Lutetium 71 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #501 Del Skrevet 22. april 2012 Hei Lute Ei stund sidan eg har vore her inne Me too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 23. april 2012 #502 Del Skrevet 23. april 2012 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. april 2012 #503 Del Skrevet 24. april 2012 Travel for tiden Lutetium? Setter igjen en i tilfelle du skulle titte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #504 Del Skrevet 27. april 2012 Postens Sommerkassett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #505 Del Skrevet 27. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #506 Del Skrevet 2. mai 2012 (Klikk på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. mai 2012 #507 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvor har det blitt av deg Lutetium? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. mai 2012 #508 Del Skrevet 28. mai 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 29. mai 2012 #509 Del Skrevet 29. mai 2012 hvor er du lute :/? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #510 Del Skrevet 29. mai 2012 Titt-tei! Grillegrillegrille, og jobb. Har prioritert IRL-livet de siste dagene, sorry! Noe jeg mener man til tider bør gjøre, om man ikke vil la d-vitaminmangelen og beinskjørheten gnafse opp skjelettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. mai 2012 #511 Del Skrevet 29. mai 2012 ... Noe jeg mener man til tider bør gjøre, om man ikke vil la d-vitaminmangelen og beinskjørheten gnafse opp skjelettet. DU vet da godt at det finnes flyttbare dingsebomser med muligheter for KGifisering! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #512 Del Skrevet 29. mai 2012 DU vet da godt at det finnes flyttbare dingsebomser med muligheter for KGifisering! Jes, det er akkurat de jeg frykter! Er altfor lett å bli avhengig, eller ihvertfall dette nedi skal_bare_fella. Jeg har ingen hemninger, når jeg først surrer rundt skjermen. Mer som en møll rundt en lyspære, enn en påkledd primat. Så derfor er det streng selvtvang mot loppekassa nå. ? Før kl 20: Flott! Etter kl 20: Våkenatt, og skjev døgnrytme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. mai 2012 #513 Del Skrevet 30. mai 2012 Puh! Godt å vite at du bare har vært ute og forebygget benskjørheten . Ble engstelig for at du var blitt lei av oss jeg. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 30. mai 2012 #514 Del Skrevet 30. mai 2012 Puh! Godt å vite at du bare har vært ute og forebygget benskjørheten . Ble engstelig for at du var blitt lei av oss jeg. :gjeiper: jeg er flink til å tro det verste xD jeg trodde han var alvorlig skadd eller død eller no :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #515 Del Skrevet 30. mai 2012 Hm.. kanskje jeg bør bli flinkere til å si fra, før jeg går i "eksil"? Eller kanskje bare stikke hodet innom kg en liten tur, selv om jeg er i anti-adsl land. Nå er det ihvertfall natta her (nei, ikke skal_bare Lutetium, har du sagt A, så får du jaggu si B) (Dessuten sier mamma at det er sunt med døgnrytme) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 30. mai 2012 #516 Del Skrevet 30. mai 2012 Hm.. kanskje jeg bør bli flinkere til å si fra, før jeg går i "eksil"? Eller kanskje bare stikke hodet innom kg en liten tur, selv om jeg er i anti-adsl land. Nå er det ihvertfall natta her (nei, ikke skal_bare Lutetium, har du sagt A, så får du jaggu si B) (Dessuten sier mamma at det er sunt med døgnrytme) jeg liker mammaen din xD hehe det er nok smart, vi blir veldig jo bekymret :/ natta ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. mai 2012 #517 Del Skrevet 30. mai 2012 Skal bare_si go'natta og husk å gjøre som mora di sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #518 Del Skrevet 5. juni 2012 Herlig absurd animasjonsfilm fra 1985. Må sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2012 #519 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Bivånet du Venuspassasjen i natt/morges, Lutetium? Edit. Jeg tok feil av datoen, det er imorgen. Jeg er visst ikke klar i hodet . Endret 5. juni 2012 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #520 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Bivånet du Venuspassasjen i natt/morges, Lutetium? Den har ikke skjedd enda! Se her, her er det en teller. Fortsatt ca 9 timer igjen. I USA ser de starten av hendelsen (ved solnedgang) og derfor den 5 juni, mens vi som bor i Norge sør for polarsirkelen, bare ser deler av den (ved soloppgang). Nord for polarsirkelen er de så heldige at de ser hele stasen! (Midnattsol) To nyttige linker nederst på den siden: "Lokale tider" og "Hvordan observere" NB! Sveisebriller som mange sverger til, er vanligvis ikke sikre!! Det fins dog glasstyper som er sikre nok, nr 14, som er det mørkeste glasset du får tak i til sveisebruk. Men det er som regel svakere glasstyper man har liggende (13 og nedover), bruker du disse, leker du med helsa. Denne linken forklarer farene bra (engelsk). Edit: Har vært forvirret på den datoen selv. Lett å bli det, når man leser blogger skrevet i USA, som vil oppleve passasjen "igår". Endret 5. juni 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå