Gå til innhold

Kom du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, jeg kom, som en engel da jeg kom. Min Knallkompis kan sakerne sine.

Skrevet
:Nikke: Så absolutt. Ikke bare en gang heller!
Gjest "gjest"
Skrevet

Jævla deilig å være av typen som kommer via samleiet og slipper å stresse med klitorisstimulasjon.

Skrevet

Jeg har sex med en gud, så det er helt selvsagt! :sengekos:

Skrevet (endret)

Noen av dine kommentarer på dette forumet er virkelig fullstendig hjernedøde...

Enig i at dette var en teit kommentar. Ikke særlig oppløftende til ei som har problemer med å komme. Skjerp deg!

Edit: Henviser Nupp's kommentar.

Endret av Marihata
  • Liker 1
Skrevet

det samme kan jeg si om dine, anonymbruker! :fnise:

brakk du forresten noe da du ramlet? :) sånn med tanke på sist gang du hadde en eller annen kommentar

dessuten var det ikke hjernedødt. satte spørsmål ved at klitoris aldri ble stimulert

Vel, det var ikke akkurat slik jeg oppfattet svaret ditt heller. "Hehe" som du slang på, så jo litt latterligjørende ut i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Jævla deilig å være av typen som kommer via samleiet og slipper å stresse med klitorisstimulasjon.

Skulle ønske jeg kunne det :sjenert:

Skrevet (endret)

Nei...

Men det var veldig godt. Jeg kommer ofte nesten, men det er noe som stopper meg av en eller annen grunn. Veldig irriterende i grunn.

Kjæresten min har bare fått meg til å komme to ganger. Vet det høres helt tragisk ut, men jeg er glad jeg har kommet i det hele tatt.

Jeg selv gir litt opp å komme noen ganger og har en stund ikke giddet å prøve så veldig hardt.

Stimulerer mest klitoris under samleie nå fordi det føles godt, ikke fordi jeg tenker at jeg skal komme.

Edit: Kommer forresten når jeg gjør det alene.

Men de gangene jeg nesten kommer, så begynner jeg å tenke "yes, kanskje jeg kommer nå" men så skjer det bare ikke. Sikkert fordi jeg da fokuserer på det....

Endret av Marihata
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Vel, det var ikke akkurat slik jeg oppfattet svaret ditt heller. "Hehe" som du slang på, så jo litt latterligjørende ut i mine øyne.

dette svaret og tråden du startet... velvel. gir litt faen i hva du oppfatter jeg :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Nei..

Skrevet

Nei...

Men det var veldig godt. Jeg kommer ofte nesten, men det er noe som stopper meg av en eller annen grunn. Veldig irriterende i grunn.

Kjæresten min har bare fått meg til å komme to ganger. Vet det høres helt tragisk ut, men jeg er glad jeg har kommet i det hele tatt.

Jeg selv gir litt opp å komme noen ganger og har en stund ikke giddet å prøve så veldig hardt.

Stimulerer mest klitoris under samleie nå fordi det føles godt, ikke fordi jeg tenker at jeg skal komme.

Edit: Kommer forresten når jeg gjør det alene.

Men de gangene jeg nesten kommer, så begynner jeg å tenke "yes, kanskje jeg kommer nå" men så skjer det bare ikke. Sikkert fordi jeg da fokuserer på det....

Det høres ut som om mye av det er mentalt. :) Du er fokusert på at du ikke kommer, og at du nesten kommer, også stopper det opp. Jeg hadde det på samme måte for noen år siden. For meg ble løsningen å komme meg på topp, og prøve ut litt forskjellige "moves". :lur: Jeg har inntrykk av at mange kvinner som sliter litt med å nå orgasmen klarer det bedre når de rir. Kanskje fordi det gir muligheten til selv å teste ut forskjellige måter og bevege seg og stimulere på. For min del førte det til at de mentale sperrene også forsvant, slik at det ble lettere i alle stillinger. Tankene og presset rundt at jeg ikke kom ble liksom borte.

Det finnes ikke den ting som funker for alle, men å perfeksjonere cowgirlskillsene er uansett en morsom øvelse, så man taper ikke noe på å prøve. ;)

Skrevet

Det finnes ikke den ting som funker for alle, men å perfeksjonere cowgirlskillsene er uansett en morsom øvelse, så man taper ikke noe på å prøve. ;)

Veeeeldig morsom for mannen også, skal jeg si deg... :rodmer:

Skrevet

Nei.. Han kom for fort denne gangen.

Skrevet

Veeeeldig morsom for mannen også, skal jeg si deg... :rodmer:

Jeg synes jeg har merket det ja!:sjarmor:

Skrevet

Jeg synes jeg har merket det ja!:sjarmor:

Litt farlig når dere blir litt overivrige da... :fnise:

Skrevet

Litt farlig når dere blir litt overivrige da... :fnise:

En dreven cowgirl vet forskjell på ridetur og rodeo. *gammelt jungelord*

Skrevet

Nei, men jeg var fornøyd likevel.

Gjest sardintroll
Skrevet

Nei, vi hadde ikke så god tid, og gutten kom for fort. Men artig var'e lell. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...