Gå til innhold

MME barn, noen spm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et MME barn. Jeg har noen spm til andre med MME barn.

Hender det at dere gir mat før babyen skriker etter mat? Eller venter dere til den skriker?

Hender det at dere gir litt før enn hva babyen egentlig kanskje ville bestemt selv for å få det til å gå opp med mating rett før leggetid?

Er det vanlig at MME barn kan spise så ofte som hver andre og tredje time på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min får både MM og MME, og med begge deler gir jeg som regel før ungen har begynt å skrike. Nå når hun er noen mnd gammel begynner jeg å kjenne i tegnene. Stikker ut tunga, sutter på hånden, smatter osv. Min spiser som regel hver andre time på dagen, regner med at det er normalt for en baby på 3mnd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et MME barn. Jeg har noen spm til andre med MME barn.

Hender det at dere gir mat før babyen skriker etter mat? Eller venter dere til den skriker?

Hender det at dere gir litt før enn hva babyen egentlig kanskje ville bestemt selv for å få det til å gå opp med mating rett før leggetid?

Er det vanlig at MME barn kan spise så ofte som hver andre og tredje time på dagen?

Jeg gir ca hver tredje time for har funnet ut at det er rundt om da han er sulten.

Men gir før visst han skriker ja eller om det passer bedre at jeg gir tidligere.

Som idag foreksempel så skulle vi rekke en buss så da fikk han mat en halvtime før jeg pleier.

Ja det gjør jeg.

Han sovner lettere visst han har tatt flasken først,å har fast leggetid klokken 11 til han,så gir gjerne flasken før bare "for å få det til å gå opp".

Min sønn er 3 mnder gammel å spiser gjerne med 2 og en halv time mellomsrom,å da drikker han nesten hele flasken.

Mens om natten går det 8 timer uten mat før han våkner.

Dette er mitt første barn så vet ikke hva som er vanlig,men dette er hvertfall mine erfaringer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jenta mi var lita (0-3 mnd)gav jeg når hun skreik. Da var det bare å slippe alt jeg hadde (utenom babyen da...) og spurte på kjøkkenet ;)

Når hun ble litt eldre fikk hun hver tredje-fjerde time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...