Saeria Skrevet 3. januar 2004 #21 Del Skrevet 3. januar 2004 Vi måtte sitte å holde rundt og kose med en livredd og veldig stiv pus. Han er litt skvetten av seg, og når klokka slo tolv så var marerittet over ham med full kraft. En halvtime etterpå turde han å roe seg, og å slå på brummemotoren. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. januar 2004 #22 Del Skrevet 6. januar 2004 Vi var et sted der det var få raketter, og "marerittet" varte i knapt 1/2 tim. Vi tok hunden med ut, før det "braket løs", for at den skulle få se hva som "fåregikk". Lekte med den, og bød på "godbit". Men nei takk! Ingen smisking med godbit da nei. Den løp opp på trappa og ville inn igjen. Så gjemte den seg (i den grad en St.Bernhard kan "gjemme" seg) under salongbordet. Der låg den helt stille og redd... Forsøkte å lokke med kos og godbit, til ingen nytte. Etter ca 2 timer skulle vi ha henne med ut for å lufte henne for natten, men nei, det gikk ikke. Neste dag hadde hun heller ikke lyst til å ut, var fortsatt skeptisk. Nå har vi hatt problemer med å få henne ut, etter at det er blitt mørkt, hver kveld! Stakkar... Gruer meg allerede til neste nyttårskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 6. januar 2004 #23 Del Skrevet 6. januar 2004 Kaninen min ble litt nervøs, men hadde det ganske ok bare den fikk sitte i buret sitt helt alene. Den står på en plass hvor den ikke kan se blinkene, bare høre lyden. Hamsteren min derimot hadde det ikke så bra. Den gjemte seg inne i huset sitt, og da jeg ville ta den ut etter en liten stund prøvde den å bite meg for første gang i sitt liv. Vi har bare hatt den noen måneder, men den har aldri vist tegn til aggresivitet tidligere, selv når vi har gjort slike ting som "alle eksperter" sier vil få den mest godlynte hamstrer til å bite. Kattene mine har aldri brydd seg om slikt, men så er det heller ikke så mange raketter der de bor. Men det er nok til at nervøse dyr får hetta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En ny.... Skrevet 8. januar 2004 #24 Del Skrevet 8. januar 2004 Verken hestene, hunden eller kattene så ut til å bry seg. Og rotta tror jeg ikke merket noe i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå