Gå til innhold

Avhengig av vibrator for å få orgasme...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ved hjelp av egne fingre, vibrator og tunge (alt på klitoris), men merker at hvis jeg har brukt vibrator (noe jeg veldig sjeldent gjør) er det mye vanskeligere å komme ved hjelp av annen stimuli. Hvis jeg har brukt vibratoren 4-5 ganger på rad, kan det ta flere dager før kjæresten min klarer å gi meg orgasme med tungen sin, selv om jeg vanligvis kommer etter 5-10 min. jeg ville anbefalt å ta en pause og teste annen stimuli, noe som kan ta tid før det får effekt. Men hvis du er fornøyd med vibratororgasmer - go for it. Det viktigste er jo hva som gjør deg fornøyd :) Personlig synes jeg orgasmene fra vibrator er mye dårligere enn de jeg får fra fingre eller tunge.

Siden Domino brakte off topicen på bane, har jeg aldri kommet uten klitorisstimuli. Det jeg har opplevd er å komme til kanten via klitorisstimuli og samleie, og så stoppe med stimulien av klitoris og likevel oppnå orgasme 5-10 sekunder etterpå. Men klarer aldri å komme til kanten uten å gi knappen oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er totalt avhengig av vibrator for å få orgasme. Kjøpte min første klitorisvibrator når jeg var 22 år, og fikk endelig min første orgasme. Problemet er at denne alltid må være med, ellers er det glemmesak. Tunge, fingre og penetrering gir meg ingenting, det er bare vibratoren som funker. Det er forsåvidt greit for samboeren min, men jeg føler jeg burde venne meg av denne snart.

Er det noen andre som har vært "avhengige" og klart å venne seg av dette?

Problemet her er at du er ikke trygg nok på deg selv.

Er ikke frekk nå, men er du mindre pen kanskje?

Jeg vil tro at mindre pene mennesker er veldig utrygge på seg selv og (nå snakker jeg ikke fra en faktabok, med tanke på at jeg er en utrolig sexy kvinne selv og har ingen problemer med å komme)da sliter med å komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er at du er ikke trygg nok på deg selv.

Er ikke frekk nå, men er du mindre pen kanskje?

Jeg vil tro at mindre pene mennesker er veldig utrygge på seg selv og (nå snakker jeg ikke fra en faktabok, med tanke på at jeg er en utrolig sexy kvinne selv og har ingen problemer med å komme)da sliter med å komme.

Og du laget deg profil her i kveld for å klikke deg rundt og legge igjen hjernedøde kommentarer?

Så pen som du er burde du da ha bedre ting å ta deg til :filer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Domino: Vaginalorgasme har jeg prøvd å få til gjennom hele mitt seksuelle liv (altså i ca 12 år vil jeg tro). Har prøvd ALT - fingre, peniser, vibratorer, agurker, you name it. Kjenner INGENTING. Du er klar over at bare 25% av kvinner er i stand til å få vaginalorgasme, ikke sant? Jeg er IKKE en av dem.

Siden jeg tydeligvis bør kvitte meg med min klitorisorgasme, bør vel også du kvitte deg med din penisorgasme. Begynn å ha sex som ikke involverer penis - penisorgasmer er mindreverdige! :filer:

Til resten: Takk for svarene. Får kanskje bare ta tiden til hjelp og håpe det løsner. Godt å høre at andre har fått det til :-)

TS

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Domino: Vaginalorgasme har jeg prøvd å få til gjennom hele mitt seksuelle liv (altså i ca 12 år vil jeg tro). Har prøvd ALT - fingre, peniser, vibratorer, agurker, you name it. Kjenner INGENTING. Du er klar over at bare 25% av kvinner er i stand til å få vaginalorgasme, ikke sant? Jeg er IKKE en av dem.

Siden jeg tydeligvis bør kvitte meg med min klitorisorgasme, bør vel også du kvitte deg med din penisorgasme. Begynn å ha sex som ikke involverer penis - penisorgasmer er mindreverdige! :filer:

Til resten: Takk for svarene. Får kanskje bare ta tiden til hjelp og håpe det løsner. Godt å høre at andre har fått det til :-)

TS

Har enda til gode å treffe noen av de resterende 75% som "ikke" kan få vaginal orgasme jeg da. Nei og nei, det sitter i hodet. Man kan få orgasme uten å få fysisk stimuli til og med.

Grunnen til at jeg mener at man for en periode kan roe ned klitorisorgasmen er for å vekke til live vagina. Men for all del, du i likhet med alle andre her ikke kan bare få fortsette med å vrenge og vri på alt jeg skriver. Jeg står uansett på mitt.

Jeg har et godt sexliv, det samme har de jentene jeg har sex med. Jeg trives jeg, og jeg lykkes. Dere velger selv om dere vil følge mine råd eller ikke. ;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å virke litt hissig:

Jeg tror TS er veldig fornøyd med klitorisorgasmen sin, Erotiskflukt, og hun har jo heller ikke spurt om hvordan hun kan få vaginaorgasme. Hun har (kort fortalt) spurt om det er mulig å venne seg av med vibratoren og få klitorisorgasme på andre måter.

Så det blir veldig off topic av deg å gjøre dette inn til en vaginalorgasmer-er-bedre-enn-klitorisorgasmer-du-burde-bytte-diskusjon.

Vil du misjonere for vaginalorgasmen bør du faktisk starte en egen tråd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egen tråd for å hylle vaginaorgasmene? Kan jo ikke gjøre det, for da legger jeg jo så mye press på de "75%" jentene og kvinnene som ikke kan få vaginalorgasme, og det kan vi jo ikke ha noe av.

Men det å utforske sin egen vagina kan være en glimrende ide når hun skal forsøke å avvenne seg vibratoravhengigheten. Fokusere på andre intime punkt, utvide sitt seksuelle repertoar, få seg en eller flere nye opplevelser. Så, alt i alt, jeg står for tipset mitt, og sier at det faktisk var ganske så genialt ;-)

-Domino

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen tråd for å hylle vaginaorgasmene? Kan jo ikke gjøre det, for da legger jeg jo så mye press på de "75%" jentene og kvinnene som ikke kan få vaginalorgasme, og det kan vi jo ikke ha noe av.

Men det å utforske sin egen vagina kan være en glimrende ide når hun skal forsøke å avvenne seg vibratoravhengigheten. Fokusere på andre intime punkt, utvide sitt seksuelle repertoar, få seg en eller flere nye opplevelser. Så, alt i alt, jeg står for tipset mitt, og sier at det faktisk var ganske så genialt ;-)

-Domino

Når du sier, lenger oppe i tråden, at man skal "roe ned klitorisorgasme for å vekke til live vagina", skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Mener du bare stoppe helt å røre klitten da, har jo hatt perioder før der jeg ikke har onanert på 1 måned etc. (ikke spør hvorfor :P ) men har da ikke klart å få noen vaginal orgasme for det om... Har hvert fall begynt med å slutte (hvis man kan si det) å bruke vibratorer (: så får håpe jeg får mer ut av at kjæresten min fingrer og slikker meg etter hvert.

Forresten, sier ikke at jeg er en av de såkalte 75%'ene, har funnet hvert fall et punkt for lenge siden jeg, men har liksom ikke hjulpet stort. Er deilig, merker at noe bygger seg opp, men kommer aldri mer enn halvveis... uansett blir man jo nærmest utslitt i armen før det bærer noen vei :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg vil anbefale deg å droppe leketøy i første omgang, og at du også dropper klitoris som fokus for din orgasme. Sammen med din partner anbefaler jeg at dere tar dere god tid til å vekke til live vaginaen din. Ha et langt og godt forspill. Bruk mye glidemiddel og husk trimmede negler. La han rolig få utforske din vagina med en eller flere fingre. Legg merke til punkter i din skjede som er ekstra følsomme og utforsk de.

-Domino

Relativt dårlig tips ettersom bare 25 % av kvinner KAN få vaginal orgasme. Enig med det første, men bare tull å ikke gi klitten noe oppmerksomhet!

Anonymous poster hash: fa879...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...