Gå til innhold

er jeg er en psykopat :(?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje en ide å tenke over hvilke karakteristikker du har brukt om andre her på forumet.

hva mener du med det? :3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du med det? :3

At du burde behandle andre som du selv vil at andre skal behandle deg. Hvis du ikke liker å bli kalt ting, så burde du ikke kalle folk ting selv.

Det går an å ha litt selvinnsikt vettu.

• Liker 4
Skrevet

Å henge seg opp i noe og skape så mye drama tyder på at du ikke helt vet hva din reaksjon over en filleting som en anynom har sagt på et forum innebærer, men du må derimot dvele over dette til krampa tar en uten å i det hele tatt skjønne at dette er intet annet enn et spill, et spill hvor du er offeret!

Kanskje denne tråden er bra for deg, men hva får andre ut av den på denne delen av forumet?

Ikke en dritt, noe som for deg sikkert kommer som et sjokk sånn egentlig.

så frekk du er o.o så det er et spill altså? og jg er offeret? ok..da vet jeg det men da kan ikke du klage neste gang jeg sier stygge ting for det ertydeligvis det dere vil. hva i huleste mener du meddet siste? hvis du synsdet er så ille SÅ IKKKE LES DEN DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei, psykopat er du ikke, og jeg synes selv den kommentaren var langt over streken for hva som er akseptabelt. Men du virker overfølsom og har lett for å fyke opp i sinne og angripe andre. Det ser også ut som om det er vanskelig for deg å være selvkritisk (dette er vel andre gangen du er utestengt, og du forstår fortsatt ikke hvorfor, og mener du ikke har gjort noe galt).

Når så mange reagerer på det du skriver, så vil det være bedre for deg om du klarer å ta litt selvkritikk i stedet for å mene at det alltid er "alle andre" som oppfører seg fælt. Det betyr ikke at alt folk skriver om deg er sant eller riktig, f.eks var psykopatkommentaren som sagt langt over streken og ikke noe du skal ta til deg i det hele tatt. Men jeg tror du vil få det bedre med deg selv hvis du klarer å se hvorfor så mange reagerer på dine innlegg, og hvorfor du ble utestengt.

• Liker 7
Skrevet

Hvilke karakteristikker hun har brukt om andre er overhode ingen unnskyldning for å mobbe henne. Har like fullt gått igjennom en del av innleggene hennes og kan, så langt, ikke se hun skriver noe dårlig om noen! Så skjerp dere folkens, mobbing er aldri ok! For dét er det flere av dere gjør. Mobber. Å bli overbelastet på en måte som gir utslag i pusteproblemer er helt normalt når man blir krenket, og vitner om et menneske som har god indre kontakt, ikke psykiske problemer. At man bryr seg når man blir angrepet vitner heller ikke om lav selvtillit nødvendigvis, - men at man rett og slett blir lei seg. Så ta for all del ikke slike kommentarer til deg heller TS, husk som andre her sier: Ingen her inne kjenner deg! Har lest litt av innleggene dine som sagt, og på meg virker det bare som du har en del spørsmål og forundring over livet som du ikke helt har funnet svar på selv. Når man deler de undringene, er dét vanlig høflighet og enten la være å svare synes man det blir for barnslig eller å gi et modent, og konstruktivt svar. Får du ikke det så bare overse det!! For selvom jeg har full forståelse for at du reagerer, og tenker det er helt normalt, så vit at mobbere aldri fortjener dine tårer!! I en perfekt verden hadde ikke slike mennesker fått eie egen pc engang, men siden vi tross alt må leve blant dem er det best å lære seg å overse dem først som sist. Lykke til!

tusen takk snill kommentar <3 n_n

Skrevet

Jeg kan ikke svare deg om dette på åpent forum, men sjekk e-postadressen du brukte for registrering.

Bond, mod

Skrevet

At du burde behandle andre som du selv vil at andre skal behandle deg. Hvis du ikke liker å bli kalt ting, så burde du ikke kalle folk ting selv.

Det går an å ha litt selvinnsikt vettu.

jeg behandler folk bra jeg sierbare stygt når noen sierstygt til meg

Skrevet

Det er ikke å behandle folk bra hvis du tror det. Men jaja.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg om dette på åpent forum, men sjekk e-postadressen du brukte for registrering.

Bond, mod

plis si det her jeg har ikke gjort no galt jeg bare forsvarte meg, mange sa masse stygt til meg hvorfor ble ikke de kasta ut? :L

Skrevet

plis si det her jeg har ikke gjort no galt jeg bare forsvarte meg, mange sa masse stygt til meg hvorfor ble ikke de kasta ut? :L

Du må forholde deg til reglene. Slikt blir ikke diskutert i åpent forum. Gå heller og les mailen du har fått, og kommuniser med admins og mods via mail.

• Liker 5
Skrevet

Nei, det gjør du ikke. Du tar bunntenning og skriker og banner og kaller folk stygge ting uten grunn.

• Liker 3
Skrevet

Bond? Aaleyah her hvorfor ble jeg kasta ut??

Det er egentlig ganske overraskende at du ikke skjønner det selv, siden det er andre gangen nå.

Sist sa du jo at du skulle tilbake til TOPP og bli der, siden de er så mye mer modne enn alle oss andre?

Skrevet

Nei, psykopat er du ikke, og jeg synes selv den kommentaren var langt over streken for hva som er akseptabelt. Men du virker overfølsom og har lett for å fyke opp i sinne og angripe andre. Det ser også ut som om det er vanskelig for deg å være selvkritisk (dette er vel andre gangen du er utestengt, og du forstår fortsatt ikke hvorfor, og mener du ikke har gjort noe galt).

Når så mange reagerer på det du skriver, så vil det være bedre for deg om du klarer å ta litt selvkritikk i stedet for å mene at det alltid er "alle andre" som oppfører seg fælt. Det betyr ikke at alt folk skriver om deg er sant eller riktig, f.eks var psykopatkommentaren som sagt langt over streken og ikke noe du skal ta til deg i det hele tatt. Men jeg tror du vil få det bedre med deg selv hvis du klarer å se hvorfor så mange reagerer på dine innlegg, og hvorfor du ble utestengt.

så hvagjorde jeg feil? jeg bare forsvarte meg fra de som hakker på meg hele tia. jeg hadde bare langd en tråd om lærere så kommer de og begyner å diskutere meg o.o

Skrevet

Det er ikke å behandle folk bra hvis du tror det. Men jaja.

hvorfor ikke? hvis folk sierstygge ting til deg sier du ingenting tilbake? da virker man baresvak :3

Skrevet

Men verden fungerer sånn at reglene gjelder for alle. To vrange blir ikke en rett vettu. Om en bryter reglene først, så betyr ikke det at du er unntatt de reglene fordi en annen begynte. Du skjønner vel det?

Altså hvis en kaller deg noe stygt og bryter reglene, så betyr ikke det at det er greit for deg å bryte reglene og kalle noen noe stygt tilbake av den grunn. Du har like fullt brutt reglene selv om den andre begynte. Og da er det bare rett og rimelig at du blir straffet for det.

• Liker 2
Skrevet

så hvagjorde jeg feil? jeg bare forsvarte meg fra de som hakker på meg hele tia. jeg hadde bare langd en tråd om lærere så kommer de og begyner å diskutere meg o.o

Mange har skrevet til deg flere ganger hvorfor folk reagerer på dine innlegg, men du vil ikke ta noe til deg. Du fortsetter bare å si at du er snill og uskyldig, og at alt er alle andres feil. Så lenge du har den innstillingen så vil du ikke kunne ta selvkritikk, og du vil ikke forstå hvorfor folk reagerer. Du gjør deg selv en stor bjørnetjeneste med å ta på deg en slik martyrrolle, fordi det gir deg mer frustrasjon, sinne og usikkerhet enn nødvendig.

Det handler nemlig ikke om å tape eller vinne. Det er ingen her som er i krig mot deg, det er kun du som føler det er deg mot røkla. Og med en slik holdning så vil nok mange av dine tråder ende opp med å bli en selvoppfyllende profeti hvor det ender opp med deg i sinne som forsvarer deg mot alle andre. Og du får bekreftet at du ikke gjør noe galt, men at KG er mot deg. Du vil vokse på å klare å bryte dette mønsteret.

• Liker 7
Skrevet

Nei, det gjør du ikke. Du tar bunntenning og skriker og banner og kaller folk stygge ting uten grunn.

jeg hadde faktisk en velig god grunn (:

Skrevet

hvorfor ikke? hvis folk sierstygge ting til deg sier du ingenting tilbake? da virker man baresvak :3

Det er logikk på barneskole nivå. Men uansett. Det er å bryte reglene og da er det bare rett og rimelig at du får straff. Du skjønner vel det?

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...