Gå til innhold

Var dette stygt gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringsdatteren min var frekk i munnen mot meg ,dette skjedde på fredag.Hun gadd ikke å rydde blant annet.

På lørdag så kjøpte jeg favorittmaten hennes. Vi spiser den nesten aldri (taco)fordi vi har dårlig råd.

Hun ble veldig glad, men grunnen til at jeg kjøpte den var for å straffe henne pga at hun var frekk mot meg. Jeg nektet henne og spise den og koste meg med taco og cola mens hun måtte se på.

Var jeg slem?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Rosemor
Skrevet

Ja, det var slemt og unødvendig gjort.

• Liker 34
Skrevet

JA!! Jeg synes det var slemt. Minner om hevn ....

• Liker 3
Skrevet

Ser du har latt deg inspirere av diverse tråder her.

Ja hadde du gjort dette, så hadde du vært slem.

• Liker 4
Gjest Mahareth
Skrevet

Stygt gjort? Ja.

En elendig måte å lære datteren din at ting må gjøre selv om hun ikke har lyst? Ja.

Slem? Ja.

Hva ønsket du egentlig å oppnå med det?

• Liker 2
Skrevet

Slemt..

Skrevet

Gratulerer! Du har klart å fremstå som en tulling, ts.

• Liker 11
Skrevet

Helt på trynet. Tror ikke det hjelper på oppførselen hennes, for å si det sånn...

• Liker 3
Gjest Applecore
Skrevet

Hevn er noe helt annet enn oppdragelse.

Synes det var helt utrolig barnslig og smålig gjort!

• Liker 11
Skrevet

Greit. Sliter med skyldfølelse selv også. Da gjør jeg ikke dette igjen.

Skrevet (endret)

Så ts hadde svart mens jeg skrev..

Endret av La Papesse
Skrevet

Finnes det oppegående mennesker som er så slemme og utspekulerte mot barna sine?

Dette MÅ være et tulleinnlegg, evnt er ts ikke oppegående.

• Liker 11
Skrevet

Stakkars jente. :(

Skrevet

Greit. Sliter med skyldfølelse selv også. Da gjør jeg ikke dette igjen.

Gi gjerne datteren din en unnskyldning også, si at du blingset på straffen og at du burde ha sagt fra på en mer relevant måte at oppførselen hennes ikke var grei. Så slipper du at hun begynner å "trasse" i protest også (jeg hadde trasset om noen hadde oppført seg slik mot meg, og jeg er seint i 20-åra). Dere finner nok ut av det sammen, om dere begge oppfører dere voksent mot hverandre. :)

• Liker 3
Skrevet

Herregud så utrolig slemt gjort! Hevnaksjon er vel ikke akkurat det man vil lære barna sine?!! Jises!

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

dette rette hadde vel vært å si at dere ikke kom til å ha taco denne gangen. men at du skal sitte der å spise det? vil du lære din datter at hevn er bra?

jeg opplevde det med et familiemedlem i tenårene. endte med at vi tok hevn på hverandre som ble verre og verre. til slutt orket ikke den ene mer. dermed sa den som ikke orket mer unskyld. ikke bra i det hele tatt å holde på sånn!

Skrevet

Dette må være tull!! Dessuten er ikke taco dyrt.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Gratulerer som drittsekk.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Smakte det godt?

Det du gjorde var rett og slett ondskap, og har ingenting med hverken oppdragelse, modenhet eller vett å gjøre. Her må det mere til for å rette opp forholdet til datteren din enn et " jeg skal ikke gjøre det igjen".

Dette kommer til å være en av tingene som fester seg hos henne, og som hun vil huske til hun blir gammel. Hun vil ikke huske hvorfor du gjorde dette, men hvor utspekulert og slem du var. Du kan ikke engang forsvare deg med at dette ble gjort i affekt, for du planla, handlet, lagde maten og gjennomførte. Skam deg!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...