Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det ble spilt inn i sommer en gang. La merke til at hun ikke drakk av champagnen som ble servert, så hun var sikkert gravid da.

Men hun har jo vin i glasset sitt og. Og det ser ut som at hun smålig sipper litt. Men kanskje det var hemmelig da og hun ville ikke at de andre skulle få vite noe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var iallefall en utrolig sjelden middag han hadde. Muffins til forrett var jo orginalt, men var jo et poeng siden de kom fra den kjente kafeen i S&S.

Men stå rundt bordet og spise? Ok, kanskje jeg som er gammaldags der. Har uansett sansen for Vebjørn Sand.

Var veldig spesielt igår, trodde Vebjørn Sand var mer av den stille typen som snakket fornuftig, men igår syns jeg han slo ut med armene og snakket i store ord akkurat som å høre Aune Sand, bare ikke såååå slitsomt. Ble litt skuffa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns episoden i går var kjedelig. Jeg ser på programmet for å bli inspirert og å lære mer om mat, og i går var maten litt for lite i fokus.. Syns det blir litt for useriøst.

Skrevet

Disse programmene blir veldig forutsigbare. Alle oppfører seg likt. :(

Skrevet (endret)

Fikk "heldigvis" et litt annet syn på fru Auli idag. Vebjørn.. Han er søt han :sjenert:

You know you know you know you know you know you know you know you know you know you know you know

fy visst Gimle har ødelagt min egen engelsk nå.. you know :glare:

Endret av UnderCover
Skrevet

Noen som vet hvilke merke den toppen hun hadde på seg i dag var? Paljett pelikan motiv.

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ingen?

Jeg fant henne på facebook, så du kan jo prøve å sende henne en melding der og spørre? :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som ser på episoden som går på tv nå?

Skrevet

Jeg ser på.

Hun er ekstremt slitsom hun Line Victoria, og tror resten av gjestene hennes igår syns hun var ganske dust....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så litt på programmene i starten, men synes det blir kjedeligere og kjedeligere.

De morsomste ukene har vært den første med bl.a Mia Gundersen, og uken da de var i New York. Så utrolig flott Janne Formoe er.. :popcorn:

Noen som vet om hun er singel?

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så litt på programmene i starten, men synes det blir kjedeligere og kjedeligere.

De morsomste ukene har vært den første med bl.a Mia Gundersen, og uken da de var i New York. Så utrolig flott Janne Formoe er.. :popcorn:

Noen som vet om hun er singel?

Tror hun er singel ja ;)

Hvem er neste ukes gjester?

AnonymBruker
Skrevet

Programmet varer en halv time for lenge til at jeg gidder å se det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...