Gå til innhold

Kom du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får så å si alltid orgasme. Er ikke alltid jeg får vaginal orgasme, men samboeren tar meg alltid på klitten under sex. Så er nesten garantert orgasme...

Slet veldig me dette tidligere, å få orgasme når jeg hadde sex, eller andre tok på meg. Men fant ut at jeg bare måtte slappe av, så kom d av seg selv :D

Trur ikke jeg hadde giddet å hatt noe spess med sex hadde jeg ikke fått orgasme, for så godt er ikke sex syns jeg :P hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer alltid ved sex! :o) Lucky me!

Skrevet

Nei:( Kommer aldri vaginalt, og vi hadde litt 'hast' så blei ikke no klitoris stimuli. Litt kjedelig egentlig :sjenert:

Har egentlig vanskelig for å komme når han tar på meg også, for han gav en gang utrykk om at det var slitsomt og at han fikk vondt i hånda siden det tok så lang tid. Hjelper ikke spesielt når grunnen til at det tar lang tid er fordi jeg ikke klarer å slappe skikkelig av :P Så pleier å 'ta hånd' om det der selv.

Må få kjøpt meg en vibrator vi kan bruke under sex snart!

Skrevet

Nopp. Kommer aldri vaginalt, og klitten får ikke noe oppmerksomhet :sukk:

Hva med selv å ta styringa? Om du vet hvordan du skal stimulere deg selv slik at du kommer, hva stopper deg? Mannen må ikke nødvendigvis gjøre all jobben, noen ganger holder det at han "stiller opp".:lur:

Om du ikke helt har funnet triksene selv, så er en FF og god kommunikasjon en glimrende mulighet til å utforske. ;)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nopp. Kommer aldri vaginalt, og klitten får ikke noe oppmerksomhet :sukk:

aldri??? huffda hehe..

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Nettopp.

Men både du og Katten legger en forutsetning om at alle kvinner relativt enkelt kan få orgasme ved hjelp av lett til moderat stimuli av klitoris.

Enkelte vet hva de skal gjøre, og det funker hver gang bortsett fra ekstreme unntak.

Andre(ganske mange om man skal tro statistikken) vil miste vinduet for orgasme bare vedkommende skifter ørlittegranne tempo, trykk, sted, distraherende lyder, om de merker det virker som en "oppgave" - you name it.

Selv i forhold vil jo disse(igjen min teori at det er endel) måtte avstå fra sex rett som det er også i forhold om man skal kjøre orgasmegaranti.

Da får man jo heller aldri orgasme - om dette skal være et krav/forutsetning eller press.

Jeg skjønner ikke helt hvordan min kommentar: "Kommuniser, kvinne, kommuniser!" kan tolkes til at jeg mener at alle kvinner kommer ved hjelp av klitorisstimuli?

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan min kommentar: "Kommuniser, kvinne, kommuniser!" kan tolkes til at jeg mener at alle kvinner kommer ved hjelp av klitorisstimuli?

jenter kan få til det meste de. hehehe. det er bare å vri, vrenge i alle vinkler og legge inn noen ekstra ord hehehe

• Liker 1
Skrevet

Ja. Kom da jeg red. Ellers flere ganger da han gikk ned på meg.

Kan også være godt å ha sex uten å komme, men det er ytterst sjelden det skjer. Velg din FF med omhu ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg kom sist gang også, lik gangen før det og gangen før det.. :lur:

Jeg sier meg også enig i at en FF ikke er verdt det om man må ordne opp selv når man kommer hjem. Jeg har også en FF, og hadde han ikke kunnet sakene sine så hadde jeg ikke orket å bruke tid på ham for at han skulle få sin tilfredstillelse. Men han kan så absolutt det han driver med :rodmer:

Skrevet

aldri??? huffda hehe..

Noen av dine kommentarer på dette forumet er virkelig fullstendig hjernedøde...

• Liker 4
Skrevet

ooom jeg gjorde! Han var en gier, som ikke ville ha noe tilbake!

Skrevet

Jaaaaaa, flere ganger ;)

Samboeren min er en skikkelig giver og gir seg ikke før jeg har fått minst(!!!) tre orgasmer!

Før jeg ble sammen med han viste jeg heller ikke hva vaginal orgasme var. Han er en guuuud i senga han her ;)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Noen av dine kommentarer på dette forumet er virkelig fullstendig hjernedøde...

det samme kan jeg si om dine, anonymbruker! :fnise:

brakk du forresten noe da du ramlet? :) sånn med tanke på sist gang du hadde en eller annen kommentar

dessuten var det ikke hjernedødt. satte spørsmål ved at klitoris aldri ble stimulert

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Ja jeg fikk orgasme, flere stykker, får stortsett alltid det. Aldri vaginalt, men kjæresten er en suser på å gi klitten en stor oppmerksomhet. Han dyrker hun nesten. Så da ble det slikking

• Liker 1
Skrevet

Nei, kroppen var utmattet etter en lang dag og lite søvn :kjefte: Såvidt jeg greide å holde meg våken under samleiet :fnise:

Skrevet

Ja, kommer ALLTID minst ett par gånger :) Borde kanske uppskatta det jag får lite mer när jag ser att det inte är en självklarhet. För mig är det dock en självklarhet och har varit det ända sedan jag hade min första pojkvän och vi exprimenterade som små kaniner. Har man väl lärt sig hur så är det inte så svårt att visa/hjälpa andra fram till att nå eget mål ;)

Skrevet

Jeg fikk ikke orgasme sist jeg hadde sex.

Skrevet

Ja, som en foss, bokstavelig talt! :D

Skrevet

Hun kom, med pikken min i rumpa. Jeg kom rett utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...