Gå til innhold

"Gjenger" på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har dere andre oppfattet klikking her og hva syns dere?

Ja, nei, jo... Jeg har oppfatta at det er veldig mange som digger hverandre veldig intenst og sporer av en god del tråder med småsnakking og grov humor seg i mellom (dere vet hvem dere er :filer: ).

Men noen mobbing har jeg ikke lagt merke til, ettersom jeg stort sett ikke gidder å lese mer av tråden når fnisefolka har tatt over den :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes alle klikkene burte lagt ut medlemslister og så kan de ha medlemskveld :P (Sanke flere medlemmer) :fnise: Så kan de som føler seg litt utenfor få bli med på leken.

Uansett, tror greia er at ingen vet de er med i en klikk/gjeng, med vi/de som er utenfor mener de er en gjeng/klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle klikkene burte lagt ut medlemslister og så kan de ha medlemskveld :P (Sanke flere medlemmer) :fnise: Så kan de som føler seg litt utenfor få bli med på leken.

Uansett, tror greia er at ingen vet de er med i en klikk/gjeng, med vi/de som er utenfor mener de er en gjeng/klikk

Vel, start en tråd, så kan folk hjelpe til med å kartlegge klikkene? En egen hvem er kvem i klikkeverden på KG! Så slipper vi å spore av denne tråden i tillegg. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ER med i en klikk. Stilig.

Men den tråden er jo strengt talt inn på snikk-snakk og overskriften inviterer ikke akkurat til seriøs debatt.

Ja, du er jammen stilig. Tråden har et tema selv om den ligger på Snikk-snakk. Hvorfor mener du at du har rett til å spamme den med smilies fordi den ligger der?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ja, du er jammen stilig. Tråden har et tema selv om den ligger på Snikk-snakk. Hvorfor mener du at du har rett til å spamme den med smilies fordi den ligger der?

Ja, tema hva hvem jeg ville ligget med på kg. Og det svarte jeg på.

Var mine smileys i veien for dine svar kanskje? Har jeg hindret deg på noen måte å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har vært her i nesten 10 år og er fortsatt ikke med i en gjeng.

Du får benytte sjansen nå siden flere av dem det er snakk om er i denne tråden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får benytte sjansen nå siden flere av dem det er snakk om er i denne tråden. ;)

Haha ja det er alltid de som faktisk er med i en klikk som maser om at de IKKE er det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja det er alltid de som faktisk er med i en klikk som maser om at de IKKE er det.

Dette argumentet kommer i hver klikk-tråd, men jeg har enda aldri klart å få noen eksempler på dette. I en tråd ble det insistert på at jeg var med i en klikk, men de som påsto det kunne aldri forklare meg hva slags klikk det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Men vi får jo aldri svar på hvem som er med i hvilke klikker-

Slike innlegg begynner alltid med "noen er med i en klikk og det liker vi ikke"

Er ikke mye vettugt man kan si om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med i en gjeng :sjenert:

Det er bare å legge seg etter mannfolka her inne, det. Hovedgjengen er de som flørter med dem.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å legge seg etter mannfolka her inne, det. Hovedgjengen er de som flørter med dem.

hovedgjeng???? jeg har gått glipp av alt :( det går ikke an å si sånt uten å fortelle hvem det gjelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Mange etterlyser hvilke klikker/gjenger de er med. Det er nødvendigvis ikke slik at det er mange gjenger/klikker, men det er lett å si det slik. Selv om jeg mener at det er gjenger/klikker her inne så merker jeg at jeg får trøbbel med å peke ut hvem som er med i hvilken klikk.

Så,for meg så tror jeg det bunner ut i at man har mange som er inne i varmen her. Ikke at vi andre nødvendigvis er støtt ut. Det er en kjerne som ofte tuller,flørter,avsporer og som preger diskusjoner/samtaler sterkt og disse er som oftest de samme folka :)

Edit; skriveleif.

Endret av Koala Lompa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å legge seg etter mannfolka her inne, det. Hovedgjengen er de som flørter med dem.

jaja. Får vel slenge opp et nakenbilde og en heftig invitasjon da, om det er det som skal til! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hovedgjeng???? jeg har gått glipp av alt :( det går ikke an å si sånt uten å fortelle hvem det gjelder

Det er da bare å se hvilke tråder det flørtes og avspores i, så ser du det. Jeg sitter ikke akkurat med liste, heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ja, dette har jeg oppfattet. Det bryr meg ikke at folk finner tonen, men at det setter preg på mer generelle debatter er irriterende. Det er visst de som er med i klikkene selv som benekter at det finnes klikker. :)

Av og til er noen brukere ekskluderende mot andre enn vennene sine i en tråd. De overser andres innspill, og henvender seg kun til vennene sine. Helt greit, men det gjør at mange diskusjoner havner i grøfta.

