Gå til innhold

Wikipedia stenges i dag kl 00


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men heldigvis bare i 24 timer som protest mot SOPA

http://www.hardware.no/artikler/h--per_p--_sopa-kaos_i_washington/105663

Hva synes dere? Bør man stenge omtrent hele internett i 24 timer også i protest? I såfall, hva slags koneksvenser ville det fått?

Wikipedia er ikke hele internett, kjære du. Jeg ville bli mer bekymret om Google stengte. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hun sier ikke at wikipedia er hele internett. Spør bare om man også skulle stengt hele internett. I tillegg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wikipedia er ikke hele internett, kjære du. Jeg ville bli mer bekymret om Google stengte. :fnise:

Men det har jeg heller ikke sagt, kjære du.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessuten bare de engelske sidene deres. Du kan søke på norsk om det er krise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har jeg heller ikke sagt, kjære du.

Ja, du har rett. Det var det jeg leste, beklager. Men uansett, jeg ville bli mer bekymret for Google, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er wiki hele nettet? :hakeslepp:

Skal innrømme at jeg ble noget bekymret da jeg leste overskriften, men 24 timer skal jeg nok klare meg, selv om jeg synes dem hadde dårlig timing siden jeg har studiedag i morgen, og sikkert kunne fått bruk for å sjekke ett og annet der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nå stenger de ikke siden for å gjøre folk bekymret, det er jo i protest, og for å informere om SOPA. Utover det så har det neppe noen konsekvenser. Ingen internettsider er så viktige at man ikke klarer seg i 24 små timer uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville bli mer bekymret for Google, jeg.

Om Stop Online Piracy Act blir virkelighet så kan det faktisk skje. Samme gjelder youtube. Er heller ikke sikkert om du får tilgang til KG heller om du er utenfor Norge, eller i hvertfall i USA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke bry meg mindre..... det er trossalt ca 329 andre søkemulighetsgreier på nett :vetikke:

Hva har du tenkt å gjøre når SOPA knekker hele dns systemet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Wikipedia er ikke hele internett, kjære du. Jeg ville bli mer bekymret om Google stengte. :fnise:

eller om kg stengte i ett døgn!!!! :hakeslepp:

hva skulle man gjort da?? :ler:

gått ut å fått seg et liv kanskjeeeem? heheeee...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du tenkt å gjøre når SOPA knekker hele dns systemet?

Hva er dns systemet, og hvorfor skal SOPA knekke det? :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Stop Online Piracy Act blir virkelighet så kan det faktisk skje. Samme gjelder youtube. Er heller ikke sikkert om du får tilgang til KG heller om du er utenfor Norge, eller i hvertfall i USA.

Her skulle jeg skrive noe, men bestemte å la være ... Fordi jeg ikke vil avspore diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er dns systemet, og hvorfor skal SOPA knekke det? :sjenert:

Saken som gjør at du ikke trenger å huske 87.238.37.99. Hvis du lurer så er det ip addressen til forum.kvinneguiden.no. I det opprinnelige lovforslaget så lå det inne muligheten for at private aktører kunne få websider sperret ute ifra dns systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller om kg stengte i ett døgn!!!! :hakeslepp:

hva skulle man gjort da?? :ler:

gått ut å fått seg et liv kanskjeeeem? heheeee...

Ærlig talt er ikke KG det samme som Google for meg. :fnise: Google bruker jeg ofte, inkl. epost adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...