Brunhilde Skrevet 20. januar 2012 #61 Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor ikke? Fordi jeg syns barna fortjener bedre.
Anglofil Skrevet 20. januar 2012 #62 Skrevet 20. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. I utgangspunktet er det slik at tulletråder blir slettet, men nå er diskusjonen såpass god i denne tråden, og temaet allikevel akutelt, ergo velger jeg å la den stå. Blir det flere avsporinger og tull vil jeg eventuelt revurdere dette. Yvonne (mod)
Silfen Skrevet 20. januar 2012 #63 Skrevet 20. januar 2012 Fordi jeg syns barna fortjener bedre. Jeg ville i utgangspunktet ikke servert dette heller. Men; i denne hypotetiske fremstillingen, så ba jo barnet om det. Jeg lar stort sett barna velge selv hva som skal serveres i barnebesøket deres. Det er tross alt deres dag. Jeg syns det er litt vel prinsippfast å nekte barna det de vil ha, fordi man selv syns det ikke er godt nok.
Edvarda Skrevet 20. januar 2012 #64 Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor er min kommentar om at jeg synes det er ufint å dikte opp problemstillinger slettet? For det ER ufint å narre folk til å bruke tid på å prøve å gi gode råd og svar, og så har trådstarter bare funnet på hele greia.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #65 Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor er min kommentar om at jeg synes det er ufint å dikte opp problemstillinger slettet? For det ER ufint å narre folk til å bruke tid på å prøve å gi gode råd og svar, og så har trådstarter bare funnet på hele greia. Sikkert fordi at det var avsporing fra trådens tema. Hvis du leser det Yvonne har skrivd, så står det at tråden foreløbig får stå da det er et aktuellt tema. Denne hypotetiske situasjonen er en situasjon mange av oss kan komme borti, å ts i tråden jeg linket til opplevde å bli bedt om å kjøpe inn ingrediensene selv når hun ble invitert på middag. Er jo interresangt å se de forskjellige meningene. Igjen beklager jeg om du føler deg lurt, men dette er et forum, å du kan faktisk ikke vite om trådene du svarer i er reelle eller ikke. Ts
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #66 Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor er min kommentar om at jeg synes det er ufint å dikte opp problemstillinger slettet? For det ER ufint å narre folk til å bruke tid på å prøve å gi gode råd og svar, og så har trådstarter bare funnet på hele greia. Huff ja, og alle vi som planla å bruke av tiden vår på å diskutere viktige problemstillinger, men så var jo bare alt sammen tull og tøys. Fem minutter av mitt liv bortkastet..Usja meg altså Nei, det går vel bra det.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #67 Skrevet 20. januar 2012 Er jo interresangt å se de forskjellige meningene. Slå opp dette i en ordbok. 2
Edvarda Skrevet 20. januar 2012 #68 Skrevet 20. januar 2012 Huff ja, og alle vi som planla å bruke av tiden vår på å diskutere viktige problemstillinger, men så var jo bare alt sammen tull og tøys. Fem minutter av mitt liv bortkastet..Usja meg altså Nei, det går vel bra det. Hvis det er så hipp som happ med løgn og sannhet hadde vel ikke trådstarter behøvd å lyve for å få svar. Og hvis det er en så vanlig problemstilling ville den vel dukket opp uten at trådstarter behøvde å dikte den opp. 1
Silfen Skrevet 20. januar 2012 #69 Skrevet 20. januar 2012 Hvorfor er min kommentar om at jeg synes det er ufint å dikte opp problemstillinger slettet? For det ER ufint å narre folk til å bruke tid på å prøve å gi gode råd og svar, og så har trådstarter bare funnet på hele greia. Altså, halve forumet består jo av pisspreikproblemstillinger fra anonyme tullinger. Jeg syns det er langt merkeligere at mod gidder å bruke makten sin på en som faktisk sier ifra og der debatten er stort sett grei hele veien. Men noe må vel politiet ha å gjøre på ...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2012 #70 Skrevet 20. januar 2012 Kjøp pizza med mozarella og tomat. Ingen kjøtt. Og den er sykt god. Tilogmed jeg som er et "kjøttmenneske" elsker den.
Tropic Skrevet 20. januar 2012 #71 Skrevet 20. januar 2012 Jeg er MYE mer villig til å ta hensyn til de med allergier enn de som ikke spiser pga religion! Helt ærlig hadde jeg nok valgt å ikke invitere noen som måtte hatt halalkjøtt til middag, dette er mye dyrer og det gidder jeg faktisk ikke bruke tid og penger på.... MEN hadde det vært allergi hadde jeg uten problem brukt mere penger og mere tid på å forberede det! Evnt hadde jeg laget pizza, med deres del uten kjøtt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå