AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #61 Skrevet 6. februar 2012 min mening er at en hund er en del av familien, den/de skal få være med på det eieren skal, nesten på samme måte som barn. Min hund er "mitt barn" har venner/familie problemer med det så får de bare ha det så godt. Selv om venner og kjente ikke liker dyrene burde de tenke litt på dine følelser også og ikke bare at de ikke liker dyr. Det er veldig viktig at en eventuell kjæreste må like/gå godt over ens med hundene.
LexSuperior Skrevet 6. februar 2012 #62 Skrevet 6. februar 2012 min mening er at en hund er en del av familien, den/de skal få være med på det eieren skal, nesten på samme måte som barn. Min hund er "mitt barn" har venner/familie problemer med det så får de bare ha det så godt. Selv om venner og kjente ikke liker dyrene burde de tenke litt på dine følelser også og ikke bare at de ikke liker dyr. Det er veldig viktig at en eventuell kjæreste må like/gå godt over ens med hundene. Det er IKKE jeg enig i ihverfall! Greit nok med kjæreste, fordi at kjæresten er man veldig mye sammen med og det er en potensiell samboer så da må jo den personen like hunden din. Tenk om ikke samboeren min hadde likt hunden min.. Det hadde jo vært krise! Men når det er sagt.. Venner? Er du seriøs?! Jeg vil f.eks. ikke ha hannhunder hjem til oss når tispa mi har løpetid! Da får de værsågod å bli hjemme! Og jeg vil ikke at vennene mine skal komme med sine hunder når vi inviterer til selskap. De fleste vennene mine har hund, men såpass skjønner de. Skulle alle hatt med seg hundene sine så kunne vi jo endt opp med å ha 20 hunder her da. Det hadde vært helt krise! Hunder er IKKE barn!! Det er en helt annen art! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå