Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Tv2 Sumo-gull abm!


Labello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det bare å bestille inne på tv2 ?

Jo, men er ofte noen som vil kvitte seg med sitt billigere :) Vinnvinn-situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men er ofte noen som vil kvitte seg med sitt billigere :) Vinnvinn-situasjon

Nei, for mitt abonnement blir trukket fra MITT Visa-kort hvert måned, hvorfor skal jeg "selge" deg mitt brukernavn og passord?

Og i hvert fall IKKE billigere enn prisen JEG må betale selv!

Hvordan hadde du tenkt at salg av et sånt abonnement egentlig skulle fungere i praksis? Og hvordan kan JEG vinne på å selge til deg? Det skjønner jeg ikke helt..

Nei, det er ikke sånn at jeg kan fortsette å bruke det selv selv om du betaler meg for abonnementet og bruker det på din PC. Det er nemlig ikke mulig å bruke på flere PC-er samtidig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for mitt abonnement blir trukket fra MITT Visa-kort hvert måned, hvorfor skal jeg "selge" deg mitt brukernavn og passord?

Og i hvert fall IKKE billigere enn prisen JEG må betale selv!

Hvordan hadde du tenkt at salg av et sånt abonnement egentlig skulle fungere i praksis? Og hvordan kan JEG vinne på å selge til deg? Det skjønner jeg ikke helt..

Nei, det er ikke sånn at jeg kan fortsette å bruke det selv selv om du betaler meg for abonnementet og bruker det på din PC. Det er nemlig ikke mulig å bruke på flere PC-er samtidig.

Det er mange som får med abm. når de kjøper pc'er, telefoner eller noe slikt hos elkjøp, expert osv. Av disse er det også mange som ikke bruker det.

+ At sumo har støttet mange skoleklasser (til dugnad), som får abm. som de selger videre billigere for at folk skal kjøpe.

På denne måten vil jeg da si at det er en vinn-vinn situasjon??

DU derimot er utrolig korttenkt, som trodde jeg var ute å kjøpe et abm som blir trukket fast fra en konto til en som bruker det selv??? Jeg er ute etter å kjøpe, IKKE DELE. Det trodde jeg at man skulle klare å forstå, uten at jeg nevnte det. Men siden du tok det opp, JEG ER UTE ETTER Å KJØPE ET ABM. SOM INGEN BRUKER. Altså IKKE bruke samme brukernavn som noen andre.

Herregud, du får meg irritert over folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forøvrig bra at du var anonym bruker, slik at ingen kjenner deg igjen. Håper du føler deg latterlig dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som får med abm. når de kjøper pc'er, telefoner eller noe slikt hos elkjøp, expert osv. Av disse er det også mange som ikke bruker det.

+ At sumo har støttet mange skoleklasser (til dugnad), som får abm. som de selger videre billigere for at folk skal kjøpe.

På denne måten vil jeg da si at det er en vinn-vinn situasjon??

DU derimot er utrolig korttenkt, som trodde jeg var ute å kjøpe et abm som blir trukket fast fra en konto til en som bruker det selv??? Jeg er ute etter å kjøpe, IKKE DELE. Det trodde jeg at man skulle klare å forstå, uten at jeg nevnte det. Men siden du tok det opp, JEG ER UTE ETTER Å KJØPE ET ABM. SOM INGEN BRUKER. Altså IKKE bruke samme brukernavn som noen andre.

Herregud, du får meg irritert over folk

Folk inne på KG er bare ute etter å være kvalme, ikke bry deg om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for mitt abonnement blir trukket fra MITT Visa-kort hvert måned, hvorfor skal jeg "selge" deg mitt brukernavn og passord?

Og i hvert fall IKKE billigere enn prisen JEG må betale selv!

Hvordan hadde du tenkt at salg av et sånt abonnement egentlig skulle fungere i praksis? Og hvordan kan JEG vinne på å selge til deg? Det skjønner jeg ikke helt..

Nei, det er ikke sånn at jeg kan fortsette å bruke det selv selv om du betaler meg for abonnementet og bruker det på din PC. Det er nemlig ikke mulig å bruke på flere PC-er samtidig.

Ikke snakk før du vet hva du snakker om. Har ikke alle bare bedt trådstartere om å være korte og presise. Har du et abm å selge, så ta kontakt. Hvis ikke, hold kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som får med abm. når de kjøper pc'er, telefoner eller noe slikt hos elkjøp, expert osv. Av disse er det også mange som ikke bruker det.

+ At sumo har støttet mange skoleklasser (til dugnad), som får abm. som de selger videre billigere for at folk skal kjøpe.

På denne måten vil jeg da si at det er en vinn-vinn situasjon??

DU derimot er utrolig korttenkt, som trodde jeg var ute å kjøpe et abm som blir trukket fast fra en konto til en som bruker det selv??? Jeg er ute etter å kjøpe, IKKE DELE. Det trodde jeg at man skulle klare å forstå, uten at jeg nevnte det. Men siden du tok det opp, JEG ER UTE ETTER Å KJØPE ET ABM. SOM INGEN BRUKER. Altså IKKE bruke samme brukernavn som noen andre.

Herregud, du får meg irritert over folk

Det er faktisk ikke alle som vet at det gar ann a fa kjopt abenoment slik.. SA HOLD KJEFT! Ikke alle er like TV SLAVE som deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke alle som vet at det gar ann a fa kjopt abenoment slik.. SA HOLD KJEFT! Ikke alle er like TV SLAVE som deg!

Da burde vel ikke den andre ab'n som slakta meg totalt fordi jeg var dum som ville kjøpe et abm sagt så mye heller? Ikke skrike ut, før man vet hva man snakker om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke alle som vet at det gar ann a fa kjopt abenoment slik.. SA HOLD KJEFT! Ikke alle er like TV SLAVE som deg!

Er vel heller ikke tv-slave.. Mer datanerd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Swipper

Da burde vel ikke den andre ab'n som slakta meg totalt fordi jeg var dum som ville kjøpe et abm sagt så mye heller? Ikke skrike ut, før man vet hva man snakker om? :)

Haha, sant! :skratte:

PS er det noe spennende i kveld?

Endret av Swipper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...