Gå til innhold

La babyen ligge for seg selv om morgenen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutten min er 1 år gammel, og har akkurat flyttet inn på eget rom, noe som har gått veldig bra.

Om morgenen når han våkner ligger han som regel og pludrer litt, og det kan ta laaang tid før han begynner å gi signaler om at han vil opp.

Idag lå jeg en halvtime og slumret i senga mens han lå og bablet i vei der inne, før jeg gikk inn og tok han opp (han hadde enda ikke begynt å sutre eller noen ting da) Begynte å tenke nå på at jeg kanskje burde gå inn til han ganske med en gang han våkner? Eller? Så lenge han er fornøyd er det vel greit at jeg drøyer det litt? Veeldig deilig å ligge å slumre litt om morgenen og høre på verdens beste babling i rommet ved siden av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde latt han bare ligge til han gir uttrykk for at han vil opp, eller når han evt må opp.

Og så ville jeg nytet tida så lenge det varer, plutselig så skal han opp før han har våknet. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det samme. Tenker at hun sier i fra når hun vil opp (og det gjør hun :fnise:). Hvis jeg kommer inn før hun er klar for å stå opp (før hun begynner å rope på meg) så blir det som regel klaging og hun legger seg ned i senga igjen ;)

Noen ganger sovner hun igjen også, og da kan både mor og barn sove litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er fornøyd med å ligge der og skravle med seg selv hadde jeg bare latt han kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la han ligge. Høres ut som han koser seg, og at han foretrekker en litt rolig start på morgenen. Hørtes koselig ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gjør også det, sitter og skravler med kosen i sengen. Jeg synes det er aldeles nydelig å ligge og høre på at han skravler og ler. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det samme. Jeg er på badet og steller meg mens hun sitter i senga å snakker med seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden gjort det samme. Nå er vesla her også 1 år, og jeg kan døse mens jeg hører på at hun ligger og prater med bamsene sine i opptil en halvtime før hun begynner å rope "mamma". Nyt det så lenge du kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...