Gå til innhold

er jeg er en psykopat :(?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er av dem som støtter fullt ut en utestengelse av deg. Jeg håper den varer for alltid, men i tilfelle ikke så er jeg anonym.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at alle bare boikotter denne tråden. Det er tydelig at hun ikke vil forstå. At hun velger selv å ikke forstå. Så da er det ingen vits.

• Liker 4
Gjest kamilla
Skrevet

Problemet ditt, lest utifra hva du har skrevet i denne tråden, er selvinnsikt lik null og en egenpåklistret offerrolle som ikke hører hjemme. Du virker rett og slett som en usikker, slitsom og irriterende person, med ikke-eksisterende sosiale antenner.

Dette er inntrykket jeg får av deg når jeg leser innleggene dine. Men jeg kjenner deg ikke, så dette kan være feil.

• Liker 6
Skrevet

du er nok like frekk i kjeften du og drfor anonymbruker. jeg tar igjen med samme mynt, desierstygt til meg jeg sier stygt til dem je skjønner ikke problemet med å synes det er greit c:

PROBLEMET er at det ikke er LOV, derfor blir du KASTA UT når du gjør det. KJIPT for DEG, BRA for oss andre. Og reglene er de samme for ALLE, det er ikke slik at du fortjener spesialbehandling eller noe. Vanskelig å forstå?

• Liker 1
Skrevet

nei men irl så får de som hakker på andrestraff ikkede som forsvarer seg. eller inbruddstyvene får straff ikke dem som banka dem fordi debrøyt seg inn

Jo det får de. Er folk som er blitt arrestert og satt inn for å ha banket mobbere. Det er stor forskjell på slå noen i selvforsvar og det å ta igjen som hevn.

Hevn er ikke lov. Og det du driver med er ikke selvforsvar. Det er hevn.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er av dem som støtter fullt ut en utestengelse av deg. Jeg håper den varer for alltid, men i tilfelle ikke så er jeg anonym.

hva harjeg sagt galt nå da?? ifølge dereer alt jeg gjør galt -.-

Skrevet

Gawd. Kan ikke noen stenge tråden så vi slipper dette innsiktsløse dramamennesket?

• Liker 6
Gjest Awzm me
Skrevet

helt enig, tror du er det ja

Litt vel nærtagende?

• Liker 1
Skrevet

hva harjeg sagt galt nå da?? ifølge dereer alt jeg gjør galt -.-

Meg meg meg meg meg. Offer offer offer offer. Sutre sutre sutre sutre.

Det er ikke noe rart du blir utestengt når du ikke har noe konstruktivt å komme med.

• Liker 5
Skrevet

Problemet ditt, lest utifra hva du har skrevet i denne tråden, er selvinnsikt lik null og en egenpåklistret offerrolle som ikke hører hjemme. Du virker rett og slett som en usikker, slitsom og irriterende person, med ikke-eksisterende sosiale antenner.

Dette er inntrykket jeg får av deg når jeg leser innleggene dine. Men jeg kjenner deg ikke, så dette kan være feil.

det du beskriver der er så ikke meg o.o og skjønner ikke hvordan jg hargitt det inntrykket heller jeg sierbarestygt i forsvar

Skrevet

det du beskriver der er så ikke meg o.o og skjønner ikke hvordan jg hargitt det inntrykket heller jeg sierbarestygt i forsvar

Det er ikke lov å si stygge ting i forsvar heller. Få det inn i hodet ditt.

• Liker 4
Skrevet

PROBLEMET er at det ikke er LOV, derfor blir du KASTA UT når du gjør det. KJIPT for DEG, BRA for oss andre. Og reglene er de samme for ALLE, det er ikke slik at du fortjener spesialbehandling eller noe. Vanskelig å forstå?

jeg vet jo det, er ikke dum -.- men da bør de andre bli kasta ut også

Skrevet

jeg vet jo det, er ikke dum -.- men da bør de andre bli kasta ut også

Og igjen spør jeg. Hvordan vet du at de ikke har blitt kasta ut eller har fått en form for straff?

Skrevet

Jo det får de. Er folk som er blitt arrestert og satt inn for å ha banket mobbere. Det er stor forskjell på slå noen i selvforsvar og det å ta igjen som hevn.

Hevn er ikke lov. Og det du driver med er ikke selvforsvar. Det er hevn.

eh nei hvori tråden harjeg kalt noen noe stygt nå? INGEN STEDER

Skrevet (endret)

Moderatorer: vær så snill å utestengt denne dramatiske fjortisen uten selvinnsikt en gang for alle.

Edit: ja, og stengt denne idiotiske tråden i samme slengen. Den går jo bare rundt og rundt uten at ts faktisk forstår noen ting, og krangler på alt som blir sagt til henne.

Endret av PamRavenscroft
  • Liker 1
Skrevet

Meg meg meg meg meg. Offer offer offer offer. Sutre sutre sutre sutre.

Det er ikke noe rart du blir utestengt når du ikke har noe konstruktivt å komme med.

jeg harfaktisk mye bra å komme med. jeg lagde den kg og døden tråde foreksempel

Skrevet

Moderatorer: vær så snill å utestengt denne dramatiske fjortisen uten selvinnsikt en gang for alle.

-.- jeg har ikke gjort noe galt i dennetråden her bare fordi du misliker meg begyner ikkedet at du har rett til atjeg blir utesteng for alltid

Skrevet

jeg harfaktisk mye bra å komme med. jeg lagde den kg og døden tråde foreksempel

Enig - hold på den tanken! Ikke la deg falle tilbake til en spiral hvor du henger deg opp i alt som blir skrevet og tar på deg offerrollen og sinnarollen igjen. Fokuser på gode innlegg og gode tråder. Les hva Bond har skrevet til deg, om hvorfor du ble utestengt, ta det til deg og lær av det. Så kan du komme tilbake og fokusere på hva du kan bidra med, og ikke falle ned i det som faktisk er det svake.

Skrevet

Det er ikke lov å si stygge ting i forsvar heller. Få det inn i hodet ditt.

sier hvem? du?

Skrevet

sier hvem? du?

Tabris tar seg tod til å gi deg gode, veloverveide råd. Ta dem til det.

Dette innlegget er eksempel som Tabris nevnte tidligere, som får deg til å virke umoden.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...