Salka Skrevet 19. mai 2019 #141 Skrevet 19. mai 2019 18 timer siden, Malika skrev: Ok. Bare litt merkelig at dere ikke kan svare i tråden her. Det er litt sånn Nord-Korea-tendenser. Masse regler å følge og lite fleksibilitet for oss som faktisk er brukere på Kvinneguiden. Amen! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 3
Gjest Malika Skrevet 11. september 2019 #142 Skrevet 11. september 2019 På 19.5.2019 den 11.29, Salka skrev: Amen! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Takk. Det ble jeg glad for. <3
EvaLena Skrevet 11. september 2019 #143 Skrevet 11. september 2019 Den dagen jeg dør så blir jeg bare plutselig borte herfra. Ingen som vet at jeg er bruker på dette forumet. Uansett så er det nok ikke mange som vil savne meg. Jeg fulgte Citronella i dagboken hennes. Den dagen det kom frem at hun var død så gråt jeg. Hele dagen var ødelagt, enda jeg aldri har skrevet med henne personlig. Det er mange brukere her inne jeg ville sørget over og det er trist at vi ikke får vite hvorfor noen blir borte fra forumet. 4
Sliten&kjørt52 Skrevet 11. september 2019 #144 Skrevet 11. september 2019 (endret) 51 minutter siden, EvaLena skrev: Den dagen jeg dør så blir jeg bare plutselig borte herfra. Tror det virker mot sin hensikt å kjøre den stilen Kg. Går for nå. Selvmord er vel den vanligste dødsårsaken blandt folk mellom ... og ... -i værdens LYKKELIGSTE LAND, -ELLER... En grunn til att jeg ikke har sjekka ut. -MÅ Vite att Søs. er good. ... JEG Hadde savna deg, @EvaLena ,Seff. MANGE FLER, -LIKER Stilen din... a. Endret 11. september 2019 av Sliten&kjørt52
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #145 Skrevet 11. september 2019 Jeg savner en bruker som skrev at hun løp 3km hver dag, og husker at hun gjorde det gjennom graviditeten også. Hadde bilde av en trent person i sportsbh og shorts, noen som vet hvem jeg mener? Husker ikke navnet Anonymkode: cc292...59d 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 11. september 2019 #146 Skrevet 11. september 2019 (endret) Serr... Ta det på allvor, -eller fortsette å Ignorere... ... VET Kg. KAN GJØRE EN FORSKJELL HER... a. Endret 11. september 2019 av Sliten&kjørt52 1
Paradisio Skrevet 11. september 2019 #147 Skrevet 11. september 2019 19 timer siden, EvaLena skrev: Den dagen jeg dør så blir jeg bare plutselig borte herfra. Ingen som vet at jeg er bruker på dette forumet. Uansett så er det nok ikke mange som vil savne meg. Jeg fulgte Citronella i dagboken hennes. Den dagen det kom frem at hun var død så gråt jeg. Hele dagen var ødelagt, enda jeg aldri har skrevet med henne personlig. Det er mange brukere her inne jeg ville sørget over og det er trist at vi ikke får vite hvorfor noen blir borte fra forumet. Dette har jeg også tenkt på. Det er mest sannsynlig flere hundre døde brukere her inne som folk ikke hadde trodd var døde. Ettersom de fleste er anonyme så får vi aldri vite om de droppet å henge på forumet eller om de faktisk døde. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #148 Skrevet 11. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner en bruker som skrev at hun løp 3km hver dag, og husker at hun gjorde det gjennom graviditeten også. Hadde bilde av en trent person i sportsbh og shorts, noen som vet hvem jeg mener? Husker ikke navnet Anonymkode: cc292...59d Mama bear? Hun tror jeg fortsatt henger her inne under et annet nick. Anonymkode: 495b9...322
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #149 Skrevet 11. september 2019 På 19.9.2015 den 1.10, Arabella skrev: Så koselig! Slike meldinger varmer. Tusen takk . Jeg har lest innleggene dine i mange år, jeg har alltid likt deg, jeg vet det er tøft, men prøv å ikke la noen som sier fæle ting nå inn til deg. Det er leit å høre at du ble så syk, virkelig! Kom sterkt tilbake, fine damen Anonymkode: 09b41...40e 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #150 Skrevet 12. september 2019 On 9/11/2019 at 5:03 AM, EvaLena said: Den dagen jeg dør så blir jeg bare plutselig borte herfra. Ingen som vet at jeg er bruker på dette forumet. Uansett så er det nok ikke mange som vil savne meg. Jeg fulgte Citronella i dagboken hennes. Den dagen det kom frem at hun var død så gråt jeg. Hele dagen var ødelagt, enda jeg aldri har skrevet med henne personlig. Det er mange brukere her inne jeg ville sørget over og det er trist at vi ikke får vite hvorfor noen blir borte fra forumet. Jeg visste ikke at Citronella var død 😥 syns ikke det er så lenge siden jeg så et innlegg fra henne heller, men kanskje jeg så feil. Anonymkode: dde8d...443
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #151 Skrevet 12. september 2019 På 11.9.2019 den 5.38, AnonymBruker skrev: Jeg savner en bruker som skrev at hun løp 3km hver dag, og husker at hun gjorde det gjennom graviditeten også. Hadde bilde av en trent person i sportsbh og shorts, noen som vet hvem jeg mener? Husker ikke navnet Anonymkode: cc292...59d Runforit ? Anonymkode: 749e3...fca 2
Katten.2.0 Skrevet 12. september 2019 #152 Skrevet 12. september 2019 On 9/11/2019 at 5:03 AM, EvaLena said: Den dagen jeg dør så blir jeg bare plutselig borte herfra. Ingen som vet at jeg er bruker på dette forumet. Uansett så er det nok ikke mange som vil savne meg. Jeg fulgte Citronella i dagboken hennes. Den dagen det kom frem at hun var død så gråt jeg. Hele dagen var ødelagt, enda jeg aldri har skrevet med henne personlig. Det er mange brukere her inne jeg ville sørget over og det er trist at vi ikke får vite hvorfor noen blir borte fra forumet. Er Citronella død? Er det bekreftet? PM om slikt blir ryddet.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #154 Skrevet 16. september 2019 På 12.9.2019 den 23.50, AnonymBruker skrev: Runforit ? Anonymkode: 749e3...fca Ja! Anonymkode: cc292...59d
youcancallmejune Skrevet 16. september 2019 #155 Skrevet 16. september 2019 På 22.02.2012 den 21.39, AnonymBruker skrev: Mener å huske det jeg også, men så er det all den "cover up" greie da, som jeg synes det virker som nå. Det er innlegg her som blir slettet ser jeg uten noen forklaring og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Forståelig at de sletter siden både offer og gjerningsmann var aktive og godt kjent på KG. De møttes kanskje her? KG vil vel unngå at folk får noia og tror det skjuler seg potensielle drapsmenn bak annethvert nick.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå