Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

hm.....var myyye kjedelige kjendiser....

de burde finne litt morsommere folk.

Helt enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å bli ganske utvannet med kjendisene nå ja, men liker fortsatt konseptet godt.

Skulle ønske de hadde hatt en uke med matbloggere, jeg!

Skrevet

Det begynner å bli litt kjedelig. Ingen god blanding av kjendiser lengre. Håper det blir bedre!

Skrevet

Har skikkelig sansen for Anne Holt! Hun virker som ei utrolig klok og god dame :)

Skrevet

Jeg fikk litt vondt av han André i dag. Han hadde jo lagt ned ganske mye forberedelser, og så gikk det liksom ikke hans vei i det hele tatt..

Neste uke så i alle fall livlig ut..!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk litt vondt av han André i dag. Han hadde jo lagt ned ganske mye forberedelser, og så gikk det liksom ikke hans vei i det hele tatt..

Neste uke så i alle fall livlig ut..!

Ja, han hadde jo en førsteklasses plan, men så gikk det ikke veien. Uflaks!

Skrevet

Har skikkelig sansen for Anne Holt! Hun virker som ei utrolig klok og god dame :)

Jeg digger virkelig Anne Holt :)

Skrevet

Skal Aune Sand og Marianne Aulie være i samme episode IGJEN? De var jo det forrige sesong også. Kjedelig.

Skrevet

Skal Aune Sand og Marianne Aulie være i samme episode IGJEN? De var jo det forrige sesong også. Kjedelig.

Æsj. Jeg kunne tenkt meg å se Janne Formoe, men orker ikke se de to der altså.

Skrevet

Auli og Nagell-Dahl har jo vært med i programmet tidligere. De må vel klare å finne nye deltagere?

Såvidt jeg vet har vel Nagell-Dahl bare vært med i Celebert selskap på tv3?

Skrevet

Hvor har dere det fra? Det står at Marianne Aulie skal være med i samme episode som Vebjørn Sand. Vebjørn Sand er broren til Aune.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg spør igjen siden dere ignorer meg :kjefte::fnise:

Var ikke auli og sand med i 4 stjernes reise da?

Edit: Eller, nå husker jeg noen klovnebilder i en liten leilighet sammen med champagneglass..... :klo: da var det vel middag da :sjenert::fnise:

?

Endret av UnderCover
Skrevet

Edit: Eller, nå husker jeg noen klovnebilder i en liten leilighet sammen med champagneglass..... :klo: da var det vel middag da :sjenert::fnise:

?

Sikker på at ikke det også var Celebert selskap? Jeg kan ikke huske å ha sett dem i 4-stjerners middag.

Skrevet

Sikker på at ikke det også var Celebert selskap? Jeg kan ikke huske å ha sett dem i 4-stjerners middag.

Ja det kan hende :jepp: For jeg kan IKKE huske å ha sett dem mens de handlet i butikken osv :takke:

Skrevet

Såvidt jeg vet har vel Nagell-Dahl bare vært med i Celebert selskap på tv3?

Aah, det kan godt være :) Blander litt.

Skrevet

?

De har vært med på både 4 stjerners middag og reise før :)

Skrevet

Hvor har dere det fra? Det står at Marianne Aulie skal være med i samme episode som Vebjørn Sand. Vebjørn Sand er broren til Aune.

Wops! Da blingsa jeg :) Heldigvis.

Skrevet

Er det noen som vet når det ble spilt inn ? Var Aulie gravid når dette ble spilt inn ? :)

Skrevet

Det var iallefall en utrolig sjelden middag han hadde. Muffins til forrett var jo orginalt, men var jo et poeng siden de kom fra den kjente kafeen i S&S.

Men stå rundt bordet og spise? Ok, kanskje jeg som er gammaldags der. Har uansett sansen for Vebjørn Sand.

Skrevet

Er det noen som vet når det ble spilt inn ? Var Aulie gravid når dette ble spilt inn ? :)

Tror det ble spilt inn i sommer en gang. La merke til at hun ikke drakk av champagnen som ble servert, så hun var sikkert gravid da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...