Gå til innhold

Så pinlig..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lite problem i heimen...

Jeg er verdens største kløne, og da jeg skyndtet meg opp trappa klarte jeg å snuble og klasket handa rett inn i murpipa....

Har ventet og sett det an, men nå er knokene nedom lillefingeren og ringfingeren superhoven, vond, klarer ikke å bruke handa, i tillegg har blårosene spredt seg oppover fingrene...

Burde tatt et røntgen, men problemet er at mannen min jobber på sykehuset, han er ortoped, og han synes det er ytterst pinlig om jeg tropper opp på sykehuset og dette blir fremlagt på morgenmøtet (alle rtg-bilder blir fremvist på morgenmøter). Han har sjekket, og det er iallefall ikke alvorlig skeivstilling, men det er ytterst smertefullt.

Han er bekymret for at jeg på et eller annet vis skal stille han i dårlig lys....i følge han så skjer sånne brudd 95% pga slåssing på fylla... Dette skjedde i morges da jeg var i full fart på vei opp trappa og snublet, hadde det travelt pga jeg hørte at minstejenta lekte frisørsalong med storesøstera på badet og jeg ble lettere stresset.

Grem! Har nå slitt med smerter siden i morges, men jeg må nok bare ta en tur på sykehuset og ta et bilde...

Ikke noe jeg ville med dette innlegget, bare ei lita utblåsning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ville ikke en gang fortelle hvor dumt mannen din reagerer på det her? :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Så mannen vil ikke at du skal få undersøkt hånden din, fordi det kan sette HAN i dårlig lys? Herregud.

• Liker 12
Skrevet

Herregud for en mann!

• Liker 4
Skrevet

Du ville ikke en gang fortelle hvor dumt mannen din reagerer på det her? :fnise:

Ts her;

Jo, han har absolutt reagert dumt!!!! Og jeg har sagt til han at så lenge han ikke har blåveis så er det ingen som mistenker at jeg har klappet til han....(ikke er jeg sterk nok til det heller)

Men jeg ser dillemmaet hans da.......sikkert ytterst pinlig

(unnskyld evt skriveleifer, jeg skriver med venstrehånden nå)

Skrevet

Ts;

Nei, svarte heller, dette er så vondt at jeg får ikke sove, selv med hjelp av ibux og paracet. Blir røntgen i morgen........mistenker gips i noen uker fremover......har søren meg hand på nivå som en kjempe....

Skrevet

Det er da ingen på dette morgenmøtet som kommer til å få vite at dette røntgenbildet er av deg? Da er det vel det å la deg få komme inn på sykehuset han synes er flaut.

Beklager, men dette er så tragisk at jeg bare må le... Selvfølgelig skal du på røntgen uavhengig av om han jobber der eller ikke! Unnskyld, men mannen din er ei pyse. :gjeiper:

• Liker 7
Skrevet

Lite problem i heimen...

Jeg er verdens største kløne, og da jeg skyndtet meg opp trappa klarte jeg å snuble og klasket handa rett inn i murpipa....

Har ventet og sett det an, men nå er knokene nedom lillefingeren og ringfingeren superhoven, vond, klarer ikke å bruke handa, i tillegg har blårosene spredt seg oppover fingrene...

Burde tatt et røntgen, men problemet er at mannen min jobber på sykehuset, han er ortoped, og han synes det er ytterst pinlig om jeg tropper opp på sykehuset og dette blir fremlagt på morgenmøtet (alle rtg-bilder blir fremvist på morgenmøter). Han har sjekket, og det er iallefall ikke alvorlig skeivstilling, men det er ytterst smertefullt.

Han er bekymret for at jeg på et eller annet vis skal stille han i dårlig lys....i følge han så skjer sånne brudd 95% pga slåssing på fylla... Dette skjedde i morges da jeg var i full fart på vei opp trappa og snublet, hadde det travelt pga jeg hørte at minstejenta lekte frisørsalong med storesøstera på badet og jeg ble lettere stresset.

Grem! Har nå slitt med smerter siden i morges, men jeg må nok bare ta en tur på sykehuset og ta et bilde...

Ikke noe jeg ville med dette innlegget, bare ei lita utblåsning...

Ok, må si mannen din er en liten dust som ikke er mer bekymret for helsa di enn ryktet på jobben :fnise:

Men kan også skjønne det er litt ubehagelig for ham om de fleste med slike skader har vært i slosskamp:P Selv drev jeg mye med kampsport, og var mer eller mindre konstant dekket i blåmerker. Og om sommeren gikk jeg jo i shorts og singelet uten å tenke meg om så kjæresten fikk noen stygge blikk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ts her (ikke Pet, som jeg digger);

Jo, det blir lagt frem navn på morgenmøtet når de går igjennom Rtg-bildene. Jeg er superkleivete, og har hatt mine runder på sykehuset.....fikk bl.a av gipsen 5 dager før bryllupet vårt. Da besvimte jeg i trappa og knakk et sidebein på handa....

Vi bor i en liten by, det er 4 overleger i ortopedi her, der mannen min er en av de.

Åhh...grem...

Nei, nå er det så vondt, det blir Rtg i morgen!

Skrevet

Herregud så teit. Hvis de ansatte på sykehuset ikke har noe bedre enn å tolke en situasjon til noe annet og lage teite rykter så synes jeg synd på dem. Skjønner ikke hvorfor det skal være et problem en gang, å dra på sykehuset med en skade kun fordi din mann jobber der. Skulle ikke tro fyren har iq nok til å studere medisin.. Det sier seg jo selv at en skal dra dit når en skade har skjedd! Hvis de tror dere har problemer med vold i hjemmet så får det vel heller bare være?

Skrevet

Men hvis du har en tendens til å være klønete, og har vært der før pga dette, så tror jeg ikke de ville tenke no særlig over dette. Ikke at jeg tror de ville gjort det uansett da.

Skrevet

Ett av to:

Enten er du en dust som lager køddetråder

eller

mannen din er en megadust

Du vet selv hva som er riktig.

• Liker 5
Skrevet

dette blir fremlagt på morgenmøtet (alle rtg-bilder blir fremvist på morgenmøter).

Dette er bare tull. Jeg deltar selv på morgenmøter på sykehuset hvor jeg jobber, og at alle røntgenbilder blir vist fram på morgenmøtene, er bare tøys.

Skrevet

Ett av to:

Enten er du en dust som lager køddetråder

eller

mannen din er en megadust

Du vet selv hva som er riktig.

Ts her;

Jeg lager ikke køddetråder, ergo så må mannen være en dust. Nå er kl 2.04. pg jeg får ikke sove pga smertene i handa. Vurderer å bryte meg inn i legevesken til mannen for å få litt realt smertestillende.....

(jeg har t.o.m lest ut siste boken av Knausgård. På en lørdagskveld. Så nei; dette er ingen køddetråd.)

Skrevet

Dette er bare tull. Jeg deltar selv på morgenmøter på sykehuset hvor jeg jobber, og at alle røntgenbilder blir vist fram på morgenmøtene, er bare tøys.

Ts her;

Tull og tøys;

Her, på sykehuset hvor vi jobber, er det morgenmøte hver dag mellom kl 7.30 og 8, alle tilfeller blir presentert,

Skrevet

Ts her;

Tull og tøys;

Her, på sykehuset hvor vi jobber, er det morgenmøte hver dag mellom kl 7.30 og 8, alle tilfeller blir presentert,

Så nå jobber du plutselig på det samme sykehuset selv? Og mener seriøst at du vil stille mannen din i dårlig lys om du kommer med brukket hånd?

Jøje meg.

Det er i hvertfall ikke vanlig at samtlige røntgenbilder som er tatt siste døgn blir presentert for alle som deltar på et morgenmøte. Da hadde vi jammen ikke hatt tid til mye annet, om det skulle skje her hvor jeg jobber.

• Liker 2
Skrevet

Ts her;

Blir et Rtg-bilde i morgen. Nå har jeg, for en time siden, tatt pinex forte og voltaren, likevel verker handa som besatt.

Mannen får bare tåle dårlige vitser på mandag...

• Liker 1
Skrevet

Ts her;

Tull og tøys;

Du trenger vel strengt tatt ikke dra til noe sykehus med hånden din. Hva med legevakten? Dessuten er det nok bare innlagte pasienters røntgenbilder som eventuelt blir presentert på morgenmøter. Tror ikke en liten brist i en hånd blir presentert, gitt. ;)

Skrevet

Du trenger vel strengt tatt ikke dra til noe sykehus med hånden din. Hva med legevakten? Dessuten er det nok bare innlagte pasienters røntgenbilder som eventuelt blir presentert på morgenmøter. Tror ikke en liten brist i en hånd blir presentert, gitt. ;)

Å joda, særlig når pasienten er kona til en overlege. Blir fredagsettermiddag-stemning på en mandagsmorra nå! ;)

• Liker 4
Skrevet

Så nå jobber du plutselig på det samme sykehuset selv? Og mener seriøst at du vil stille mannen din i dårlig lys om du kommer med brukket hånd?

Jøje meg.

Ts her;

Det er i hvertfall ikke vanlig at samtlige røntgenbilder som er tatt siste døgn blir presentert for alle som deltar på et morgenmøte. Da hadde vi jammen ikke hatt tid til mye annet, om det skulle skje her hvor jeg jobber.

Jeg er jordmor og jobber da på føden. Grunnen til at jeg skrev VI, er at vi begge jobber på samme sykehus. Som sagt tidligere, liten by og lite sykehus.........

Og jo, jeg har, som i regi av ekstravakter på kirugen og ortopedien, vært med på morgenmøter. Alt som har skjedd på vakt (etter kl 17) blir presentert på morgenmøter. Mulig du jobber i en storby, men sånn er tingenes tilstand her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...