Gjest SummerJudith Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 i går var det en anonymbruker som sa det styggeste noen person noen gang har sagt til meg. at jeg er en psykopat som ikke burde leve som er en fare for samfunnet :/ Så du syns man er psykopat hvis man sier i fotballfrue tråden at man ikke skal mobbe henne? eller at jeg stopper på gata hvis folk har skada seg? eller at jeg noen ganger med andre ungdommer deler ut free hugs? syns ikke det høres ut som en psykopat jeg.. men du har kanskje rett, kanskje jeg er det, kanskje jeg bare burde dø fordi jeg er farlig. Anders breikvik drepte en venn av meg og 3 andre kom så vidt unna jeg blir kvalm at du derfor sammenligner meg med en psykopat han er det, ikke jeg. jeg kunne aldri skada noen. og det at jeg aldri vil tape hvem vil hvem tape? når hele kg er mot meg vil jeg ikke være svak ved å tape. men dere klarte det, dere vant (: gratulerer og vet dere hvordan? ved å si jeg er psykopat .__. styggeste jeg noen sinne har hørt. jeg sier aldri stygge ting til folk hvis de ikke sier noe stygt først. ja jeg blir sur når jeg blir sur og sier stygge ting men ikke ellers. jeg hadde aldri gått til en person og sagt noe stygt bare for å såre :/ i natt var jeg så lei meg at jeg begynte å skjelve og følte jeg ikke fikk puste bare for pågrunnav deg feige anonymbruker. selvom dere ikke brukte stygge ord i går sa dere andre ting for å såre meg, dere minner meg mye om foreldrene mine. jeg bare vært i slosskamp en gang i mitt liv så hvis jeg noen gang har sagt noe sånt så er det bare fordi jeg er sur jeg mener ikke noe med det. så ja.. er jeg psykopat? .___.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Basert kun på dette så høres det ikke slik ut, men du høres veldig mentalt svak ut. Hvis du lar dette gå innpå deg, så har det en dypere årsak som du kanskje bør få snakket med en profesjonell om. Hvis det å henge på forum har en negativ innvirkning på deg så bør du kanskje vurdere å kutte det ut. 17
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Jeg tror du vet svaret selv: at du IKKE er en psykopat. Ikke bry deg om hva ukjente folk sier til deg på nettet. De aner ikke hvem du er, de kjenner deg ikke overhodet. Skal du være her inne så må man tåle litt, noen er styggere i munn enn andre. Det er ikke alle som har lært folkeskikk. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Basert på det du skriver kan ikke jeg se at du er psykopat.. Men det virker som du har lav selvtillit og at du tar deg nær av ting. Det var absolutt ikke hyggelig gjort av den anonyme brukeren å kalle deg psykopat, men du må ikke høre på alt folk på KG skriver. Vedkommende kjenner jo ikke deg! Hvis det å henge på forum har en negativ innvirkning på deg så bør du kanskje vurdere å kutte det ut. Støtter denne! Psykopati
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Hvis jeg ikke husker feil, har du skrevet en del drøye ting her inne som kanskje folk har reagert på. Det virker også litt merkelig å ramse opp "gode gjerninger" påd en måten du gjør det i innlegget ditt. Jeg tror at de som virkelig er snille ikke har behov for å skryte av det på den måten. At du og vennene dine dler ut "free hugs" på gaten virker mer som noe dere gjør for deres egen del og ikke for andre, spør du meg. Hvis du virkelig skjelver og får angst og tenker at du bør dø fordi noen på et forum har skrevet at du er psykopat, bør du oppsøke hjelp. Du virker ustabil og bør ikke henge på forum hvis du tar deg så nær av ting. 18
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Du må ikke ta deg nær av det som folk sier her på forumet. Jeg har blitt kalt terrorist jeg! OG jeg har ikke gjort noe som en gang antyder til at jeg er en terrorist. Det er mange her som bruker uttrykk de ikke har peiling på, eller har mentale vrangforestillinger. Det beste er rett og slett å bare rolig gå ut av diskusjonen og le for seg selv. Vedkommede som bruker slike uttrykk bare for å såre VET at de SELV har dummet seg ut, og det kan nok også alle andre se.
Puselusk Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Uten at jeg har lest alt du har skrevet på forumet så vil jeg bare si: Ikke bry deg om sånne personangrep. Når man skriver på et forum så er det stor sjanse for at man blir dømt utifra det man skriver om emnet der og da, husk at ingen KJENNER deg. Jeg har blitt kalt mye jeg opp i gjennom åra på forum, der folk har tatt konklusjoner i hytt og gevær. Å kalle deg for psykopat etc blir patetisk, og prøv å ikke ta det personlig. Folk kan bli irriterte, sinte osv, helt greit. Men når folk begynner å gå til personangrep så går de likevel ned på et lavt nivå selv mener jeg da. Med mindre man har virkelig åpenbare bevis for at en person er psykopat. Jeg vet jo ikke om jeg er enig i alt du skriver, jeg har ikke lest alt for å si det sånn, men jeg husker jeg leste en tråd der du startet emnet, og jeg syntes faktisk folk der oppførte seg ganske råttent mot deg, så jeg kan skjønne litt din frustrasjon og. Noen ganger har kanksje folk grunn til å bli irriterte/sinte pga noe du skriver, men la oss si jeg leser noe du skriver og jeg ikke er enig i det hele tatt, så lar jeg ikke det skape en totalvurdering av deg. Jeg prøver også å være saklig i mine argumenter, for man lærer hverken seg selv eller andre noe med å fyre opp sinnet. men noen er mer kortlunta enn andre. Er tilogmed ting med min aller besteveninne jeg ikke er enig med i det hele tatt og sikkert kunne vært et grunnlag for en krangel, men jeg sitter ikke og generaliserer folks persnolighet utifra en mening. ingen kan gi deg en fasit på hva slags person du er på KG, folk kan krangle, og spytte i fjeset ditt pga du har en mening om noe, det skjer ikke bare med deg. Men det fins ingen fasit. Så ikke ta deg nær av det
Gjest Starlit Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Kjære Aaleyah De aller fleste på dette forumet som kaller folk for de grusomste ting, er psykopater selv! Er vanlig takst at de rakker ned på de friske for å føle seg bedre, så ta det med ro! Du må ikke tro på det vonde de sier:) Folk er steingale i dette samfunnet. * God klem til deg * Endret 23. januar 2012 av Starlit
Gjest jente Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Jeg tror du vet svaret selv: at du IKKE er en psykopat. Ikke bry deg om hva ukjente folk sier til deg på nettet. De aner ikke hvem du er, de kjenner deg ikke overhodet. Skal du være her inne så må man tåle litt, noen er styggere i munn enn andre. Det er ikke alle som har lært folkeskikk. tusen takk for støtte <3 jeg er Aaleyah men av en eller annen grunn har jeg blitt utestegt igjen .__. så tørr ikke skrive navnet mitt. moderatorer hvorfor har jeg blitt utestengt? er det pågrunnav tråden i går? så dere ikke at alle hakka på meg? hvorfor var det da jeg som ble utestengt? :L vil bare vite det værsåsnill har ikke gjort no galt. kan dere værsåsnill skrive grunnen her? (: plis
Gjest jente Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 takk for alle hyggelige svar <3 (: er Aaleyah foresten
Gjest jente Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Hvis jeg ikke husker feil, har du skrevet en del drøye ting her inne som kanskje folk har reagert på. Det virker også litt merkelig å ramse opp "gode gjerninger" påd en måten du gjør det i innlegget ditt. Jeg tror at de som virkelig er snille ikke har behov for å skryte av det på den måten. At du og vennene dine dler ut "free hugs" på gaten virker mer som noe dere gjør for deres egen del og ikke for andre, spør du meg. Hvis du virkelig skjelver og får angst og tenker at du bør dø fordi noen på et forum har skrevet at du er psykopat, bør du oppsøke hjelp. Du virker ustabil og bør ikke henge på forum hvis du tar deg så nær av ting. hvorfor er det rart å ramse opp det? poenget var å vise at jeg ike er en psykopat...så du mener jeg er slem? :/ det er ikke sant vis du lurte men tro hvadu vil. ikke min feil det skjedde vel, jeg hadde akuratt nesten sovna og plutselig så begynte jeg å skjelve skikkelig og fikk ikkepuste i det heletatt slet i flere minutterfor å få føle jegfikk puste igjen og det er ikke angst. og hvis alle tror jeger psykopat er det ingen som vil jeg skal leve hvem vil psykopaterskal leve?
Tullamore Dew Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har aldri lest ordet "Psykopat" så mange ganger som jeg har lest det på her på Kvinneguiden, så jeg tror du kan ta det med ro.
riotgrrrl Skrevet 23. januar 2012 #14 Skrevet 23. januar 2012 Psykopat er du nok ikke, men litt psykisk ustabil - ja. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 Ingen psykopater mistenker seg selv for å være psykopat. De føler seg fullstendig overlegne andre, de tror de er feilfrie og de soler seg i sin egen innbilte fortreffelighet. Slik er ikke du. Derfor mener jeg at du ikke er psykopat, Aaleyah. Jeg skjønner at du føler deg trampet på når jeg leser enkelte kommentarer du har fått, men det rettferdiggjør ikke å hamre i vei på tastaturet med caps lock på. Neste gang du føler deg angrepet kan du lene deg tilbake, trekke pusten og kjenne etter: Du er så mye mer enn nett-Aaleyah, og du trenger ikke la slike kommentarer plage deg i det virkelige livet. Svar heller kort og nøkternt, hvis du i det hele tatt må svare. Verden går videre, og det gjør du også. Prøv å ta vare på de gode egenskapene dine - jeg oppfatter deg for eksempel som ærlig og likefrem, noe som er bra - men ikke la det bli ubalanse i negativ retning. PS: Jeg kom med en av de barnslige kommentarene, om alderen din, og det beklager jeg virkelig. Jeg ble revet med, det hadde allerede eskalert veldig i tråden, og det var heller ikke en av de verste kommentarene, men det er egentlig ingen unnskyldning. Jeg følte meg dårlig etterpå, og skjønte at jeg måtte se deg mer helhetlig. Du er ikke så verst, Aaleyah, det skjønte jeg da jeg så etter. 1
Gjest Maruwan Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 (endret) i går var det en anonymbruker som sa det styggeste noen person noen gang har sagt til meg. at jeg er en psykopat som ikke burde leve som er en fare for samfunnet :/ Så du syns man er psykopat hvis man sier i fotballfrue tråden at man ikke skal mobbe henne? eller at jeg stopper på gata hvis folk har skada seg? eller at jeg noen ganger med andre ungdommer deler ut free hugs? syns ikke det høres ut som en psykopat jeg.. men du har kanskje rett, kanskje jeg er det, kanskje jeg bare burde dø fordi jeg er farlig. Anders breikvik drepte en venn av meg og 3 andre kom så vidt unna jeg blir kvalm at du derfor sammenligner meg med en psykopat han er det, ikke jeg. jeg kunne aldri skada noen. og det at jeg aldri vil tape hvem vil hvem tape? når hele kg er mot meg vil jeg ikke være svak ved å tape. men dere klarte det, dere vant (: gratulerer og vet dere hvordan? ved å si jeg er psykopat .__. styggeste jeg noen sinne har hørt. jeg sier aldri stygge ting til folk hvis de ikke sier noe stygt først. ja jeg blir sur når jeg blir sur og sier stygge ting men ikke ellers. jeg hadde aldri gått til en person og sagt noe stygt bare for å såre :/ i natt var jeg så lei meg at jeg begynte å skjelve og følte jeg ikke fikk puste bare for pågrunnav deg feige anonymbruker. selvom dere ikke brukte stygge ord i går sa dere andre ting for å såre meg, dere minner meg mye om foreldrene mine. jeg bare vært i slosskamp en gang i mitt liv så hvis jeg noen gang har sagt noe sånt så er det bare fordi jeg er sur jeg mener ikke noe med det. så ja.. er jeg psykopat? .___. Vel...du oppretter en tråd hvor du skryter av alle de flotte sidene dine, fordi noen sa noe negativt om deg. I tillegg bruker du Utøya-saken for å få sympati. I det hele tatt fremstår det her som et veldig "sosialt kalkulert" innlegg. Mitt svar på spørsmålet er: kanskje EDIT: Glem det! Jeg leste innlegget ditt en gang til. Du er nok bare ung og usikker. Gikk litt fort i svingene her, og plutselig var jeg e-psykopat selv. Beklager det. Endret 23. januar 2012 av Maruwan 2
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2012 #17 Skrevet 23. januar 2012 Kanskje en ide å tenke over hvilke karakteristikker du har brukt om andre her på forumet. 3
Gjest Starlit Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 takk for alle hyggelige svar <3 (: er Aaleyah foresten Husk at bare du selv kjenner sannheten om deg selv Ingen kan spå din framtid, ei heller dømme deg på forhånd. Ble behandlet akkurat likens jeg.. Noen personer gjemmer seg bak pc`n, og gir utløp for egne personlige problemer, og bitterhet i livet. Som de de velger å ta ut på andre som later til å ha vokst opp med mye kjærlighet og støtte. Stol på deg selv, og hør ikke på andre med svarte demoner i seg. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 Å henge seg opp i noe og skape så mye drama tyder på at du ikke helt vet hva din reaksjon over en filleting som en anynom har sagt på et forum innebærer, men du må derimot dvele over dette til krampa tar en uten å i det hele tatt skjønne at dette er intet annet enn et spill, et spill hvor du er offeret! Kanskje denne tråden er bra for deg, men hva får andre ut av den på denne delen av forumet? Ikke en dritt, noe som for deg sikkert kommer som et sjokk sånn egentlig. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Hvilke karakteristikker hun har brukt om andre er overhode ingen unnskyldning for å mobbe henne. Har like fullt gått igjennom en del av innleggene hennes og kan, så langt, ikke se hun skriver noe dårlig om noen! Så skjerp dere folkens, mobbing er aldri ok! For dét er det flere av dere gjør. Mobber. Å bli overbelastet på en måte som gir utslag i pusteproblemer er helt normalt når man blir krenket, og vitner om et menneske som har god indre kontakt, ikke psykiske problemer. At man bryr seg når man blir angrepet vitner heller ikke om lav selvtillit nødvendigvis, - men at man rett og slett blir lei seg. Så ta for all del ikke slike kommentarer til deg heller TS, husk som andre her sier: Ingen her inne kjenner deg! Har lest litt av innleggene dine som sagt, og på meg virker det bare som du har en del spørsmål og forundring over livet som du ikke helt har funnet svar på selv. Når man deler de undringene, er dét vanlig høflighet og enten la være å svare synes man det blir for barnslig eller å gi et modent, og konstruktivt svar. Får du ikke det så bare overse det!! For selvom jeg har full forståelse for at du reagerer, og tenker det er helt normalt, så vit at mobbere aldri fortjener dine tårer!! I en perfekt verden hadde ikke slike mennesker fått eie egen pc engang, men siden vi tross alt må leve blant dem er det best å lære seg å overse dem først som sist. Lykke til!
Fremhevede innlegg