Shinigami Skrevet 23. januar 2012 #21 Skrevet 23. januar 2012 Lurer nesten på hvem som egentlig er barnet av dere to... Det der var ikke bare slemt, men så barnslig at det faller ned på barnehagenivå.
fin_bil Skrevet 23. januar 2012 #22 Skrevet 23. januar 2012 Jeg syntes dette var slemt gjort. Hva prøvde du å lære datteren din med dette? Syntes du satte et dårlig eksempel. Kanskje du burde lage taco til dere, og unnskylde din barnslige oppførsel?
Charlene87 Skrevet 23. januar 2012 #23 Skrevet 23. januar 2012 dette må være en tulleinnlegg. om det er sant så er ikke du noe god mor. håper du tenker litt mer over hva du gjør. foreldre skal være forbilder! De ser mer på hva du gjør enn sier, for å si det sånn ..
Humla Skrevet 23. januar 2012 #24 Skrevet 23. januar 2012 Ja, jeg synes det var slemt. Og unødvendig..
Gjest NozMonster Skrevet 23. januar 2012 #25 Skrevet 23. januar 2012 jeg må virkelig si at din oppførsel er mer barnslig og frekk enn din datters! og det synes jeg er godt gjort, i og med at du "Liksom" skal være voksen... hva slags rollemoddel er du for din datter??!?
Gjest Bandit Skrevet 23. januar 2012 #26 Skrevet 23. januar 2012 Kanskje ikke så rart hun er frekk i kjeften, om du behandler henne slik hver gang hun har gjort noe galt? Dette var ikke bra, TS... 1
Gjest hmrk Skrevet 23. januar 2012 #27 Skrevet 23. januar 2012 Tenåringsdatteren min var frekk i munnen mot meg ,dette skjedde på fredag.Hun gadd ikke å rydde blant annet. På lørdag så kjøpte jeg favorittmaten hennes. Vi spiser den nesten aldri (taco)fordi vi har dårlig råd. Hun ble veldig glad, men grunnen til at jeg kjøpte den var for å straffe henne pga at hun var frekk mot meg. Jeg nektet henne og spise den og koste meg med taco og cola mens hun måtte se på. Var jeg slem? Med et dårlig eksempel som deg er det sært at ungen din bliver en drittunge! NOT! Hvor langt har du tenkt deg å trekke denne strek? Til hun sprekker? Og hva om hun ikke gjør? Hvor går grensen din? For det er (tro det den som vil) DEG som er den voksne! Og hvor går streken for deg? Når hun driter i hva du sier og tar på en ukes ferie hvorsomhelst uten å gi deg beskjed? SKJERPINGS!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #28 Skrevet 23. januar 2012 Det kan ikke være et ekte innlegg. Ingen er så stygg mot barna sine vel? Alle vet at ungdommer er frekk i kjeften av og til. Jeg var sikkert helt forferdelig. Man må jo være helt dum i hodet for å gjøre noe slikt som dette. Hvis man skal straffe barna sine på den måten, så har man ikke noe med barn å gjøre. Altså... hvis TS er helt seriøst, så er ikke h*n egnet til å ha barn. Kanskje det er derfor datteren din er så frekk i kjeften ts, hun bare rett og slett misliker deg fordi du er en slem person. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #29 Skrevet 23. januar 2012 Det kan ikke være et ekte innlegg. Ingen er så stygg mot barna sine vel? Alle vet at ungdommer er frekk i kjeften av og til. Jeg var sikkert helt forferdelig. Man må jo være helt dum i hodet for å gjøre noe slikt som dette. Hvis man skal straffe barna sine på den måten, så har man ikke noe med barn å gjøre. Altså... hvis TS er helt seriøst, så er ikke h*n egnet til å ha barn. Kanskje det er derfor datteren din er så frekk i kjeften ts, hun bare rett og slett misliker deg fordi du er en slem person. Nei, og i avisa står det om barnemishandling. Ingen kan det heller 1
Gjest Maruwan Skrevet 23. januar 2012 #30 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Å buuuhuuuhuuu, hun fikk ikke spise taco. Guuud, så slemt. Slapp av da, folkens. Jeg hadde tatt "ikke få spise taco" foran "ei uke husarrest" når som helst. Som om dere timeout-foreldre er så mye bedre... Bottom line: Jentungen var frekk i kjeften mot sin mor. Endret 23. januar 2012 av Maruwan
Anglofil Skrevet 23. januar 2012 #31 Skrevet 23. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
pinar Skrevet 23. januar 2012 #32 Skrevet 23. januar 2012 Jeg syns det var slemt gjort. Det er absolutt ikke den rette måten å lære andre om akseptabel oppførsel på. Jeg kan og tenke meg i tenårene at om jeg hadde vært frekk mot min mor, og hun "straffet" meg på den måten hadde det mest sannsynlig resultert i at jeg hadde blitt ennå mer frekk, samt at min respekt ovenfor henne ikke hadde blitt bedre, også har du det gående.. 2
Gjest Trine Skrevet 23. januar 2012 #33 Skrevet 23. januar 2012 Seriøst?? Jeg er rystet! Ja, det var slemt gjort! Nekte ungen sin favorittmaten sin fordi hun var frekk i kjeften?! Grow up!
loffen Skrevet 23. januar 2012 #34 Skrevet 23. januar 2012 Åh, dette var helt tragisk! Får helt vondt inne meg av å lese at det går an å være så slem mot ungene sine!! Stakkars jente! Ikke rart hun er frekk mot deg hvis dettte er måten du behandler henne på. 1
skruf Skrevet 23. januar 2012 #35 Skrevet 23. januar 2012 Fullstendig lavmål, og idioti! Tviler sterkt på at din datter har noe særlig respekt for deg som mor hvis det er sånne konsekvenser hun får for dårlig oppførsel! Mulig.... 1
Gjest BettyBoop Skrevet 23. januar 2012 #36 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Tenåringsdatteren min var frekk i munnen mot meg ,dette skjedde på fredag.Hun gadd ikke å rydde blant annet. På lørdag så kjøpte jeg favorittmaten hennes. Vi spiser den nesten aldri (taco)fordi vi har dårlig råd. Hun ble veldig glad, men grunnen til at jeg kjøpte den var for å straffe henne pga at hun var frekk mot meg. Jeg nektet henne og spise den og koste meg med taco og cola mens hun måtte se på. Var jeg slem? Ja utrolig slem og barnslig. Du er den voksne her og burde være "the bigger man". Man disiplinerer ikke barna sine med å være frekk tilbake. Da lærer du henne bare at hevn er beste løsning på alt. Endret 23. januar 2012 av BettyBoop
Gjest Apophis Skrevet 24. januar 2012 #38 Skrevet 24. januar 2012 Utrolig voksent og modent gjort av deg
Gjest Hannee Skrevet 24. januar 2012 #39 Skrevet 24. januar 2012 Du kommer ingen vei med slik oppførsel.
Havbris Skrevet 24. januar 2012 #40 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Ja - jeg synes det virket som en maktdemonstrasjon - og som en krenkelse og ydmykelse av din datter. Endret 24. januar 2012 av Havbris 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå