Gjest Daenerys Skrevet 26. januar 2012 #61 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har innsett at jeg er et dårlig menneske nå. Du er ikke nødvendigvis et dårlig menneske, men du gjorde en dårlig handling. Det er forskjell
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2012 #62 Skrevet 26. januar 2012 LITT sent å straffe hun en døgn etterpå???
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2012 #63 Skrevet 30. januar 2012 LITT sent å straffe hun en døgn etterpå???
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #64 Skrevet 30. januar 2012 Tror nok du har nok argumenter nå TS så du kan vise til moren din hvor slem hun var mot deg :gjeiper:
IngenKvinne Skrevet 30. januar 2012 #65 Skrevet 30. januar 2012 Hahaha, perfekt smiley til denne tråden. On-Topic: Ja, om mamma hadde kommet hjem med pizza og jeg måtte se på når hun koste seg med den, ehh .. Hadde sikkert tenkt at det var en veldig barnselig oppførsel, håper virkelig dette er en tulletråd.
Gjest ts Skrevet 1. februar 2012 #66 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har kjøpt First Price taco i dag! Den skal vi kose oss med begge to. Håper den er like god som vanlig taco... Jeg kjøpte kyllingkjøttdeig på Kiwi i stedet for den vanlige med oksekjøtt som jeg pleier å kjøpe. First Price cola istedet for vanlig cola. Da ordnet det seg til slutt allikevel selv om jeg har dårlig råd.
Anciol Skrevet 1. februar 2012 #67 Skrevet 1. februar 2012 Skam deg!! Det var umåtelig barnslig og slemt mot datteren din!!!
Gjest ts Skrevet 1. februar 2012 #68 Skrevet 1. februar 2012 Skam deg!! Det var umåtelig barnslig og slemt mot datteren din!!! Jeg angrer jo! Jeg kjøpte ny taco i dag. Tror du ikke at jeg føler meg som en dritt?
missLynch Skrevet 1. februar 2012 #69 Skrevet 1. februar 2012 Dette må være en tulletråd.... :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #70 Skrevet 2. februar 2012 Tror nok du har nok argumenter nå TS så du kan vise til moren din hvor slem hun var mot deg :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2012 #71 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har ikke penger på konto før om to uker så jeg får ikke kjøpt taco, vi skal ha lever med poteter, surkål og stua makaroni i dag, med appelsinsaft til drikke ,men det er hun ikke særlig glad i. Kanskje jeg skal bake boller til henne siden hun ikke liker middagen? Vann er billigere og sunnere enn appelsinsaft. Nei du skal ikke bake boller. Hvorfor ikke? Boller er da godt?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2012 #72 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har kjøpt First Price taco i dag! Den skal vi kose oss med begge to. Håper den er like god som vanlig taco... Jeg kjøpte kyllingkjøttdeig på Kiwi i stedet for den vanlige med oksekjøtt som jeg pleier å kjøpe. First Price cola istedet for vanlig cola. Da ordnet det seg til slutt allikevel selv om jeg har dårlig råd. Du får ikke gjort opp for det du har gjort uansett ;men det er bra at du prøver. Det hørtes ikke så dumt ut å bake boller heller. Se min kommentar til anonymbruker. Boller er godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå