AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Ja gjorde du det, fikk du orgasme sist du hadde sex. Hvordan skjedde det?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 JA! :D endelig fikk jeg det, er en god stund siden sist! Hvordan jeg fikk det? Han inni meg? :gjeiper:
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 (endret) nei :gjeiper: det var helt ok :gjeiper: Endret 18. januar 2012 av Nuppdupp 1
minipusen Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Ja. Jeg krever å få komme, så han må bare jobbe til jeg gjør det. Heldigvis for ham er jeg ganske lettkommet.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Måtte tenke meg om siden det var i halvsøvne en gang i løpet av natten.Jepp, er rimelig sikker på at jeg kom, og sovnet som en dupp igjen etterpå.
Gjest snoopy_93 Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 Nei, han varte ikke så lenge pga stress. (Han er veldig stressa og sliten/utbrent)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 Nopp. Kommer aldri vaginalt, og klitten får ikke noe oppmerksomhet
minipusen Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Nopp. Kommer aldri vaginalt, og klitten får ikke noe oppmerksomhet Da må du jo, bokstavlig talt, ta saken i egne hender. Enten får du stimulere klitten selv med fingrene eller kjøpe deg en liten vibrator som du kan bruke under samleie. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 Da må du jo, bokstavlig talt, ta saken i egne hender. Enten får du stimulere klitten selv med fingrene eller kjøpe deg en liten vibrator som du kan bruke under samleie. Det er bare en ff, så det er ikke så mye rom for sånt. Jeg ordner det selv med vibrator når jeg er alene da
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2012 #16 Skrevet 18. januar 2012 Det er bare en ff, så det er ikke så mye rom for sånt. Jeg ordner det selv med vibrator når jeg er alene da Tull. Hva faen er vitsen med en FF om man ikke har god sex? Kommuniser, kvinne kommuniser! 9
minipusen Skrevet 18. januar 2012 #17 Skrevet 18. januar 2012 Enig med Katten. Det hadde vært uaktuelt med en FF om jeg ikke fikk stimuli nok til å komme. Da kunne jeg jo bare holdt meg til dildoen. Så mye sucker for nærhet er jeg ikke at jeg er fornøyd med å være sted han kan tømme seg i. Jada, jeg er klar over at mange overhodet aldri kommer og at sex er godt uansett. Jeg liker også at deler av pulinga foregår uten stimuli av klitten, eller at han fingrer g-punktet fx. Men iom at jeg kan komme ved klitorisstimuli er det så og si et must for meg om jeg skal pule.
Gjest norah Skrevet 18. januar 2012 #18 Skrevet 18. januar 2012 Enig med Katten. Det hadde vært uaktuelt med en FF om jeg ikke fikk stimuli nok til å komme. Da kunne jeg jo bare holdt meg til dildoen. Så mye sucker for nærhet er jeg ikke at jeg er fornøyd med å være sted han kan tømme seg i. Jada, jeg er klar over at mange overhodet aldri kommer og at sex er godt uansett. Jeg liker også at deler av pulinga foregår uten stimuli av klitten, eller at han fingrer g-punktet fx. Men iom at jeg kan komme ved klitorisstimuli er det så og si et must for meg om jeg skal pule. Nettopp. Men både du og Katten legger en forutsetning om at alle kvinner relativt enkelt kan få orgasme ved hjelp av lett til moderat stimuli av klitoris. Enkelte vet hva de skal gjøre, og det funker hver gang bortsett fra ekstreme unntak. Andre(ganske mange om man skal tro statistikken) vil miste vinduet for orgasme bare vedkommende skifter ørlittegranne tempo, trykk, sted, distraherende lyder, om de merker det virker som en "oppgave" - you name it. Selv i forhold vil jo disse(igjen min teori at det er endel) måtte avstå fra sex rett som det er også i forhold om man skal kjøre orgasmegaranti. Da får man jo heller aldri orgasme - om dette skal være et krav/forutsetning eller press. 3
minipusen Skrevet 18. januar 2012 #19 Skrevet 18. januar 2012 Godt poeng, norah. Det er klart jenter er forskjellige både på om de kan få orgasme og ikke, og om hvor lett og hvordan de får det. Men kommunikasjon med den man puler på er uansett viktig, mener jeg. For min del hadde jeg hatt liten glede av å pule, også fikse orgasmen selv når jeg kom hjem. Og det kommer altså fra meg som elsker å se partneren i nytelse og som til tider kan bli skikkelig asesksuell på egne vegne og konsentrerer alt om hans orgasme (fx ved å suge/runke, fingre/ta i rumpa etc). Men skal han først kjøre kuken inn i meg så skal jeg komme. Ellers kunne jeg faktisk bare runket ham. Igjen: mine subjektive preferanser.
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. januar 2012 #20 Skrevet 18. januar 2012 (endret) ombestemte meg. gidder ikke å diskutere det Endret 18. januar 2012 av Nuppdupp 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå