Gå til innhold

hjeeelp, j liker han ikke lenger..tror j!


kinky pinky

Anbefalte innlegg

hei12 j og typen min har vært sammen i 5 md. og j tror jeg har sluttet å like han, han er så sjenert og stille, det stikk motsatte av meg og han er ikke no god i senga heller, men j har lissom ikke lyst til å slå opp, hva skal j gjøre skal j slå opp er det noen som har vært i denne situasjonen før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror alle damer har vært i den situasjonen før...Plutselig står han der....Drar opp en solo på gitaren SIN så hårene reiser seg på ryggen din....Da er du fortapt....viljeløs og dagdrømmersk....svetter i hendene....

Er mere høyrøstet morsom enn noensinne...Pynter deg....har ikke klær lengre...Må bare..må bare...Fornuften er som blåst bort....Og livet er slettes ikke enkelt lengre....

Så har vi den gamle leksa igjen...du blir lurt...Eller du lurer deg selv til å tro noe...Tror denne vidunderlige skapningen din inn i dine drømmer , og tillegger han allverdens egenskaper som du ønsker og som han ikke har...

Igjen skjer det og igjen....

Waco

*klok av skade holder seg unna verpesjuke damer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forelskelse går gjerne over i løpet av 3-6 mnd.12Da enten til ingenting eller til noe sterkere.12Mitt råd til deg; om dette er noe du har følt en stund... si fra om hvordan du har det! Ikke hold gutten for narr ved å late som ingenting .... det er ikke rettferdig. Du skal heller ikke "kaste bort din og hans tid på noe som ikke er der!1212Lykke til videre!1212KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig ung? Ikke gå på akkord med deg selv for et forhold som er umodent! Det vil du angre på.

(hvis det er det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Unnskyld meg, men er ikke dette KVINNEguiden?

Eller er det fjortisguiden nå?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo!

Kanskje han ikke er no god i senga fordi, du/dere helst bør bruke en viss tid å utforske dere selv, og bli trygg på deres egen seksualitet før man ligger med andre.

Du er vel under den seksuelle lavalder og...ganske langt under... Finn frem Vi og gutta og stress nå ikke så mye for å bli voksen...blir det tidlig nok allikevel.

maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, i så fall håper jeg du klare å gjøre kort prosess. Jeg brukte flere måneder på det da jeg var på din alder, og for meg var det alt for tidlig å ha sex! Det vet jeg nå i ettertid. Bruk heller masse tid med venner, og se deg litt om før du velger;)Ikke ha dårlig samvittighet for å gjøre det slutt. Du er alt for ung til å være presset inn i et så alvorlig forhold.

Be strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hast med å binde seg seriøst til en gutt når man er 15 år (selv er jeg 32, og har fremdeles ingen hast...).

Jeg liker ham ikke så godt lenger, bør jeg slå opp? JA. Det bør du!

Det er dårlig gjort overfor ham om du ikke gjør det. La ham fortsette sitt liv, så kan du fortsette ditt.

Lykke til!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...