Uff, ja. Har sett mange tråder bli ødelagt på grunn av enten en eller annen "gjeng" går sammen mot TS eller at "gjengen" tuller i stor grad. Har også sett typisk brukere som har "kjemi" og som skriver kjedelige onelinere med masse blunkesmiley til hverandre i en annens tråd. Boooring. Nivået hadde blitt MYE høyere hvis moderatorene slo ned på tulling og sidespor i tråder. Hvis man vil fjase, tulle og flørte har man heldigvis dagbøker og snikksnakk-forumet.

edit: så først nå at denne tråden også har utviklet seg til fjasetråd.

Nettopp det tenkte jeg også. Flere her gjør jo indirekte narr av TS sin problemstilling med fjaset sitt. Jeg kan gjerne tulle og fjase selv, men prøver da å holde meg i snikk snakk.

De som prøver å spøke bort spørsmålet i denne tråden er kanskje de som føler seg truffet av problemstillingen?

Det er gjenger og klikker her, noe som selvfølgelig faller seg naturlig.

Det som er litt kjipt er at man enkelte ganger ser ut til å bli oversett i diskusjoner/samtaler der gjenger/klikker "regjerer" ( i mangel på bedre ord :) ) Men mulig det er bare jeg som rett og slett kommer med bare sprøyt.

Enig med alle disse.

Selv bryr det meg null og niks og nada, ettersom jeg virkelig ikke har noen interesse av å bonde med mer eller mindre intelligente folk på et diskusjonsforum. Og dessuten, de gangene jeg har opplevd at noen har forsøkt seg på sånt her, har jeg backet unna. Ingenting for meg, med andre ord.

Jeg skjønner allikevel utrolig godt folk som er ganske nye her, og som kanskje har en problemstilling som er litt alvorlige for dem, at det er utrolig frustrerende at tråden bare blir til pisspreik blant brukere som "kjenner" hverandre. Faktisk så synes jeg at det er ganske respektløst overfor trådstarter. Nei: VELDIG respektløst, faktisk. Så hvorfor kan dere ikke bare holde slikt innenfor deres interne og lavpannede fora? (Tips: snikk-snakk, dagbøker, personlige meldinger, osv.) Så kan folk muligens få seriøse og gjennomtenkte svar på ting de sliter litt med.

(For øvrig er det jo morsomt at en tråd som faktisk var ment å skulle omhandle dette fenomenet, på kort tid ble omdannet til en veldig intern fjasetråd. Navlebeskuelsen kjenner ingen grenser, tydeligvis.) :sprettoy:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette argumentet kommer i hver klikk-tråd, men jeg har enda aldri klart å få noen eksempler på dette. I en tråd ble det insistert på at jeg var med i en klikk, men de som påsto det kunne aldri forklare meg hva slags klikk det var.

Det har vel litt med å gjøre at klikkene flyter litt over i hverandre og skal man begynne å ramse opp så må man nesten lage et kart og linke til hit og dit. Jeg gidder iallfall ikke å skrive noen hovedoppgave rundt dette bare slik at du skal bli fornøyd. Dessuten var det flere av oss som ramset opp konkrete brukernavn i den forrige tråden i sommer. Resultatet var at dere glatt hoppet over og latet som dere ikke såg de innleggene, og til slutt ble de ryddet bort. Siden de ble ryddet bort prøvde vi deretter å hinte, men av en eller annen "merkelig" grunn så var det absolutt ingen som klarte å forstå hintingen i det hele tatt.. (jadda).

Og som tidligere sagt, det er alltid de som er med i klikkene som er inne i disse trådene og leser og svarer. Hvorfor? Jo, for når de ser overskriften så vet de med en gang at det fatisk er de det er snakk om. De blir automatisk dratt mot å gå inn å lese om "seg selv", og selvfølgelig "bedyre sin uskyld".

Men jeg driter i det, skriver alltid som AB og har ikke noe behov for å få venner her inne. Jeg har venner i det virkelige liv, i motsetning til de som henger 20 av 24 timer i døgnet på Snikk-Snakk forumet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest og hørt om disse klikkene så lenge jeg har vært her, men ikke sett så mye til de. Tror det må være siden jeg ikke ser så mye på nick/avatar. Jeg er nok en smule naiv også, forventer at de fleste oppegående menneskene her inne forholder seg til hvert enkelt innlegg og ikke om de liker brukeren som skriver det.

Har bare følt at det er en bruker som blir "mobbet" og forhåndsdømt pga tidligere innlegg, men når det kommer så mye ufysligheter fra en bruker mener jeg at h*n bør få så ørene flagrer, spessielt siden h*n ikke huker av som AB. At brukeren i det hele tatt får lov å være her synes jeg er dumt...

At det hender at enkelte "angriper" en bruker i en tråd her og der tror jeg kommer mer av ytringen i den enkelte tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

finnes da ingen klikker her. ser ingen igjennom de rosa brillene mine. alt er bare en dans på røde roser! så vakkert :lillesky:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 medlemmer, 12 gjester, og 13 anonyme brukere følger med på tråden? :overrasket:

Ja, dette var visst hakket viktigere enn krig og fred og sånn :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...