Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #201 Del Skrevet 5. februar 2012 All bets are off (and dyds)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #202 Del Skrevet 5. februar 2012 All bets are off (and dyds)! You bet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. februar 2012 #203 Del Skrevet 5. februar 2012 done deal. førstemann til å traske naken rundt i tråden. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #204 Del Skrevet 5. februar 2012 done deal. førstemann til å traske naken rundt i tråden. :gjeiper: Venter på at du skal dukke opp, jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. februar 2012 #205 Del Skrevet 5. februar 2012 skal jeg være førstemann må jeg dele ut sveiserbriller først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #206 Del Skrevet 5. februar 2012 skal jeg være førstemann må jeg dele ut sveiserbriller først. Er du ildsprutende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. februar 2012 #207 Del Skrevet 5. februar 2012 du skulle bare visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #208 Del Skrevet 5. februar 2012 du skulle bare visst Sammen er vi dynamitt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. februar 2012 #209 Del Skrevet 5. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #210 Del Skrevet 6. februar 2012 Natta padawan! Nå skal jeg vandre naken rundt og slukke lys før jeg kryper under dyna . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #211 Del Skrevet 6. februar 2012 Bare ikke se hva som skjuler seg bak lampen i hjørnet av stuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #212 Del Skrevet 6. februar 2012 Bare ikke se hva som skjuler seg bak lampen i hjørnet av stuen. Ohhhh! Går du utenfor vinduene mine og sniker ettersom du kan vite at jeg har en lampe i hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #213 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er synsk må vite. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #214 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er synsk må vite. ;-) Du også? Du har en svart skinnstol som er yndlingsstolen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #215 Del Skrevet 6. februar 2012 Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. februar 2012 #216 Del Skrevet 6. februar 2012 Historien tar ny vending når Belladonna viser seg til å være promiskuøs! Aaah, jeg ser meg ny episode med sjalusi og drama og sterke følelser. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. februar 2012 #217 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Historien tar ny vending når Belladonna viser seg til å være promiskuøs! Aaah, jeg ser meg ny episode med sjalusi og drama og sterke følelser. Hmm. Siden du er mod kan du vel fikse sånn at Bella blir ungkarskvinnen her på KG? Ser for meg at det blir spennende utdeling av , drama og sladder! Longshot på at en som har et navn som rimer på Einar ryker ut i første episode! (om ikke meg da ) Edit: gah, smiley koding. Endret 6. februar 2012 av hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #218 Del Skrevet 6. februar 2012 takket være takt og lunefullhet vet jeg hvem som står igjen med rosen til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #219 Del Skrevet 6. februar 2012 Historien tar ny vending når Belladonna viser seg til å være promiskuøs! Aaah, jeg ser meg ny episode med sjalusi og drama og sterke følelser. Hmm. Næh! Jeg er egentlig lettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #220 Del Skrevet 6. februar 2012 Næh! Jeg er egentlig lettet. Buhuu, nå blir jeg lei meg . Jeg bare erter de andre, det er deg jeg vil ha . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå