Gå til innhold

24 dødfødte barn og fostre i en og samme kiste


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Sikker på du var 3 mnd. på vei? Altså at fosteret ikke hadde sluttet å utvikle seg mye, mye tidlgere? For så langt ut i et svangerskap må du gjennomgå en fødsel, mens tidlig i svangerskapet kan det fjernes ved utskraping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på du var 3 mnd. på vei? Altså at fosteret ikke hadde sluttet å utvikle seg mye, mye tidlgere? For så langt ut i et svangerskap må du gjennomgå en fødsel, mens tidlig i svangerskapet kan det fjernes ved utskraping.

??? Vi har da selvbestemt abort frem til 3 måneder. Da foretas det ingen provosert fødsel, men en vanlig utskrapning (eller retter sagt, vakuum-utsugning er det vel de bruker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Sikker på du var 3 mnd. på vei? Altså at fosteret ikke hadde sluttet å utvikle seg mye, mye tidlgere? For så langt ut i et svangerskap må du gjennomgå en fødsel, mens tidlig i svangerskapet kan det fjernes ved utskraping.

Ja, jeg er sikker. Sånt glemmer man ikke. Men jeg er ikke sikker på når i svangerskapet fosteret sluttet å utvikle seg.

Har ei venninne som også mistet i tredje mnd, hun måtte ikke føde, men kusine til min mann mistet i fjerde mnd og hun derimot måtte føde, stakkar.

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Vi har da selvbestemt abort frem til 3 måneder. Da foretas det ingen provosert fødsel, men en vanlig utskrapning (eller retter sagt, vakuum-utsugning er det vel de bruker).

Nei, så sent i svangerskapet vil man, med få unntak, foreta en medisinsk abort, ikke kirurgisk. Det har med størrelsen på fosteret å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...