Gå til innhold

Stokke barnevogn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe Stokke Xplory til den lille blir født, og lurer på om det er noen her som har den og hva syns dere om den? Er dere fornøyde? Positive og negative sider?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen direkte erfaringer selv, men har vurdert å kjøpe den selv. Synes den er velig fin! Dessverre innser jeg at den sannsynligvis fungerer best for de som bor midt i en by uten grusveier og brøytekanter. Det gjør ikke vi... Hjulene er små og harde, og venninner av meg som har vogna forteller at den er grusom å trille på ujevnt underlag (inkludert brostein). Visstnok ikke behagelig for den som triller eller barnet. Så for vår del ble Stokke valgt bort - men fin er den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen direkte erfaringer selv, men har vurdert å kjøpe den selv. Synes den er velig fin! Dessverre innser jeg at den sannsynligvis fungerer best for de som bor midt i en by uten grusveier og brøytekanter. Det gjør ikke vi... Hjulene er små og harde, og venninner av meg som har vogna forteller at den er grusom å trille på ujevnt underlag (inkludert brostein). Visstnok ikke behagelig for den som triller eller barnet. Så for vår del ble Stokke valgt bort - men fin er den! :)

Enig med deg. Synes den er veldig stilig. Men hele vognen er i plast, og den rister veldig på ujevnt underlag, som nok ikke er så behagelig.

Har ei venninne som har den, som er VELDIG fornøyd med den, en de har bare trillet på asfalt, og det har heller ikke vært skikkelig mye snø her etter at barnet ble født (mars i fjor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min vant en (hadde aldri kjøpt den) og sier den er super som sommervogn om man bor i byen. Ubrukelig på vinteren. Veldig fin som høystol inne på kjøkkenet også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo så blir jo mest brukt på asfalt og sånn som dere sier den fungerer beste på. Men blir jo å brukes hele vinteren og da er det vel kanskje ikke så praktisk...

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...