet. Vi diskuterer smak. Du latterligjør på et veldig tynt grunnlag.

Det er ikke det at jeg ikke syntes han har nok, eller er pen nok. For meg fremstår han som en litt enkel fyr, og etter å ha sett intervjuene med de pårørende og hvordan har har forholdt seg til dem, også som en opportunist. Det syntes ikke jeg, materialistisk eller ikke, er sexy.

Ehh.. jeg støttet deg med mitt innlegg og indikerte at vedkommende som sa at du er materialistisk ikke har lyset på siden h*n ikke forstod din metafor :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. jeg støttet deg med mitt innlegg og indikerte at vedkommende som sa at du er materialistisk ikke har lyset på siden h*n ikke forstod din metafor :sjenert:

Oi, unnskyld! Jeg forstod det der helt feil. Jeg beklager. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Hvordan gjør det at jeg foretrekker mennene mine rene og smarte meg til en materialist?

For selv om han har et pent hus, så er ikke engang badekar godt nok for deg. Nei da, han må ha dusj også! Sett på maken...

(p.s. det var en heller dårlig spøk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å se at smaken er forskjellig. :fnise:

Jeg er tillhører gruppen som synes Jarle Andhøy er rå sexy. :rodmer:

Det er nok pga mange ting.

Først og fremst har han et MEGET tiltalende utseende. Han er liksom en skikkelig mann. Litt røff i kantene, men det virker som han har et hjerte av gull. Bare se på hvordan han behandler mennesker han møter på sin vei, både i Berserk-seriene og med folka i Tangerudbakken.

Han er så langt fra disse glatte guttene som bruner seg i solarium, og går med designerklær,og som elsker sitt eget utseende. :nei:

Han virker dønn "ekte". Han har utrolig mye kunnskap om historie, steder og folkeslag. For ikke å snakke om hans kompetanse som sjømann. Var det en jeg hadde stolt blindt på å seile jorden rundt med, så var det ham.

Nei, han er en ekte MANN som lever ut sine drømmer, og gir blanke blaffen i hva folk skulle mene om han.

Jeg håper han finner svarene han leter etter, og at han kommer trygt hjem igjen fra ferden han nå er på. Ikke minst håper jeg han fortsetter å følge drømmene sine, og kanskje i tillegg kan gi oss andre sofaslitere flere flotte, rørende og spennende opplevelser gjennom TV-skjermen. :klem:

Kjekk, ja...:rodmer:

post-53766-0-61586200-1331332336_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Godt å se at smaken er forskjellig. :fnise:

Jeg er tillhører gruppen som synes Jarle Andhøy er rå sexy. :rodmer:

Det er nok pga mange ting.

Først og fremst har han et MEGET tiltalende utseende. Han er liksom en skikkelig mann. Litt røff i kantene, men det virker som han har et hjerte av gull. Bare se på hvordan han behandler mennesker han møter på sin vei, både i Berserk-seriene og med folka i Tangerudbakken.

Han er så langt fra disse glatte guttene som bruner seg i solarium, og går med designerklær,og som elsker sitt eget utseende. :nei:

Han virker dønn "ekte". Han har utrolig mye kunnskap om historie, steder og folkeslag. For ikke å snakke om hans kompetanse som sjømann. Var det en jeg hadde stolt blindt på å seile jorden rundt med, så var det ham.

Nei, han er en ekte MANN som lever ut sine drømmer, og gir blanke blaffen i hva folk skulle mene om han.

Jeg håper han finner svarene han leter etter, og at han kommer trygt hjem igjen fra ferden han nå er på. Ikke minst håper jeg han fortsetter å følge drømmene sine, og kanskje i tillegg kan gi oss andre sofaslitere flere flotte, rørende og spennende opplevelser gjennom TV-skjermen. :klem:

Kjekk, ja...:rodmer:

off topic men er ikke gutta fra berserk savna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...