Gå til innhold

Er det noen flere her som ikke synes Angelina Jolie er så veldig pen lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min lenke

Jeg husker at jeg tidligere elsket utseendet hennes, og at jeg synes hun var den vakreste kvinnen på jord.

Nå syns jeg ikke hun er noe særlig pen lenger, men er usikker på om det er jeg som har forandret smak, eller om det er hun som har forandret seg.

Jeg syns hun er for tynn, for blek, dårlig sminket og faktisk så syns jeg leppene er litt sånn latterlig store...

Hva mener dere?

Leppene ble vel litt for store her, og hun er fotografert i et hardt lys. Jeg synes hun begynner å ligne litt på Joan Collins fra Dynastiet.

http://www.google.no/imgres?q=joan+collins&hl=no&safe=off&client=firefox-a&hs=bBj&sa=X&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1927&bih=1281&tbm=isch&prmd=imvnslo&tbnid=C6E6Ug7tq_GV7M:&imgrefurl=http://pebri.net/qualification-joan-collins-sex-movies/&docid=S-o-eEjWry6TaM&imgurl=http://www.aspergertips.com/LA/Joan_Collins.jpg&w=1275&h=1754&ei=MygbT9qmF4_24QTwurypDA&zoom=1&iact=hc&vpx=1697&vpy=905&dur=3291&hovh=263&hovw=191&tx=96&ty=178&sig=108301796165525403860&page=3&tbnh=195&tbnw=142&start=163&ndsp=66&ved=1t:429,r:32,s:163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er pen, om noe tynn. Jeg har alltid likt henne i filmer, hun er kick ass i Tomb Raider-filmene. Jeg syns jo hun har noe stor lepper, men det kan jo hun ikke noe for. Helhetlig er hun flott, men personlig så syns jeg kvinner som er rundere i kantene er finere. Men herlighet, går jo ikke an å si at hun er stygg. Da burde jeg iallfall grave meg ned, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Kjæresten har aldri vært spesielt begeistra for henne.

Men hun har vel bare mistet litt underhudsfett, det skjer med oss alle når vi blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lenke

Jeg husker at jeg tidligere elsket utseendet hennes, og at jeg synes hun var den vakreste kvinnen på jord.

Nå syns jeg ikke hun er noe særlig pen lenger, men er usikker på om det er jeg som har forandret smak, eller om det er hun som har forandret seg.

Jeg syns hun er for tynn, for blek, dårlig sminket og faktisk så syns jeg leppene er litt sånn latterlig store...

Hva mener dere?

Hun er jo en pen dame, men jeg har aldri syntes hun var den bomba som hun ofte blir fremstilt som. Kjenner andre kvinner in real life som jeg synes er mye penere:) Naturlige, ekte jenter^^,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten har aldri vært spesielt begeistra for henne.

Men hun har vel bare mistet litt underhudsfett, det skjer med oss alle når vi blir eldre.

Jeg har ikke mistet underhudsfett:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macha Mong Ruad

Jeg har ikke mistet underhudsfett:)

Da har du ikke blitt gammel nok. ;)

Lever vi lenge nok skrumper vi inn til slutt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri vært mer enn helt plain - ligner igrunnen veldig mye på sin far svenno. Det som imidlertid er tristere er at hun er så beskjedent utstyrt intellektuelt. Virker som sekk full av floskler og overfladiske lettvintheter, og synes ikke å ha dømmekraft nok til å holde luksuslivet og omgangen med the rich and famous litt i tømme. Kommer nok aldri til å bli dronning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest ho er utruleg flott, og på Golden Globe berre eide ho løparen. Godt å sjå at ho har pynta seg litt att, ho har gøymd seg vekk i slike gjørmefargar dei siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært av de som synes hun er verdens vakreste kvinne, men synes hun er like pen nå som da hun var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun er nydelig, men hun var selvsagt et hakk penere i sine yngre dager. Kinnbeina hennes, som et eksempel, er fremdeles perfekte!

Men jeg synes ikke hun kler røde lepper så godt, så en nude look hadde nok vært mer heldig med hennes lepper og hudtone?

Helt enig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...